بازار 18:54 - 03 دی 1399

معرفی مشاغل پر درآمد کیش برای راه اندازی کسب و کار

زندگی در کیش به دلایل مختلفی از جمله آسایش، امنیت و زیبایی‌هایش می‌تواند آرزوی خیلی از افراد باشد. باید این نکته را بگوییم که کیش یکی از نقاط  ایران است که در آن بیکار بودن معنای خاصی ندارد. همچنین با استفاده از ایده‌های جدید می‌توان در اکثر مشاغل به درآمد حداکثری رسید. در این مطلب قصد داریم تا اطلاعاتی در رابطه با مشاغل پردرآمد کیش به شما ارائه دهیم. اینکه فقط تصمیم بگیرید در کیش زندگی کنید کافی نیست بلکه شما در کیش نیازمند یک در آمد مکفی برای گذراندن زندگی خود هستید.

یکی از مسائلی که هر فرد قبل از مهاجرت باید به آن فکر کند منبع در آمدی است که بعد از مهاجرت به وسیله آن بتواند امورات زندگی خود را بگذراند لذا برای مهاجرت به جزیره زیبای کیش باید به خوبی راجب مشاغل پر درآمد این جزیره تحقیق کنید تا با توجه به حرفه و سرمایه ای که دارید بتوانید سرمایه گذاری درستی داشته باشید.

لازم به ذکر است که در این جزیره تجاری به دلیل توریستی بودن آن شما می توانید با راه اندازی کسب و کار هایی که برای گردشگران جذاب است به سرعت رشد کنید و کسب و کار خود را گسترش دهید اما کیفیت و قیمت خدماتی که ارائه می دهید باید در حدی باشد که هر فردی را به تجربه آن وسوسه کند.

برای آشنایی با مشاغل پر درآمد کیش می توانید به مقاله ای که در سایت https://www.dana.ir/1680092 منتشر شده است نیز نگاهی بیاندازید.

 

ضرورت شغل و کسب در آمد در جزیره کیش

همانگونه که پیداست هزینه زندگی در جزیره زیبای کیش تا حدودی بالاست، البته باید این نکته نیز توجه داشت که نرخ حقوق و درآمد افراد نیز بالاست. فرقی نمی کند کار شما دولتی باشد یا خصوصی، کافی ست شغلی که شما انتخاب می کنید متناسب با روحیه و توانایی شما باشد. زیرا در غیر این صورت زود از آن کار خسته خواهید شد. ولی در کل اگر علاقه مند به کسب در آمد در جزیره زیبای کیش هستید از آن جا که کیش خواستگاه کسب درآمد برای بسیاری است می توانید با رزرو بلیط هواپیما کیش و یا تهیه بلیط هواپیمای کیش به سمت این جزیره پرواز و به آمال و آرزوها یتان جامع عمل بپوشانید.

شرایط مهاجرت به کیش جهت کار و کسب در آمد

مهاجرت به کیش می‌تواند برای خیلی از افراد، به خصوص کسانی که در مناطق گرمسیر بزرگ شده اند و با آب و هوای کیش مشکلی ندارند بسیار وسوسه برانگیز است.این جزیره زیبا نه تنها نمادی از زیبایی است، بلکه سرعت رشد و پیشرفت آن نیز خیلی سریع است. دلایل مختلفی بر روی توسعه کیش تاثیرگذار بوده‌اند که مهم ‌ترین آن ها موقعیت جغرافیایی کیش و قرار گرفتن در بخش مرزی کشور است از دلایل دیگر برای توسعه سریع کیش می‌توان قرار گیری در منطقه آزاد تجاری و زیبایی‌های طبیعی که در این جزیره وجود دارد و باعث جذب گردشگر می‌شود را نام برد.

شرایطی که ذکر کردیم باعث شده‌اند که در منطقه کیش مشاغل مختلفی فرصت شکوفایی و رشد پیدا کنند. از این رو جزیره کیش به یکی از بخش‌های درآمدزای کشور در بخش خدمات گردشگری و تجارتی تبدیل شده است.

بسیاری از افراد از سراسر کشور جهت کار کردن در این جزیره به آن نقل مکان می‌کنند. سرمایه گذاری کردن در کیش و ایجاد شغل جدید در این منطقه از انواع دیگر کار برای مهاجران در کیش است.

وضعیت کار در منطق آزاد کیش چگونه است.

جزیره کیش تقریبا 40 هزار جمعیت دارد و جالب است بدانید که 95 درصد از این افراد مهاجران از سایر استان های کشور هستند  و تنها 5 درصد از ساکنین کیش را بومیان این جزیره تشکیل می‌دهند.همچنین بر اساس شاخص‌های آماری، میزان باسوادی در کیش بیش از 92 درصد و اشتغال بالای 98 درصد است که حکایت از وضعیت بسیار مطلوب این دو شاخص در این منطقه دارد.

با توجه به شرایط خوبی که از هر نظر بر کیش حاکم است، نرخ بیکاری در این جزیره بسیار کم و نزدیک به یک درصد است. از طرفی حدود 66 در صد از مشاغل موجود در کیش مشاغل بخش خصوصی هستند.

در سالیان اخیر جذب میلیون‌ها گردشگر در کیش نه تنها باعث شده که بومیان این استان همگی به کار مشغول شوند، بلکه فرصت کار برای بسیاری از مردم در سراسر کشور برای کار یا سرمایه گذاری ایجاد گردیده است.

