استانی 17:01 - 29 فروردین 1400

حرکت لاک‌پشتی پروژه پل قدس راه به جایی نمی‌برد

حسین افسانه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در جلسه‌ای که آذرماه با نمایندگان اردبیل در مجلس داشتیم اعلام شد که به رغم تخصیص ۱۰۰ درصد اعتبارات دولتی تا سقف ۱۰۰ میلیارد تومان به دلیل عدم نظارت شهردار، پیمانکار با حرکت لاک‌پشتی تکمیل پل قدس را به اگر و اما کشانده و با گذشت دو ماه از موعد مقرر برای افتتاح این پروژه هنوز خبری از تکمیل آن نیست.

وی خاطر نشان کرد: بعید است تا شهریورماه امکان تردد از عرشه اصلی به وجود آید چرا که شورا و شهرداری پیگیری جدی در این زمینه ندارند و پیمانکار نیز به دلیل آنکه تحت فشار نیست حرکت خود را در این پروژه بسیار کند ادامه می‌دهد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل با اذعان به صحبت‌های اخیر رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل مبنی بر تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار دولتی این پروژه گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان منابع دولتی و وام بانکی در حساب شهرداری بلوکه شده ولی تحرک و پویایی را در روند سریع پل قدس شاهد نیستیم و با این اوضاع نمی‌توان به بهره‌برداری این تقاطع غیر همسطح امیدوار بود.

افسانه افزود: با گذشت ۲۵ روز از فصل کاری که شرایط جوی نیز مساعد بوده عملیات بتن‌ریزی به کندی به پیش می‌رود در حالی که مردم انتظار دارند در چند جبهه متفاوت عملیات سنگین بتن‌ریزی در این پروژه انجام شده و کار ملموس باشد.

وی بیان کرد: مقصر اصلی این شرایط عدم پیگیری جدی شورا و شهرداری است که پیمانکار با تلاش و توان مضاعف در این پروژه فعالیتی ندارد و زمان‌بندی نیز به هیچ وجه رعایت نشده و گزارشی به شورا از این فرآیند زمان‌بندی ارائه نشده است.


11030919
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است