استانی 18:36 - 25 بهمن 1398

۸۰ درصد راه های روستایی گیلان بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع عصر جمعه در گفتگویی با اشاره به اینکه بعد از بازگشایی راه‌های اصلی مواصلاتی تمام امکانات و ماشین آلات به سمت روستاها گسیل داده شدند، اظهار کرد: تاکنون ۸۰ درصد راه‌های روستایی بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا این میزان را تا پایان امشب به بیش از ۹۰ درصد برسانیم، افزود: با توجه به حضور راهداران و ماشین آلات هفت استان همجوار انتظار می‌رود تا شهر یا نهایت عصر فردا کلیه راه‌های روستایی استان گیلان بازگشایی شود.

استاندار گیلان همچنین در ادامه به قطعی گسترده برق و آب شهروندان بر اثر بارش برف اشاره کرد و گفت: متأسفانه در این مدت ۸۵ درصد خطوط انتقال و شبکه توزیع برق استان گیلان متأثر از بارش برف بود و که سبب قطعی برق ۲۵۰ هزار مشترک گیلانی شد.

وی با بیان اینکه تلاش‌ها بسیاری برای رفع خاموشی‌ها صورت گرفت، تصریح کرد: تا شب گذشته میزان قطعی‌ها بسیار کاهش یافته و در حال حاضر کمتر از ۱۲ هزار مشترک با قطعی برق مواجه هستند که تلاش می‌شود تا پایان امشب خاموشی‌ها برطرف شود.


10393580
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است