بازار 19:11 - 16 تیر 1400

آشنایی با بهترین روش کاشت مو در کلینیک ایران بیوتی

ریزش مو در برخی افراد تبدیل به یکی از مشکلات اصلی زندگی شده و دلیل تضعیف روحیه آنها می‌باشد. گاهی این مسئله به یک دغدغه دائمی تبدیل می‌شود که در طول روز و در هنگام کارهای روزانه فکر شخص را درگیر می‌کند. تبلیغات رسانه‌ای و اطلاعات مختلف و جدیدی که به ما می‌رسد باعث شده تا ما یکی از عوامل احساس رضایت و زیبایی خود را، داشتن موهایی پرپشت بدانیم؛ این درحالی است که ریزش مو باعث تشدید این نگرانی‌ها و تلاش برای داشتن موهایی زیبا می‌شود. یکی از موضوعاتی که تمام افراد می‌خواهند از آن اطلاعات کسب کنند، این است که بهترین روش کاشت مو چیست.

اگر شما دوست عزیز دچار ریزش مو شده‌اید و حس می‌کنید موهای کم‌پشتی دارید، آرامش خود را حفظ کنید. اولین کاری که باید انجام بدهید قطع ریزش مو، و بعد استفاده از بهترین روش کاشت مو برای ترمیم موهای شماست.

بهترین روش کاشت مو چه روشی است؟

با توجه به این که عمل کاشت مو در طی سال‌ها پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است، تکنیک‌ها، تجهیزات و نوع انجام آنها بروزرسانی‌های زیادی داشته است. روش‌های جدیدتر کاشت مو معمولاً عوارض و خطرات کمتری دارند. هر کدام از این روش‌های جدید با توجه به شرایط شما می‌توانند بهترین انتخاب باشند اما به طور کُلی می‌توان چند تکنیک را به عنوان بهترین روش کاشت مو نام برد.

انتخاب بهترین روش کاشت مو تا حد زیادی به شرایط و انتخاب شما بستگی دارد و در افراد مختلف می‌تواند متفاوت باشد. می‌توان گفت که مناسب‌ترین روش کاشت مو برای شما دارای ویژگی‌های زیر است:

  • این روش می‌تواند بیشترین تراکم را با کمترین بانک مو ایجاد کند و رضایت شما را جلب کند.
  • این روش باید کم خطر و با کمترین عوارض باشد.
  • با وضعیت بانک موی شما هماهنگ است.
  • با وضعیت پوست سر شما هماهنگ است.

از این رو می‌توان گفت که بهترین روش کاشت مو همانی است که برای شما مناسب است. البته ما سعی می‌کنیم در این مطلب بهترین روش‌هایی  را که در کلینیک ایران بیوتی از آنها استفاده می‌شود، شرح دهیم.

انتخاب بهترین روش کاشت مو چگونه خواهد بود؟

یکی از مهم‌ترین مراحل کاشت مو جلسات معاینه و مشاوره با پزشک است. در این مرحله عمل کاشت مو برنامه‌ریزی می‌شود و درباره نیازها و انتظارات شما بحث می‌شود. در این جلسات پزشک وضعیت موی شما را بررسی می‌کند و اطلاعاتی را به دست می‌آورد. این اطلاعات شامل وضعیت ناحیه طاسی، کشسانی پوست سر، وضعیت بانک مو، تراکم مورد نظر و نیاز شما، تعداد فولیکول‌های لازم برای دستیابی به تراکم و رضایت حداکثری، وضعیت پوست سر از نظر عفونت‌ها و التهابات، شرایط بهبود زخم‌ها و در نهایت هزینه عمل کاشت مو هستند.

پزشک پس از انجام معاینات لازم و مشورت با شما، بهترین روش کاشت مو را پیشنهاد می‌کند. او مزایا و معایب این روش را در نظر می‌گیرد و طبق شرایط شما مناسب‌ترین روش را معرفی می‌کند. البته شایسته ذکر است که یک پزشک متخصص و متبحر در یک کلینیک معتبر، قطعا از روش‌های جدید کاشت مو استفاده می‌کند.

بهترین روش کاشت مو

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چه بهترین روش کاشت مو کدام است و اصلا چه روش‌های خوبی برای این کار وجود دارد؟ ما در اینجا  انواع روش‌های جدید، مناسب و بهینه‌ای را که در کلینیک ایران بیوتی به عنوان یکی از بهترین مراکز کلینیک مو از آنها استفاده می‌شود را معرفی می‌کنیم.  توصیه می‌کنیم با مطالعه دقیق انواع روش‌های کاشت مو، نسبت به مزایا و معایب آنها و شرایط انجام دادنشان آگاهی کامل کسب کنید.

