بازار 16:58 - 21 آذر 1402

کلاس آموزش باریستا در مجهزترین آموزشگاه تهران

شغل باریستا به دلیل محبوبیت بالایی که در میان افراد داشته در سراسر کشور کلاس آموزش باریستا برگزار می شود تا افراد بتوانند با مراجعه به کلاس آموزش به یک باریستا حرفه ای تبدیل شوند. اما برای تبدیل به آن باید وارد آموزشگاهی شوید که بهترین دوره آموزشی را ارائه دهد. امروز میخواهیم در مورد کافی پارس بهترین آموزشگاه باریستا کشور با مزایای عالی با شما سخن بگوییم.

 

آموزش باریستایی در آموزشگاه کافی پارس

افرادی که به شغل باریستا علاقمند هستند برای آموزش و یادگیری آن باید به آموزشگاه های معتبر مراجعه کنند؛ چراکه در آموزشگاه ها تمامی نکاتی که در خصوص باریستا شدن به آن نیاز دارند را فرا می گیرند و بعد از پایان دوره مدرک آنها اعتبار داشته و می توانند با استفاده از آن حتی به کشورهای خارجی به عنوان یک باریستا حرفه‌ای مهاجرت کنند. آموزشگاه کافی پارس به جز مدرک بین المللی، مزایای زیادی در اختیار افراد قرار می دهد در ادامه این مزایا را برای شما شرح می دهیم.

مزایای آموزشگاه کافی پارس برای آموزش باریستا چیست؟

گارانتی آموزش باریستایی در کافی پارس

هنرجویانی که در کلاس آموزش باریستا و آموزش بارتندر کافی پارس ثبت نام می کنند طبق سرفصل از پیش تعیین شده آموزش می بینند و هنرجو تمامی موارد یک دوره کامل را آموزش دیده و سرفصل به سرفصل پیش می روند و تا زمانی یک سرفصل را به طور کامل آموزش نبینند استاد وارد سرفصل بعدی نمی شود.

این مورد را اضافه کنم که شما بعد از ثبت نام در دوره باریستا کافی پارس یک کارت گارانتی پشتیبانی 5 ساله دریافت می کنید که تا 5 سال بدون هیچ مانعی می توانید برای رفع اشکال و استفاده از تجهیزات به آکادمی پارس مراجعه کنید.

از دیگر استفاده های این کارت گارانتی می توان به مزیت های رایگان زیر اشاره کرد:

5 سال شرکت در تورهای بازدید از کارخانجات رستری ایران در تمامی شهر ها

5 سال شرکت در ورکشاپ های حضوری با موضوعات مختلف

5 سال مشاوره جهت مدیریت و راه اندازی کافی شاپ

تضمین های آموزش باریستایی کافی پارس

گارانتی آموزشی کافی پارس در دوره‌های آموزشی باریستا یکی از موارد مهمی است که به افراد اعتماد به نفس می‌دهد. این گارانتی به معنای این است که اگر شما به هر دلیلی از دوره آموزشی ناراضی شدید یا حتی اگر به هر دلیلی نتوانستید تمام مفاهیم را درک کنید، مدرسان و مربیان در خدمت شما هستند و حتی تضمین عودت وجه را به شما می دهند تا شما همیشه و از هر لحاظ اطمینان داشته باشید که این آموزشگاه در جهت حرفه ای شدن و آموزش صحیح شما قدم بر داشته و در کنار شماست

آموزشگاه باریستایی و بارتندری کافی پارس تضمین کیفیت دوره های آموزشی را برای هنرجویان خود دارد، این به این معناست که این آموزشگاه معتبر به مهارت استادان، کیفیت آموزش، مدرک خودش اطمینان دارد.

با گارانتی آموزشی باریستا کافی پارس، شما می‌توانید به راحتی سوالات خود را از مدرسان بپرسید و از توجیهات بیشتری بهره‌مند شوید. این امر به شما اطمینان می‌دهد که بهترین آموزش ممکن را دریافت می‌کنید.

مدرک بین المللی کافی پارس با مزایای عالی

کافی پارس بعد از اتمام دوره به هنر جویان خود مدرک بین المللی ارائه می دهد که دو زبانه بوده و زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور است. این مدرک مزیای زیادی دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

اولین مورد مهاجرت است، هنرجویانی که قصد مهاجرت دارند، مهارت باریستایی + مدرک بین المللی که در دست دارند یک امتیاز عالی محسوب می شود.

دومین مورد مخصوص افرادی است که قصد راه اندازی و مدیریت کافه دارند با این مدرک می توانند از 100 تا 200 میلیون وام دریافت کنند.

سومین مورد وجود خود مدرک است نشان دهنده مهارت شما در باریستایی است.

هزینه دوره آموزشی در کافی پارس

هنرجویان دوره باریستا کافی پارس هزینه یک کلاس عمومی را با تخفیف می پردازند و کلاس های به صورت خصوصی برگزار می شود.

از دیگر مزایا این است که هزینه کلاس ها می تواند به صورت اقساطی پرداخت شود و با پرداخت بیعانه می توانند دوره های آکادمی پارس را تا 2 ماه بعد رزرو داشته باشند.

تجهیزات و منابع کافی پارس

کافی پارس سعی کرده محیط آموزش هنرجویان دروه های آموزش باریستایی و بارتندری همانند یک کافه باشد که شامل انواع ماشین های اسپرسو، انواع آسیاب و ابزار سرو و انواع قهوه و ..... میشود که در تمامی کلاس های آموزشی موجود است تا هنرجو بعد از ورود به بازار کار برای کار کردن با تجهیزات چالشی نداشته باشد.

