بازار 15:43 - 20 آذر 1402

بهترین مجموعه رفع خرابی آسانسور در تهران

امروزه آسانسورها در بسیاری از ساختمان‌ها مورد استفاده قرار گرفته و به‌صورت مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرند. همانند هر وسیله دیگری، چنانچه از این ابزار استفاده نادرست شده و به سرویس و تعمیر آن بی‌توجهی شود، با مشکلات جدی روبرو خواهد شد. برای شناخت راهکارهای رفع خرابی آسانسور در قدم اول باید با علل پیدایش این مشکل آشنا بود. 

3 علت عمده برای خرابی آسانسور وجود دارد. این موارد شامل قطعی برق، نقص فنی و استفاده نادرست می‌شوند. درواقع، با سرویس به‌موقع و استفاده صحیح از آسانسور تا حد زیادی از مشکلات پیشگیری کرد. در این مطلب راهنمای شما برای رفع خرابی آسانسور خواهیم بود.

اصلی‌ترین دلایل خرابی آسانسور

برای پیشگیری از خرابی آسانسور می‌بایست با دلایل رایج این مسئله آشنا بود. آشنایی با رایج‌ترین علل و نشانه‌های خرابی کمک بسیاری در تشخیص به هنگام خرابی آسانسور دارد. همچنین آگاهی از این موارد می‌تواند از ریسک بروز مشکلات جدی بکاهد. از رایج‌ترین دلایل خرابی آسانسور و راهکارهای رفع خرابی آسانسور می‌توان به موارد مختلفی اشاره کرد:

افزایش دما : چنانچه در سیستم خنک‌کننده، فن یا تهویه هوا اختلالی ایجاد شود، دمای آسانسور افزایش یافته و در عملکرد این وسیله اختلالاتی ایجاد می‌شود. این مشکل بیشتر در اماکن پررفت‌وآمد و در فصول گرم رخ می‌دهد. با سرویس و تعویض قطعات مذکور می‌توان مسئله افزایش دما را برطرف و از عملکرد بهینه آن اطمینان حاصل کرد. 

وجود آلودگی و رطوبت در سیستم : با ورود آلودگی، گردوغبار و رطوبت به قطعات آسانسور موجبات خرابی آن فراهم می‌آید. این مسئله معمولاً به دلیل سرد کردن آسانسور با کمک هوای خارج از ساختمان رخ می‌دهد. برای اجتناب از این مسئله بهتر است برای نصب سیستم خنک‌کننده اقدام صورت گیرد.

باز نشدن درب و توقف‌های ناگهانی آسانسور : باز نشدن درب و توقف‌های ناگهانی ازجمله مواردی هستند که بر اثر قطع شدن برق آسانسور، استفاده نادرست یا بی‌کیفیت بودن قطعات مورداستفاده رخ می‌دهند. برای پیشگیری از این مشکل، می‌بایست سرویس‌ها را به ‌موقع انجام دهید. برای دریافت خدمات سرویس و نگهداری آسانسور در تهران به لینک www.amanj.net/elevator-maintenance/tehran/ مراجعه کنید.

اصلی‌ترین دلایل خرابی آسانسور

کند حرکت کردن آسانسور : این مشکل عمدتاً برای آسانسورهای قدیمی و مجهز به قطعات فرسوده رخ می‌دهد. برای رفع این مسئله می‌بایست قطعات معیوب و فرسوده مانند رله مکانیکی تعویض شوند. همچنین با نصب یک سیستم کنترل میکروپروسسور جدید می‌توان سرعت آسانسور را تا 50 درصد افزایش داد.

بسته نشدن درب آسانسور : خرابی قفل می‌تواند باعث بسته نشدن درب آسانسور یا باز شدن آن در بین طبقات شود. این مسئله می‌تواند تبعات خطرناکی را به‌دنبال داشته باشد؛ لذا ضرورت دارد که هنگام سرویس‌های دوره‌ای، بررسی‌های لازم توسط تکنسین‌ها صورت گرفته و از مشکل ذکرشده جلوگیری شود.

روشن نشدن موتور آسانسور : این مشکل معمولاً به دلیل عدم عبور جریان برق از مدارهای الکترونیکی آسانسور رخ می‌دهد. برای حل مسئله روشن نشدن موتور آسانسور می‌بایست وضعیت مدارها، دوشاخه، پریز برق، کلیدها، سیم‌ها و اتصالات با کمک آوومتر موردبررسی قرار گیرد. شایان‌ذکر است که این اقدامات می‌بایست توسط تکنسین‌های دوره دیده صورت گیرد.