کاشت مو به روش میکرو SUT

می‌توان گفت که بهترین روش کاشت مو در کلینیک ایران بیوتی، روش میکروSUT است که کمی بعد از روش FIT کشف شد. در این روش از تکنیک انتقال فولیکول‌های مو استفاده می‌شود. کاشت مو به روش Micro SUT کم تهاجمی، بدون درد، بدون خونریزی، بدون اسکار و بی‌خطر است. استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک الکترونیکی در این روش باعث شده بتوانید برداشت و کاشت موی بیشتر و پرسرعت‌تری داشته باشید و کمترین آسیب را به فولیکول‌های مو وارد کنید. جدید بودن و کم‌خطر بودن روش میکروSUT به همراه بازدهی حداکثری آن باعث شده تا این تکنیک را به عنوان بهترین روش کاشت مو معرفی کنیم. با کلینیک ایران بیوتی همراه باشید.

مزایای کاشت مو به روش میکروSUT

روش کاشت مو SUT به عنوان نوین‌ترین و بهترین روش کاشت مو شناخته می‌شود. این روش توانسته معایب روش‌های دیگر را پوشش دهد و برخی مزایای دیگر را نیز ارائه کند. از مزایای روش SUT می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کم تهاجمی است و نیازی به بخیه ندارد : روش SUT و تمام روش‌هایی که بدون نیاز به بخیه انجام می‌شوند، کمترین آسیب را وارد می‌کنند و کمترین تهاجم را دارند. بنابراین در این روش برش نواری در محل بانک مو ایجاد نمی‌شود و جای زخم و اسکار باقی نمی‌ماند. همچنین کمترین درد و خونریزی را نیز به همراه دارد و به سرعت بهبود می‌یابد.
  • عوارض جانبی کم : کاشت مو هم مانند تمام عمل‌های جراحی که توسط پزشکان انجام می‌شود، خطرات و عوارض جانبی خاص خود را دارد. اما وقتی از بهترین روش کاشت مو صحبت می‌کنیم، این روش باید کمتر از سایرین عوارض جانبی به همراه داشته باشد. روش SUT کمترین خطر عفونت، خونریزی و ایجاد لخته‌های خونی را دارد. این موارد در روش‌های دیگر نیز بسیار نادراند و در کلینیک ایران بیوتی امکان وقوع ندارند.

علاوه بر عوارض مذکور، عوارضی مثل ایجاد گوشت اضافه در ناحیه برداشت یا کاهش حس پوست نیز در این روش وجود ندارد. استفاده حداکثری از تکنولوژی‌های پیشرفته منجر به استفاده از تمام فولیکول‌های استخراج شده می‌شود و از هدررفت آنها جلوگیری می‌کند.

  • دوره بهبودی سریعو آسان : اگرچه درد یا خونریزی در ناحیه بانک مو و کاشت مو ممکن است تا حدی طبیعی باشد اما بعد از کاشت مو به روش SUT وجود ندارند یا بسیار محدود و کوتاه مدت هستند. البته بعد از انجام این روش تا مدت کوتاهی باید از فعالیت‌های سنگین پرهیز کنید اما محدودیت خاصی برای شما ایجاد نمی‌شود. همچنین سرعت بهبودی در این روش بسیار زیاد است و منجر به آزار شما نمی‌شود.
  • امکان برداشت بیشتر از بانک مو : همانطور که می‌دانید بهترین روش کاشت مو باید بیشترین بازدهی را هم در میان تمام روش‌ها داشته باشد. در روش‌هایی که به صورت نواری مو را استخراج می‌کنند، تا حدی می‌توان فولیکول‌ها را استخراج کرد و بسیاری از فولیکول‌ها نیز از بین می‌روند. همچنین یکی از مواردی که باعث می‌شود خط رویش موهای شما طبیعی به نظر برسد، امکان برداشت موهای نازک از بانک مو است. در روش SUT می‌توان موهای نازک را به راحتی برداشت کرد و از ضخامت‌های مختلف مو در نواحی مختلف استفاده کرد. در این روش حتی می‌توان از موهای بدن هم برای تقویت نواحی کاشت، استفاده کرد.
  • برای اکثر افراد مناسب است : در بسیاری از روش‌های کاشت مو برای برخی افراد محدودیت وجود دارد. مثلا کسانی که پوست موی سفتی دارند و انعطاف کمتری در پوست آنها وجود دارد، ممکن است نتوانند از بسیاری از روش‌ها استفاده کنند. در روش SUT می‌توان برای هر کسی و با هر شرایطی، تراکم مورد نظر را ایجاد کرد.

کاشت مو به روش FIT

کاشت مو به روش ‌FIT نیزی یکی از بهترین روش‌های کاشت مو در دنیاست که ویژگی‌های بسیار ایده‌آلی برای شما دارد. در این روش قبل از عمل پزشک وضعیت پوست و موی شما را از نظر کشسانی، انعطاف، چربی، رطوبت، وسعت ناحیه کم‌پشت و تعداد فولیکول‌های لازم برای انجام عمل بررسی می‌کند. در مرحله بعد خط رویش و خط برداشت با استفاده از برنامه‌های کامپیوتری طراحی می‌شود و در نهایت با ضدعفونی و بی‌حسی پوست سر، عمل برداشت و کاشت مو انجام می‌شود.

