بازار 09:41 - 10 شهریور 1401

مدیتیشن چه تاثیری بر وجود روح ما می گذارد؟

مدیتیشن یکی از ضروری ترین کارهایی است که این روزها هر انسانی باید انجام دهد.  استرس دنیای مدرنیته باعث شده است افراد به مشکلات زیادی دچار شوند و گاهی نتوانند این شرایط را به خوبی مدیریت کنند. این کار می تواند استرس را به میزان زیادی کاهش دهد و نگاه افراد را به زندگی تغییر می دهد. امروزه، در مورد هوروسکوپ و یا آسترولوژی در سرنوشت انسان ها صحبت می شود. این موارد می توانند به انسان ها کمک کنند تا با شناخت انرژی و هدایت کردن آنها زندگی را به سمت بهتر شدن پیش ببرد.

 

چگونه نفس بکشیم؟

اولین چیزی که در مدیتیشن باید به آن توجه داشته باشید تمرین تنفس است. شما باید نفس خود را به درون بکشید و سپس آن را به بیرون بدهید. برای اینکار باید بر عملیات دم و بازدم توجه ویژه ای داشته باشید و هر بار که اکسیژن را به درون ریه های خود می فرستید به این موضوع توجه کنید چگونه اکسیژن وارد بدن شما می شود و بدنتان را تحت تاثیر قرار می دهد. برای یادگیری تنفس حداقل به یک هفته تمرین متمادی نیاز دارید. در این صورت می توانید رشد کنید و به فرد دیگری تبدیل شوید.

چگونه ذهن خود را آرام کنم؟

مسئله دیگری که در مدیتیشن باید به آن توجه داشته باشید آرام سازی ذهن است. ذهن انسان اساسا تمایل دارد تا به موارد مختلف توجه کند. شما باید آن را آموزش دهید و رام کنید تا بتوانید از قابلیت های ذهن استفاده کنید. پس از آنکه نفس کشیدن را تمرین کردید، می توانید یک مانترا برای خود انتخاب کنید و در زمانی که ذهنتان آشفته می شود آن مانترا را تکرار کنید. مانترا می تواند یک جمله انگیزشی و یا یک بیت شعر باشد. ابتدا باید مانترا را با صدای بلند بگویید و کم کم آن را در ذهن خود تکرار کنید.

آیا محیط اطراف باید ساکت باشد؟

وقتی می خواهید مدیتیشن کنید باید محیط را آماده سازید. اولین مرحله این است که در یک محیط آرام بنشینید. می توانید موسیقی طبیعت پخش کنید. این کار باعث می شود تا تمرکز خود را بالا ببرید. از طرف دیگر، می توانید یک شمع روشن کنید و بر نور آن تمرکز داشته باشید. وقتی محیط اطراف شما ساکت و تاریک باشد و نور شمعی آن وسط بدرخشد، تمرکز شما به سمت نور می رود و همین امر باعث می شود تا بهتر مدیتیشن کنید.

آسترولوژی

فواید این کار چیست؟

بسیاری از افراد در مورد فواید آرام سازی ذهن و بدن می پرسند. بهتر است بدانید این کار باعث می شود تا جسم و روح شما یکپارچه شود و همین امر شما را به سمت تعالی پیش می برد. از طرف دیگر، مدیتیشن دارای فواید زیادی است که برخی از مهمترین آنها به شرح زیرند:

  • این کار از بروز افسردگی جلوگیری می کند.
  • این کار باعث می شود تا سلامت افزایش پیدا کند و ضربان قلب منظم شود.
  • این کار باعث می شود تا تمرکز افراد بر کارها بیشتر شود و همین امر به موفقیت آنها کمک می کند.

هوروسکوپ چیست؟

این روزها در مورد هورسکوپ صحبت های زیادی شنیده ایم. هورسکوپ همان چارت آسمانی افراد در زمان تولد است. زمانی که انسان ها متولد می شوند، وضعیت ستارگان و سیارات به گونه خاصی است و اگر انسان ها این وضعیت را شناسایی کنند بر اساس انرژی که ساطع می شود می توانند نقاط ضعف و قوت خود را بشناسند. در واقع، هورسکوپ به افراد کمک می کند تا در مسیر زندگی به خوبی پیش بروند و بتوانند کیفیت زندگی خود را بالا ببرند. در نتیجه، افراد می توانند از هوروسکوپ استفاده کنند.

آیا آسترولوژی خرافه است؟

یکی از سوالات پرتکراری که پرسیده می شود در این باره است آیا آسترولوژی خرافه است. بهتر است بدانید آسترولوژی اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد هرگز خرافه نیست. ستارگان و سیارات دارای انرژی های متعددی هستند که این انرژی می تواند بر زمین اثر بگذارد. در واقع، شما باید از کسانی مشورت بگیرید که با این کار آشنایی دارند و هرگز به آن به چشم بیزینس و یا منبع درآمد نگاه نمی کنند. شما می توانید با توجه به علم ستارگان و انرژی که از خود ساطع می کنند شرایط زندگی خود را پیش ببرید.

آسترولوژی فارسی سالی

برای دریافت بهترین پکیج های مدیتیشن به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم به این موضوع اشاره کنیم که چرا باید مدیتیشن کنیم. این کار باعث می شود تا استرس افراد کاهش پیدا کند و افراد بتوانند بر کارهای خود تمرکز داشته باشند. همچنین، این کار می تواند به کارکرد درست مغز کمک کند و نگاه مثبت را در زندگی افزایش می دهد. اگر به دنبال پکیج های متنوعی برای تجربه هورسکوپ و یا مدیتیشن هستید و می خواهید از انرژی ستارگان و سیارات بهره ببرید، می توانید به سایت آستروفارسی سالی astrofarsisally.com وارد شوید. کارشناسان این سایت به شما کمک می کنند تا با توجه به سطح انرژی خود بهترین محصول را انتخاب کنید.


11673597
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» جملات ماندگار از رحمان شاهسواری کینگ نویسنده

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است