قطع مکرر برق : این مسئله در اماکن پررفت‌وآمد و در آسانسورهای قدیمی‌ رایج‌تر است. مصرف برق بالا می‌تواند موجبات نوسان برق و تغییر ولتاژ و درنهایت اختلال در عملکرد موتور را فراهم آورد. به همین دلیل، بازدید دوره‌ای از قطعات آسانسور اهمیت ویژه ای خواهد داشت.

تولید صدای بیش از حد : خرابی سیم پیچ اصلی و کمکی، کلید گریز از مرکز یا خرابی یاتاقان‌ها می‌تواند با تولید صدای بیش‌از‌حد موتور آسانسور همراه شود. این مسئله بسیار خطرناک تلقی شده و در صورت مواجهه با آن می‌بایست با تعمیرکاران حرفه ای تماس صورت گیرد.

تعمیرات آسانسور در تهران

افزایش حرارت موتور آسانسور : این مسئله در اماکن پررفت‌وآمد رایج‌تر است. همچنین افزایش حرارت موتور آسانسور را می‌توان در صورت نیم‌سوز شدن موتور مشاهده کرد. با بررسی به‌موقع تجهیزات الکترونیکی، مدارها و سیم‌پیچ‌ها می‌توان احتمال بروز این مسئله را کاهش داد.

خراب شدن قرقره آسانسور : این مشکل هنگامی رخ می‌دهد که به استانداردها و ظرفیت وزن اتاقک آسانسور توجه لازم صورت نگیرد. چنانچه بار زیادی با آسانسور جا‌به‌جا شود، به قرقره و طناب‌های سیمی فشار آمده و موجبات خراب شدن قرقره آسانسور فراهم می‌آید. در این هنگام باید از یک تکنسین بخواهید تا وضعیت را بررسی کرده و اقدامات لازم صورت گیرد.

راهکارهای جلوگیری از بروز مشکلات آسانسور

به عقیده متخصصین، با تبعیت از برخی از نکات و دستورالعمل‌های مراقبتی می‌توان به عمر مفید آسانسور افزوده و از ریسک خرابی آسانسور کاست. با در اختیار داشتن چک لیست سرویس آسانسور و توجه به نکاتی که می‌تواند در بروز مشکلات تاثیر گذار باشد، همواره می‌توانید از خرابی آسانسور ساختمان جلوگیری کنید.

در ادامه برخی از این راهکارهای کلیدی جلوگیری از مشکل‌های آسانسورها را مشاهده خواهید کرد. این راهکارها عبارتند از:

  • سرویس ماهیانه آسانسور
  • تعویض به‌موقع قطعات
  • استفاده از قطعات و تجهیرات استاندارد
  • سپردن تعمیرات آسانسور به تکنسین‌ها و تعمیرکاران مجاز 
  • عدم استفاده بیشتر از ظرفیت درج‌شده بر روی برچسب آسانسور
  • عدم جابه‌جایی وسایل و بارهای سنگین با آسانسور
  • عدم تغییر خودسرانه تنظیمات آسانسور
  • اجتناب از باز کردن درب آسانسور با دست
  • اجتناب تکان دادن عمدی کابین آسانسور
  • اجتناب از بازی با دکمه‌های موجود در پنل آسانسور
  • جلوگیری از خیس شدن پنل و قسمت‌های برقی آسانسور
  • خاموش کردن لامپ و فن آسانسور در مواقع غیرضروری
  • تهیه و نصب UPS مناسب برای آسانسور
  • باز و بسته کردن درب آسانسور به‌صورت آهسته
  • خنک نگه داشتن آسانسور
  • حفظ سوابق تعمیرات آسانسور

اهمیت رفع خرابی آسانسور به صورت فوری

خواه مشکل صدای تهویه آسانسور باشد یا صرفا سرعت آسانسور کمتر شده باشد، باید توجه داشته باشید که این علائم گویای عملکرد نادرست تجهیزات آسانسور بوده و عدم‌رسیدگی به آن‌ها می‌تواند مشکلات جدیدی را به وجود آورد.