در کاشت مو به روش ‌FIT برداشت فولیکول‌ها به صورت دستی و با استفاده از دستگاه پانچ انجام می‌شود. این فولیکول‌ها به صورت تکی و مجزا برداشت شده و بعد از طی شدن مراحل آمادگی و نگهداری، در محل مناسب کاشته می‌شوند.

مزایای روش FIT

  • ما در اینجا به برخی از مهم‌ترین مزایای کاشت مو به روش ‌FIT اشاره می‌کنیم:
  • این روش هم کم‌تهاجمی است و نیازی به ایجاد برش، زخم یا بخیه در پوست سر ندارد و خبری هم از خونریزی‌های شدید نیست.
  • در کسانی که پوست سر خشک و کم انعطافی دارند، FIT یکی از بهترین روش‌های کاشت مو محسوب می‌شود.
  • با توجه به کم تهاجمی بودن این روش، دوره نقاهت آن هم بسیار کوتاه و قابل تحمل است.
  • بازدهی و تراکم ایجاد شده در روش FIT بسیار مناسب و رضایت‌بخش است.

کاشت مو به روش MICRO FIT

اگر بخواهیم تنها یکی دیگر از بهترین روش‌های کاشت مو را نام ببریم، قطعا کاشت مو به روش MICRO FIT یک روش ایده‌آل و رضایت‌بخش است. در این روش فولیکو‌ل‌های مو به صورت میکرو و مینیاتوری استخراج می‌شوند. به صورتی که با استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک و ظریف، حفره‌‌هایی در پوست ایجاد می‌شود و برداشت موها صورت می‌گیرد. از آنجایی که این روش اتوماتیک است و از دستگاه‌های مخصوص برای ایمپلنت و برداشت مو استفاده می‌شود، سرعت برداشت آن بسیار بالاست. در این روش از ابزارهای دستی به هیچ عنوان استفاده نمی‌شود و کل فرایند الکترونیکی صورت می‌گیرد.

مزایای کاشت مو به روش MICRO FIT

از آنجایی که گفتیم روش MICRO FIT را نیز می‌توان برای بسیاری از افراد به عنوان بهترین روش کاشت مو معرفی کرد، این روش باید مزایای خاصی هم داشته باشد. برخی از مزایای این روش به شرح زیر است:

  • این روش غیرتهاجمی و بدون آسیب است و کمترین عوارض را ایجاد می‌کند (بسیار کوتاه مدت)
  • سرعت کاشت در آن بسیار بالاست و در اغلب موارد در یک جلسه انجام می‌شود.
  • از آنجایی که ظرافت دستگاه آن بالاست، دقت خوبی هم دارد و خط رویش را دقیق و طبیعی ایجاد می‌کند.
  • احتمال سالم ماندن فولیکول‌های برداشت شده بسیار بالاست.
  • کیفیت عمل در آن بسیار بالاست و تراکم بسیار عالی ایجاد می‌کند. بسیاری از متقضایان قبلی این روش تنها به دلیل رضایتی که از نتیجه این روش داشته اند، از آن به عنوان بهترین روش کاشت مو نام می‌برند.
  • در این روش نیازی به تراشیدن موی سر نیست.
  • دوره نقاهت کاشت مو به روش MICRO FIT بسیار کوتاه است.

سخن آخر از کلینیک ایران بیوتی

کلینیک ایران بیوتی به عنوان یکی از معتبرترین مراکز کاشت مو در ایران، بهترین نتیجه را از کاشت موی شما تضمین می‌کند. ایران بیوتی با استفاده از بهترین روش کاشت مو که مناسب شما باشد، شانس حصول بهترین نتیجه را افزایش می‌دهد. متخصصان این کلینیک توجه‌ ویژه‌ای به نظر و خواست شما دارند و سعی می‌کنند نتیجه عمل را طبق پیشبینی شما طراحی کنند.

توجه داشته باشید که برای استفاده از بهترین روش کاشت مو، باید به بهترین کلینیک و بهترین پزشک مراجعه کنید و در این موارد دقت کافی داشته باشید. مشاوره دقیق و اخذ هزینه مناسب از مسائلی است که معمولاً مورد توجه متقاضیان قرار دارد. پرسنل و پزشکان کارآزموده و متبحر از ویژگی‌های کلینیک ایران بیوتی است که شما به راحتی می‌توانید به آنها اعتماد کنید. شما عزیزان در صورت تمایل برای دریافت مشاوره تلفنی، می‌توانید با شماره تماس بخش تماس با ما ارتباط برقرار نمایید. با تشکر.

حالا که قرار است برای کاشت مو و انتخاب مناسب ترین روش آن به پزشک اعتماد کنید، لطفا در انتخاب پزشک و کلینیک کاشت مو دقت کافی داشته باشید. مشاوره دقیق و شفاف سازی مسائل برای بیمار حق بیماران است. پزشکان و پرسنل کارآزموده کلینیک کاشت مو و زیبایی ایران بیوتی، همواره بیشترین تلاش را برای جلب رضایت بیماران دارند.


11138412
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است