ورزشی 20:37 - 29 خرداد 1393
تیم های کلمبیا و ساخل عاج از گروه C از ساعت 20:30 در برزیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از تیم‌های ملی هلند، کرواسی و شیلی که صعود خود را به مرجله حذفی رقابت‌های جام جهانی 2014 قطعی کردند حالا نوبت به تیم‌های ملی ساحل عاج و کلمبیا رسیده تا پس از پیروزی در بازی اول خود در جام جهانی به مصاف یکدیگر بروند و در صورت پیروزی تکلیف اولین صعود کننده از گروه C را مشخص کنند.


نتایج چند روز اخیر بازی‌ها نشان داده هرچه بازی‌ها روبه جلو می‌رود بیشتر احتیاط در دستور کار تیم‌ها قرار می گیرد و همین موضوع باعث می‌شود بازی‌ها کم گل‌تر دنبال شود.


2 تیم ملی کلمبیا و ساحل عاج برای اولین بار در تاریخ فوتبالشان است که به مصاف یکدیگر می‌روند.


کلمبیایی‌ها در بازی اولشان با اندیشه‌های خاص پکرمن آرژانتینی موفق شدند تیم ملی یونانی را که ید طولانی در پدیده شدن دارد را شکست دهند و حالا امیدوار باشند که در این بازی هم به پیروزی رسیده و جواز حضور در مرحله بالاتر را کسب کنند.


البته کلمبیایی‌ها قطعا کار بسیار سختی را مقابل نماینده قاره آفریقا پیش رو خواهند داشت و قطعا یک امتیاز هم می‌تواند برای آنها ایده آل باشد. با توجه به اینکه بازی سوم کلمبیا مقابل تیم ملی ژاپن خواهد بود و نمایند آسیا نسبت به تیم‌های ملی یونان و ساحل عاج ضعیف‌تر است کلمبیا می‌تواند با یک تساوی برابر ساحل عاج و پیروزی برابر ژاپن به مرحله بعد رقابت های جام‌جهانی صعود کند.


کلمبیایی‌ها خوب می‌دانند که یک لحظه غفلت از کاپیتان ساجل عاج یعنی دیدیه دروگبا و بازیکن خوبشان یعنی یحیی توره می‌تواند برایشان گران تمام شود و فطعا پکرمن برای مهار مهره‌های تهاجمی ساحل عاج برنامه خاصی دارد.


نماینده آمریکای جنوبی با توجه به برگزاری رقابت‌های جام جهانی در قاره آمریکا امیدوار است که بتواند یکی از بهترین نمایش‌ها و نتایج خود را کسب کند و باید دید کلمبیایی‌ها با تفکرات یک مربی خوش فکر می‌توانند به خواسته‌شان برسند یا نه.


از سوی دیگر ساحل عاجی‌ها خوب می‌دانند که کشاندن تکلیف صعودشان به هفته سوم یک ریسک به حساب می آید و لاموچی، سرمربی این تیم بهتر از هر کسی در جریان است که یونان تیمی مرموز و سخت کوش‌تر از ژاپن است و از این رو تمام تلاش خود را می‌کند تا تیمش در مقابل کلمبیا با حداکثر امتیاز زمین را ترک کند و با 6 امتیاز خیال خود را از بابت صعود به مرحله بعدی راحت کند.


ساحل عاج که به واسطه ارائه بازی های زیبا در جام جهانی 2010 طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرد حالا می‌خواهد روند گذشته را در پیش بگیرد و بدون شک برای رسیدن به این مهم نباید برای شکست دادن تیمی مثل کلمبیا دست و پا بسته باشد.



** دیدار دو تیم از ساعت 20:30 آغاز شد.




4035463
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» خوان کارلوس گاریدو در یک دوره دانش‌افزایی برای تمدید مجوز‌های لایسنس حرفه‌ای یوفا در اسپانیا شرکت کرده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین سنگین ۱۰۵ دقیقه‌ای را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد که کاپیتان تیم نیز در تمام مراحل آن حضور داشت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم چهارنفره بانوان ایران در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا به مدال نقره دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم چهارنفره بانوان ایران در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا به مدال نقره دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با تصمیم کادر فنی ابوالفضل جلالی برای درمان آسیب دیدگی خود از جمع سایر ملی‌پوشان جدا شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: استقلال درخواستی برای لغو بازی خود با ذوب آهن ندارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته مسابقات سازمان لیگ، زمان قرعه کشی مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت پرسپولیس گفت: بیرانوند گفته است به مدیران باشگاه پرسپولیس رشوه پنج میلیارد تومانی داده‌ام ضمن اینکه کسی که رشوه می‌دهد بیشتر مقصر است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: باید پاداش پای سکوی مدال آوران المپیکی و پارالمپیکی برابر باشد و این تبعیض قابل قبول نیست.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس و نائب رئیس فدراسیون گلف در همایش ورزش و سلامت کارکنان مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور یافتند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است