بازار 15:06 - 20 اسفند 1399

سفر به شمال در تعطیلات یکی از تفریحات مورد علاقه پایتخت نشینان و مردمان سایر مناطق کشور است و دلیل آن هم نزدیکی شهرهای شمالی کشور به دریای خزر و بهره مندی از طبیعت بسیار زیبا و سرسبز می باشد. سفر به شمال عموما با خودرو شخصی مسافران و یا از طریق اتوبوس و ماشین های مسافربری به صورت جاده ای انجام میشود اما موضوعی که همیشه در این سفرها چالش بر انگیز و نگران کننده بوده نحوه انتخاب و اجاره ویلا در شمال با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت بوده است. ما در این مطلب قصد داریم یکی از مطمئن ترین راههای اجاره ویلا را در سفر به شمال به شما معرفی کنیم.

احتمالا در این دوران همه با اینترنت و مزایای استفاده از آن آشنایی دارند و برای انجام هرکاری اول به سراغ آن رفته و تحقیقات را آغاز میکنند. آنچه ما میخواهیم به شما پیشنهاد دهیم یک بستر اجاره ویلا آنلاین است که کار تحقیق، مقایسه، ارزیابی، انتخاب و رزرو را تا آخرین مرحله برای شما انجام میدهد. رومیتا اولین سایت ایرانی است که فعالیت در این زمینه را آغاز کرده و با کسب مجوزهای لازم و جذب 4000 اقامتگاه تایید شده تا کنون میزبان مسافران زیادی در سراسر ایران بوده است. کافیست عبارتهایی مانند اجاره ویلا در بندر انزلی، اجاره ویلا در گرگان و یا هر شهر دیگری را با پسوند رومیتا به فارسی جستجو کنید تا بتوانید ویلاها، سوئیت ها و آپارتمان های منتخب آن شهر را با عکس های کامل، قیمت و نظر مسافران قبلی مشاهده کنید و به راحتی عملیات انتخاب و رزرو را انجام دهید. اما مزایای رزرو از سایت رومیتا چیست؟

استفاده از سایر امکانات سایت

یکی از ویژگی هایی که سایت رومیتا را از رقبایش متمایز کرده این است که این سایت هدفی فراتر از اجاره ویلا دارد و به یک شبکه اجتماعی در حوزه سفر به جای جای ایران بدل شده است. شما حتی اگر نخواهید از طریق سایت رومیتا جایی را رزرو کنید میتوانید مطالبی را که توسط گردشگران حقیقی درباره مکان های دیدنی و تفریحی ایران تولید شده اند بخوانید و عکس هایشان را مشاهده کنید و نظرتان را ثبت کنید و به زودی خواهید توانست از این سایت تورهای تفریحی یک روزه مانند تور عکاسی و یا کارگاههای یک روزه یوگا یا آُشپزی رزرو نمایید. جدا از همه این ها شما میتوانید از طریق امکان چت سایت رومیتا با همه میزبانان به سادگی در ارتباط باشید و سوالاتتان را مطرح کنید.

ساده کردن انتخاب

رومیتا با ارائه اطلاعات جزئی و کامل درباره هر اقامتگاه انتخاب را برایتان ساده می کند. فرض کنید به دنبال اجاره ویلا در چالوس یا اجاره ویلا در کلاردشت هستید. چه نکاتی برایتان اهمیت دارد؟ برخی از این نکات بر اساس تجربه های گذشته قابل حدس هستند.

متراژ، تعداد اتاق خواب و ظرفیت اقامتگاه شاید اولین نکته ای باشد که هرکس بر اساس تعداد همسفرانش در نظر میگیرد. که این موضوع درمورد هر اقامتگاه به روشنی در سایت رومیتا مشخص شده است و حتی تعداد تخت ها، نوع آنها و تعداد رختخواب های اضافه در توضیحات آورده شده است. نکات دیگری مانند نزدیکی به دریا یا جنگل (موقعیت اقامتگاه) ، نوع دسترسی، داشتن یا نداشتن فضای باز خصوصی و نوع آن ، امکانات تفریحی مانند استخر، سونا، جکوزی، میز بیلیارد، باربیکیو و غیره و صد البته قیمت اجاره در ایام مختلف همگی اطلاعات لازم و ضروری ای هستند که در سایت رومیتا در بخش مشخصات، توضیحات، نقشه و تقویم قیمتی آورده شده اند ضمن این که عکس ها به راحتی بیانگر کیفیت و امکانات موجود در ویلا هستند.

اما اگر نکته خاص دیگری بود که در سایت ذکر نشده بود و برای شما حائز اهمیت بود به راحتی می توانید از طریق چت سایت رومیتا با میزبان ارتباط برقرار کرده و از او سوال مورد نظرتان را بپرسید و یا از بخش پشتیبانی تلفنی و آنلاین سایت رومیتا بخواهید که این موضوع را برایتان روشن کنند.

در نهایت ممکن است نکاتی مانند نظافت ویلا و یا اخلاق میزبان برایتان حائز اهمیت باشد که نتوانید از مشخصات اقامتگاه به آن برسید. رومیتا فکر این موضوع را هم کرده است. اولین راه حل مطالعه نظرات مسافران قبلی است که حتما به این نکات اشاره کرده اند و دومین راه حل این است که در رابطه با این موضوعات به رومیتا اعتماد کنید. چرا که رومیتا نظافت و کیفیت ویلا و همچنین صحت اطلاعات موجود در سایت را ضمانت می کند و اگر هر کدام از این موارد برآورده نشوند طبق قوانین سایت رومیتا به راحتی رزرو کنسل شده مبلغ به شما باز میگردد و برای یافتن ویلای بهتر برای شما اقدام می شود.

قیمت مناسب و اطمینان

قیمت ها موجود در سایت همگی از طریق صاحبخانه ها تعیین می شود و رومیتا با افزودن کمیسیون ثابت و حداقلی آن ها را به مسافران ارائه می دهد. نکته ای که حائز اهمیت است این است که میزبانان یا صاحبخانه ها به دلیل تلاش برای حضور در رقابت و کسب مسافر بیشتر قیمت مناسبتری را در سایت رومیتا قرار می دهند و این قیمت ها واضح و روشن هستند.

نکته دیگر عملیات پرداخت و قوانین واضح و روشن کنسلی در سایت هست که سبب اطمینان خاطر مسافران می شود. اول این که پرداخت به حساب شرکت معتبر و از طریق درگاه پرداخت سایت انجام می شود نه به حساب شخص. دوم این که کل مبلغ تا زمان تحویل گرفتن اقامتگاه توسط مسافر و اعلام رضایتش در حساب شرکت محفوظ باقی می ماند. سوم این که در صورت کنسلی بنا به قوانینی که به وضوح در سایت توضیح داده شده است مبلغ به صورت عادلانه به میزبان و مسافر داده می شود و چهارم و مهم تر از همه این که در صورت بروز هرگونه مشکل در طی فرآیند رزرو تا تحویل که مسبب آن سایت رومیتا و یا میزبان باشد مبلغ به صورت کامل به مسافر بازگردانده می شود. با این توضیحات جایی برای هیچ گونه تردیدی نیست. امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید ویلای مورد نظرتان را در شهرهای شمالی ایران و یا هر نقطه دیگری به راحتی از سایت رومیتا رزرو کنید.


10986110
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است