مکان برگزاری دوره باریستا کافی پارس

دو شعبه در تهران و کرج دارد که دوره های آموزشی در این دو شعبه برگزار می شود و هنرجویان عزیزی که قصد دارند از شهرستان در این دوره های شرکت کنند، کافی پارس برای آنها خوابگاه در نظر گرفته است

چه افرادی می توانند در کلاس آموزش باریستایی شرکت کنند؟

امروزه برخی از افراد فکر می کنند می توانند با کالاهایی متفاوتی مانند زمین، خودرو، و… به سود زیادی دست یابند و روی آن ها سرمایه گذاری کنند؛ اما در اکثر مواقع افراد می توانند با سرمایه گذاری روی فکر و خلاقیت های خود آینده ای درخشان را برای خود رقم بزنند. هنرجویانی که به این کار علاقه دارند باید در کلاس های تئوری و عملی شرکت کنند تا مهارت های لازم را یاد بگیرند. به همین دلیل افرادی که می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند شامل:

۱. هنرجویانی که در تهیه و سرو انواع قهوه خلاقیت و سلیقه به کار می‌برند؛ به همین خاطر با شرکت در این دوره‌ها می توانند یک کافی شاپ را برای خود راه اندازی کنند و درآمدی زیادی را از این طریق به دست آورند.

۲. امروزه برخی از افراد مایلند برای همیشه به کشورهای خارجی مهاجرت کنند؛ به همین دلیل یادگیری مهارت های باریستایی به آن ها این امکان را می دهد که برای همیشه به کشور مورد علاقه خود مهاجرت کنند، چراکه با داشتن مدرک بین المللی باریستا در هرکشوری می توانید مشغول به کار شوید.

۳. اکثر هنرجویانی که در این کلاس ها شرکت می کنند از صاحبان کافی شاپ‌ها هستند؛ آن ها برای اینکه در کار خود موفقیت بیشتری کسب کنند مایلند اطلاعات بیشتری درباره کار خود داشته باشند.

۴. افرادی که یک شغل ثابت دارند و می خواهند باریستایی را به عنوان شغل دوم خود استفاده کنند.

۵. کسانی که از شغل باریستایی به عنوان شغل اصلی خود استفاده می کنند و برای داشتن تخصص بیشتر در این زمینه در کلاس آموزش باریستا شرکت می کنند.

سخن پایانی

امروزه افرادی که به این کار علاقمند هستند بیشتر برای بازارکار آن بوده؛ چراکه بعد از گذراندن دوره‌ های آموزشی و گرفتن مدرک بین المللی به آسانی می توان در رستوران و کافی شاپ ها مشغول به کار شوید. با توجه به این فاکتورهایی که در مورد کافی پارس بررسی کردیم، هر آنچه که یک هنرجو برای دوره آموزش باریستایی نیاز دارد در خود جای داده است پس اگر علاقه به باریستایی دارید در دوره ها شرکت کرده و در کنار این آموزشگاه به یک باریستای حرفه ای تبدیل شوید.

 


12015199
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» برای شروع، ابتدا باید یک شبیه‌ساز NDS برای دستگاه خود پیدا کنید. گزینه‌های رایگان زیادی به صورت آنلاین برای کامپیوتر و دستگاه‌های موبایل وجود دارد. پس از انتخاب شبیه‌ساز، آن را دانلود و روی دستگاه خود نصب کنید.
بازار
«پارسی نیوز» بازی‌های "The Walking Zombie 2" و "Alien Shooter" هر دو در سبک اکشن و تیراندازی قرار دارند. این دو بازی، با ویژگی‌های منحصر به فرد و گیم‌پلی متفاوت، تجربه‌های متفاوتی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. "The Walking Zombie 2" شما را در دنیا...
بازار
«پارسی نیوز» خرید آی پی ثابت می‌تواند به شما امکان دسترسی ثابت به اینترنت با سرعت و پایداری بالا بدهد. با خرید آی پی ثابت، می‌توانید ارتباطات آنلاین خود را بهبود ببخشید.
بازار
«پارسی نیوز» در صنعت فولاد، محصولات و فراورده‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند که ورق فولادی از جمله آن‌ها است؛ البته به اشتباه به ان‌ها ورق آهن هم می‌گویند. با این حال، کارخانه‌ها انواع مختلفی از ورق را تولید می‌کنند که برخی از آن‌ها پرفروش‌‍‌تر است؛ ...
بازار
«پارسی نیوز» قطع شدن برق بخصوص در فصل تابستان بر اثر ظرفیت کم نیروگاه‌ها موجب می‌شود که در محیط‌های اداری یا در منزل نتوانیم در زمان مناسب رسیدگی کنیم و این معضل بسیاری مهمی است که امروز اغلب سازمان‌ها با آن مواجه هستند. برای پیشگیری از چنین مشکلاتی نیاز به ...
بازار
«پارسی نیوز» اروپا از محبوب‌ترین مقاصد برای سفرهای خارجی محسوب می‌شود که حتما باید به یکی از کشورهای آن سفر کنید. اما این که بدانید بهترین زمان سفر به اروپا چه زمانی هست، در بالا بردن کیفیت مسافرت به شما کمک زیادی می‌کند. به همین دلیل بهتر است قبل از سفر از ...
بازار
«پارسی نیوز» دادسو با تلفیقی از تجربه، دانش و نوآوری، خدمات حقوقی متمایز و قابل اعتمادی را به موکلین خود ارائه می‌دهد. این مؤسسه با تمرکز بر رضایت و منافع موکلین، نقش مهمی در تسهیل و دسترسی به خدمات حقوقی در ایران ایفا می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است