مشاغل پردرآمد در جزیره کیش

کیش در منطقه آزاد تجاری قرار گرفته است. در این منطقه پوشاک، لوازم آرایشی و برخی از محصولات دیگر با قیمت خیلی مناسبی وارد می‌شوند و واردات کالا در کیش شامل مالیات نمی گردد.مراکز خرید بی نظیری در کیش وجود دارند و می توان گفت تجارت از راه فروش کالا مخصوصا فروش پوشاک یک شغل پردرآمد در کیش است. بسیاری از افراد برای خرید عمده کالا به کیش سفر می‌کنند و از این راه به امرار معاش می‌پردازند.بخش بزرگی از پیشرفت کیش مدیون صنعت گردشگری در کیش است. کیش به عنوان یک منطقه ساحلی که دور تا دور آن را دریای نیلگون خلیج فارس احاطه کرده است، به یکی از زیباترین نقاط ایران تبدیل شده است.سالانه میلیون ها مسافر ایرانی و خارجی به کیش سفر می‌کنند و هر شغل یا خدماتی که بتواند به مسافرین کمک کند قطعا در کیش پردرآمد خواهد بود.یکی از مشاغل پردرآمد کیش شغل هتل داری است. بسیاری از سرمایه داران در بخش هتل‌داری کیش سرمایه گذاری کرده اند و به درآمد کلانی دست یافته‌اند.

درآمد کافی شاپ و رستوران ها در کیش

کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های کیش یکی دیگر از منابع کسب درآمدهای کلان در کیش هستند.تجارت رستوران و رستوران داری از جمله تجارت های بسیار پر سود و منفعتی در سراسر دنیا به شمار می آید جزیره کیش نیز از این قضیه مستثنی نیست. و با توجه به موقعیت جغرافیایی و برخورداری از سواحل زیبای خلیج فارس و مناطق زیبا و چشمگیر در این جزیره خواستگاه ایجاد و پرورش بهترین رستوران ها و کافی شاپ ها می باشد. رستوران های بی نظیری در جزیره کیش وجود دارد که مورد اقبال بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. رستوران ها و کافی شاپ های کیش از دیگر منابع کسب در آمد پر سود محسوب می شوند رستوران های بی نظیزی با امکانات متنوع در کیش وجود دارند  با این وجود باز هم می‌توانید با خیال راحت به سرمایه گذاری در بخش تاسیس رستوران جدید در کیش فکر کنید.به طور کلی هر تخصصی که داشته باشید قطعا در کیش به کار می آید و در کارتان موفق خواهید بود. اما باید در نظر بگیرید که اگر شغلتان شغلی به غیر از خدمات گردشگری یا تجارت است، در واقع شما برای 40 هزار نفر خدمات ارائه میدهید و نباید توقع در آمد های میلیونی داشته باشید. .

فعالیت در صنف پوشاک و لوازم آرایشی

از آنجا که جزیره کیش در یک منطقه آزاد تجاری قرار گرفته بنابراین پوشاک و لوازم آرایشی و محصولات دیگر با قیمت بسیار عالی وارد آن می شود زیرا وارد شدن کالا ها و محصولات در این جزیره شامل پرداخت مالیات نمی شوند. از این رو مراکز خرید در این جزیره مملو از توریست و گردشگر خواهد بود. به همین جهت بسیاری از افرادی که برای کسب درآمد و در پی شغل به این جزیره مهاجرت می کنند رو به سوی فروش کالا و پوشاک و محصولات آرایشی می نمایند.مراکز خرید بی نظیری در کیش وجود دارند که بسیاری از افراد برای خرید عمده کالا به کیش سفر می کنند و از این راه به امرار معاش می پردازند.  

هتل داری شغل پر درآمد در جزیره کیش

از دیگر مشاغل پر درآمدی که سرمایه داران بسیاری را به این منطقه جذب کرده است شغل هتل داری می باشد. به دلیل استقبال همیشگی توریست ها و گردشگران به کیش یکی از مشاغل پر از سود و درآمد در این جزیره قطعا هتل داری است که بسیاری از سرمایه داران در این زمینه سرمایه گذاری می کنند. و از این سرمایه گذاری سود های کلان کسب می کنند.

سخن پایانی و نگاهی کلی راجع به سرمایه گذاری در کیش

سالیانه میلیون ها مسافر و گردشگرو توریست به جزیره زیبای کیش می آیند در نتیجه هر شغل یا خدماتی که بتواند به مسافران کمک کند در جهت رفاه و کسب رضایت آنان بی شک پر در آمد خواهد بود و سرمایه گذاری در آن ضرر نخواهد داشت. به طور کل سرمایه گذاری در هر مکان و زمان مورد توجه بوده و هست. اما کجا و کی و چگونه؟ سرمایه گذاری در کیش مزایای زیادی دارد ازجمله آن:

معافیت مالیاتی 20 ساله برای هر نوع فعالیت اقتصادی

نرخ های ترجیحی زمین برای ساخت هتل و اماکن تفریحی

تضمین و حمایت قانونی سرمایه گذاری خارجی ورود اتباع خارجی بدون اخذ روادید

ثبت شرکت با 100 درصد مالکیت خارجی

الویت سرمایه گذاری بسیاری نیز در جزیره کیش وجود دارد از جمله:

توسعه زیر ساخت های برق

توسعه زیر ساخت های آب

توسعه زیر ساخت های فاضلاب

توسعه زیر ساخت های حمل و نقل

توسعه سیستم های جمع آوری و باز یافت زباله

توسعه اماکن گردشگری و تفریحی

توسعه اماکن ورزشی و تفریحی

اگرتصمیم گرفتید به جزیره زیبای کیش برای پیدا کردن شغل مهاجرت نمایید جهت رزرو بلیط هواپیما و یا خرید بلیط هواپیمای کیش به پنل رزوراسیون دلتابان مراجعه نمایید.

 

 


10870948
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» جملات ماندگار از رحمان شاهسواری کینگ نویسنده

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است