اقتصادی 14:12 - 11 تیر 1403
دبیر انجمن گفت: بازار مسکن راکد است اما با افزایش تولیدات در حوزه مسکن شاهد رونق در بخش تجهیزات و زیرساخت‌ها خواهیم بود.

افزایش ۲.۳ درصدی تولیدات مسکن طی یک سال اخیر

 ناصر میرزایی دبیر انجمن انبوه سازان  در  نشست خبری امروز خود با بیان اینکه بازار مسکن  در طی چند سال گذشته در رکود کامل قرار گرفته است گفت: در صورت استفاده از  ظرفیت های داخلی و محصولات داخلی به ویژه در بخش لوله و اتصالات و شیرآلات ما شاهد تقویت ظرفیت های داخلی خواهیم بود‌.

وی توضیح داد: همزمان با استفاده از ظرفیت های داخلی  میزان تولیدات به ویژه در بخش شیرآلات بهداشتی افزایش یافته و در حال حاضر با پروژه های نهضت ملی مسکن  میزان تولیدات داخلی بیشتر شده  و از سوی دیگر با برنامه ریزی های که انجام دادیم  شاهد کاهش ۲۰ درصدی صرفه جویی در مصرف آب هستیم.

دبیر انجمن شیرآلات بهداشتی افزود : با توجه به تاکیدات صورت گرفته مبنی بر صرفه جویی در مصرف آب اقدامات لازم در این بخش صورت گرفته و با توجه به آنکه ۷۰ درصد از مصرف آب در  بخش کشاورزی است برای صرفه جویی در سایر بخش ها هم اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی افزود:  در راستای استفاده از ظرفیت های داخلی نمایشگاه شیرآلات ت لوله و اتصالات از ۱۸ تا ۲۱  برگزار  می شود و تا به امروز در این صنعت ۲۰ هزار نفر مستقیم  و ۱۰۰  هزار نفر غیر مستقیم اشتغال زایی ایجاد شده است.

خبرنگار: محبوبه کباری 


12068976
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود ۱۲۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور باقی مانده که ۲۰ درصد از آن‌ها مشکل حقوقی دارند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی گفت: ۱۷۰۰ ساختمان بلند مرتبه و مهم مورد ارزیابی قرار گرفته و ۳۴۰۰ ساختمان دیگر هم تا پایان تابستان ارزیابی می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از خرید بیش از ۳۵ هزارتن گوشت مرغ تولید داخلی خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: درج آگهی در سکو‌های اینترنتی در حال حاضر تنها به منوط به ثبت در سامانه املاک و اسکان در کشور است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ۱۳ تیرماه سرانه خرید حقیقی‌ها ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۳۶ میلیون تومان بود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سامانه خودنویس گفت: ثبت قراردادهای اجاره مسکن به بیش از ۵۹۰ هزار فقره رسیده و در این بخش شاهد یک رشد جهشی هستیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: قانون پیش فروش مسکن در قالب قانون ثبت اصلاح شده و به زودی بحث پیش فروش مسکن اصلاح خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر بهره‌برداری و کنترل شبکه برق گفت: مصرف برق کشور درحالی به بیش از ۷۱ هزار مگاوات می‌رسد که سال گذشته تا نیمه تیر به مصرف ۷۰ هزار مگاوات نرسیده بودیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در قانون تامین مالی تولید رقابت‌پذیر پیش‌بینی شده بود که برای مصرف کننده انرژی مشوق‌هایی در قالب گواهی صرفه جویی در نظر گرفته شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» شاخص کل بورس امروز ۱۳ تیرماه با افزایش ۱۰ هزار و ۳۶۰ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی قرار گرفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است