بازار 21:59 - 29 مرداد 1400

انتخاب فرش ماشینی خوب

فرش های ماشینی کاشان با ظرافت بالا و بافت ریز و دستباف گونه در انواع طرح های جدید و مدرن با استفاده از الیاف ۱۰۰ درصد اکریلیک هیت ست شده تهیه میگردد این در حالی است که می توان گفت مهم ترین عامل در تعیین کیفیت، دوام و قیمت فرش ماشینی، نوع الیاف به کار رفته در آن می‌باشد که در مجموعه فرش آویژه استفاده از الیاف ممتاز و با کیفیت اکریلیک و همچنین تراکم بالای فرش ها، باعث افزایش طول عمر و پایداری محصولات می شود. این بدین معناست که سال ها بعد از خرید، فرش به همان زیبایی است که در هنگام خرید نظر شما را جلب کرده بود و همچنان در خانه شما خودنمایی خواهد کرد. شرکت فرش آویژه با تولید انواع تابلو فرش، فرش 700 شانه ، فرش 1200 شانه گل برجسته، فرش 1200 شانه ساده، فرش مدرن و کلاسیک، فرش وینتیج و انواع تابلو فرش های آیه، منظره و چهره تمام نیاز خریداران عزیز با هر سلیقه را برآورده می سازد. کلیه محصولات فرش آویژه دارای علامت استاندارد ملی ایران و استانداردهای جهانی بوده که این نتیجه ی آزمایشگاه های مجهز و تضمین کیفیت و مهندسین مجرب و متخصصین تولید که به صورت شبانه روزی در حال فعالیت و خدمت رسانی هستند می باشد. فقط لازم است قبل از خرید با خصوصیات فرش ماشینی خوب نیز آشنا شوید:

خصوصیات بهترین فرش ماشینی کاشان

تولید فرش با به روزترین و پیشرفته ترین تکنولوژی بافت

فرش ماشینی با شانه و تراکم واقعی بالا

فرش بافت شده با بهترین الیاف درجه یک اکریلیک هیت ست شده

فرش دارای استاندارد ملی و ضمانت نامه معتبر

فرش با برند معتبر

راهنمای خرید اینترنتی فرش در ایام کرونا

شاید خیلی از ما الان در قرنطینه خانگی باشیم و کلی خرید توذهنمونه که دوس داریم انجام بدیم ، اما فرصتش به خاطر بحث کرونا پیش نیامده است. با توجه به اینکه اکثر کسب و کار ها به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند، با این حال به نظر شما چگونه فرش ماشینی دلخواه خود را بخریم؟

اگر کرونا شما را هم مثل بقیه مردم ایران تقریبا خانه نشین کرده است و نیاز هست که فرش نو بخرید و یا فرشتون را تغییر بدهید الان بهترین فرصت برای خرید اینترنتی فرش از فروشگاه های معتبر فرش ماشینی است. یکی از مزایای دوران قرنطینه، آشتی ما با اینترنت است و باعث شد قدر اینترنت را خوب بدانیم، این امر به خصوص در بزرگتر ها دیده می شود که قبل از دوران کرونا عقیده ای به اینترنت نداشتند و عقیده داشتند که نه تنها اینترنت مفید نیست، بلکه مضر هم هست. خرید اینترنتی فرش ماشینی دارای مزایای بسیاری برای شما خواهد بود و بسیار به صرفه تر و ارزان تر از آن چیزی که فکر می کنید برایتان تمام می شود.

برای خرید اینترنتی فرش ماشینی لازم است به دنبال سایت و فروشگاهی باشید که کلکسیونی کامل از طرح و نقش های متفاوت را در کنار هم داشته باشد که ما سایت فرش آویژه را به شما معرفی میکنیم. برای خرید فقط کافیست لازم است در منو قسمت محصولات مراجعه کرده در تمام دسته بندی های مورد نیاز برای شما آورده شده است که میتوانید هر دسته بندی را انتخاب نموده و وارد شوید. در داخل هر دسته بندی محصولات مرتبط با آن وجود دارد که با کلیک بر روی محصول خود میتوانید تصاویر عکاسی شده از فرش و رنگبندی های آن دیدن نمایید.

از مزایای خرید آنلاین فرش می توان به صرفه جویی در زمان اشاره کرد با خرید اینترنتی شما دیگر مجبور نیستید وقت خود را در ترافیک و شلوغی سپری کنید بلکه در کمترین زمان ممکن فرش مورد نیاز خود را سفارش دهید. شرایطی که برای هموطنان عزیز فراهم شده باعث شده تا فرش ماشینی خود را با ارسال رایگان و ضمانت کتبی فرش خود را تحویل گیرند.

خرید فرش ماشینی کاشان با برند فرش آویژه و ارسال سریع آن بصورت رایگان برای تمام مشتریان اعم از فروش آنلاین فرش و حضوری فراهم است.

مشتریانی که درخواست فرش در سایز های سفارشی همچون قالیچه، کناره و سایز های غیر استاندارد فرش را دارند در صورت عدم موجود بودن سایز یا رنگ و طرح فرش در کارخانه فرش امیران ارسال فرش زمان بیشتری خواهد برد.

شما همچنین میتوانید برای انتخاب درست فرش متناسب با دکوراسیون منزل خود و خرید آسانتر و هر گونه مشکل در فرایند خرید فرش از مشاوره کارشناسان ما از طریق تلگرام، واتساپ، اینستا و … برقراری تماس تلفنی با شماره های شرکت بهره مند شوید.

خرید قسطی فرش ماشینی

شرکت فرش آویژه در راستای ارائه خدمات به مشتریان عزیز نمایندگی های انحصاری مختلف در سرتاسر ایران دایر کرده است. خریداران محترم می توانند با مراجعه حضوری و بازدید از طرح های متنوع و بسیار زیبای فرش های ماشینی مدرن و کلاسیک در طرح و رنگهای متنوع با اطمینان خاطر فرش خود را انتخاب نمایند.

نمایندگی های انحصاری فرش آویژه امیران در سراسر دنیا آماده خدمت به خریداران عزیز می باشند که متناسب با شرایط منطقه ای طرح های تخفیفی، فروش قسطی فرش و ... در نظر گرفته اند.


11195619
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است