بازار 16:29 - 15 آذر 1401

قیمت خرید و فروش انواع زنجیر صنعتی ، زنجیر چینی و چرخ زنجیر

چکیده : برای اطلاع از قیمت انواع زنجیر صنعتی ، زنجیر چینی و خرید و فروش چرخ زنجیر با ما در ارتباط باشید

 

زنجیر صنعتی یکی از مهمترین ابزار جهت انتقال نیرو است زنجیرهای صنعتی دارای ابعاد و جنس های مختلفی بوده و در انواع مدل های تک و دو ردیفه تولید می گردد متداول ترین جنس مورد استفاده در زنجیر صنعتی استیل نگیر و فولاد با کربن کم یا زیاد می باشد.



زنجیر صنعتی 



زنجیرهای صنعتی از اتصال قطعات کوچک زنجیر به یکدیگر ساخته شده است این قطعات توسط پیم هایی به هم متصل می گردد. زنجیر هنگامی که با چرخ همگام خود درگیر شود نیرو را به چرخ دنده دیگر منتقل می کند. زنجیر صنعتی می تواند به تنهایی عامل حرکت بوده و یا درحالتی عامل به حرکت در آوردن ابزاری دیگر باشد. 

در زنجیرهای صنعتی جهت محافظت از زنجیر از پوشش هایی مانند گالوانیزه استفاده می شود. پوشش گالوانیزه باعث افزایش عمر کاری زنجیر شده و در برخی مواقع از زنجیر از جنس تلفون تولید می شود. 

زنجیر صنعتی در بسیاری از صنایع از جمله صنایع سیمان، فولاد، معدن، نفت، خودروسازی، کشاورزی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. در مواردی که محیط اسیدی بوده از زنجیر صنعتی با پوشش نقره استفاده می شود. این زنجیرها در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم می باشد.در شرایطی که تماس لحظه ای وجود داشته باشد از زنجیر با پوشش نیکل استفاده می گردد. همچنین در شرایطی که زنجیر در معرض آب قرار داشته باشد استفاده از زنجیر صنعتی پوشش نیکل مناسب است. 

 



زنجیر چینی 



برای زنجیر صنعتی می توانیم دسته بندی ایجاد کنیم، دو عامل بسیار مهم در انتخاب زنجیر مهم است یکی جنس بکار رفته در ساخت آن و عامل دیگر نوع استفاده از آن می باشد. زنجیرهایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیردو طرفدارانی دارد یا از جنس فولاد و یا از جنس پلاستیک استانواع مختلفی که می توان برای زنجیر صنعتی نام برد، بسته به میزان اضافه شدن کربن به آن دارد که انواع مختلف زنجیر را برای ما می سازد. علاوه بر آن اگر در ساخت زنجیر از ورق های گالوانیزه به عنوان یک پوشش اضافی به عنوان ضد زنگ نیز به کار برده شود علاوه بر خاصیت ضد خورندگی و ضد زنگ، کارکرد آن را در هنگام کار بسیار بالا می برد و عمر زنجیر را بیشترخواهد کرد و زنجیر چینی یکی از بارزترین این زنجیرها می باشد.



خرید و فروش چرخ زنجیر 



چرخ زنجیر یکی از تجهیزات صنعتی و چرخی‌ دندانه‌دار است که ردیف و شبکه‌ای از زنجیرها حول آن قرار می‌گیرد و به واسطه دندانه‌های آن قدرت یا حرکت انتقال می‌یابد.خرید و فروش چرخ زنجیر به دلیل کاربرد های فراوان این محصول امروزه بسیار زیاد شده است 

چرخ زنجیر یکی از بهترین، مناسب‌ترین و ارزان‌ترین روش‌هایی است که در صنعت برای انتقال حرکت و قدرت مکانیکی در سیستم‌ها و کشیدن و بلند کردن اجسام استفاده می‌شود



درباره ی فیدار گستر : 



فیدار گستر از مجموعه های بزرگی است که امروزه در زمینه ی تولید انواع زنجیر و چرخ پیشرفت چشم گیری داشته است شما می توانید با مراجعه به سایت های فیدار گستر از تمامیه محصولات این مجموعه با خبر شوید و خرید خود را انجام دهید


11754537
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است