اهمیت رفع خرابی آسانسور به صورت فوری

بسیار مهم است که در صورت خرابی مکرر آسانسور و تجهیزات آن، برای رفع خرابی آسانسور به تکنسین‌های حرفه‌ای آسانسور مراجعه کرده و مشکل آسانسور را ریشه‌یابی کنید. بازدید دوره‌ای آسانسور و رفع خرابی آن از چندین جهت دیگر نیز اهمیت دارد، که عبارتند از:

  1. همانند هر سیستم دیگری، تمامی اجزای آسانسورها پس از مدت‌زمان مشخصی نیاز به تعویض یا به‌روزرسانی دارند.
  2. با سرویس ماهیانه آسانسور می‌توان از ایجاد هزینه‌های گزاف جلوگیری کرد. بدیهی است که بی‌توجهی به این نشانه‌ها می‌تواند ریسک بروز حوادث ناخواسته را افزایش دهد. 
  3. بعضی از اختلالات ایجادشده در آسانسور مانند مصرف انرژی و سرعت جابه‌جایی به‌راحتی قابل‌تشخیص نیستند و می‌توانند زمینه‌ساز مشکلات جدی‌تری شوند.
  4. اقدامات پیشگیرانه به‌مراتب هزینه کمتری را متوجه افراد ساخته و از ریسک بروز هزینه‌های ثانویه می‌کاهند.
  5. عدم توجه به سرویس آسانسور بر روی سرعت آسانسور تأثیرات منفی ایجاد کرده و موجبات افزایش انتظار مسافران را فراهم می‌آورد.

اگر از ساکنین تهران هستید باید توجه داشته باشید که آسانسورها تنها در صورتی ابزار حمل‌و‌نقل ایمنی ارزیابی می‌شوند که به اصول نگهداری آن‌ها توجه شده و مراحل سرویس و نگهداری آسانسور در تهران به موقع انجام شود. درواقع، با کمک بازرسی‌های به‌موقع و تعمیر و نگهداری اصولی می‌توان بهره‌وری آسانسور را تا حد زیادی افزایش داده و به‌طور قابل‌توجهی از هزینه‌های جانبی و میزان مصرف انرژی این وسیله کاست. 

چگونه با شرکت های تعمیرات آسانسور در شمال تهران در ارتباط باشیم؟

تعمیر آسانسور یک پروسه پیچیده و حساس است که نیاز به دقت و مهارت بالایی دارد. سرویس دوره‌ای تخصصی و رفع خرابی آسانسور می‌تواند از میزان هزینه‌های آتی کاسته و ایمنی و بهره‌وری آسانسور را افزایش دهد؛ لذا بسیار مهم است که با توجه به منطقه زندگی خود، بهترین شرکت‌های تعمیر و نگهداری آسانسور را بشناسید. معیارهای متعددی در زمینه شناسایی این مراکز موردبررسی قرار گرفته‌اند. بر این اساس می‌توان گفت که مجموعه آمانج یکی از برترین مراکز تعمیر و سرویس آسانسور در سال‌های گذشته بوده است. میزان رضایت‌مندی مراجعین و دستاوردهای کسب شده توسط این مجموعه می‌تواند گواه بر این مطلب باشد.

شرکت های تعمیرات آسانسور در شمال تهران

این شرکت با جذب نیروهای متخصص و خبره و دسترسی به تجهیزات اورجینال توانسته است خدمات ارزنده‌ای را به مشتریان خود ارائه سازد. همچنین این مجموعه به یک تیم مشاوره حرفه ای مجهز بوده که توانسته‌اند راهنمایی‌های موثری را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

بهترین شرکت تعمیر آسانسور چه خصوصیاتی دارد؟

بهترین مراکز سرویس و تعمیر آسانسور از ویژگی‌های مهمی برخوردار هستند. این شرکت‌ها عمدتاً از تکنسین‌ها و کادر فنی مجرب برخوردار هستند. این افراد عمدتاً حرفه خود را به‌صورت تخصصی فرا گرفته و تجربه بالایی را در زمینه تعمیرات و نگهداری آسانسورها کسب کرده‌اند. در ادامه معیارهای دیگری را در جهت شناسایی بهترین مراکز تعمیر آسانسور به شما معرفی می‌سازیم:

به‌کارگیری نیروی فنی کافی

به‌کارگیری نیروی فنی متخصص می‌تواند ضامن دریافت بهترین نتایج باشد. از سوی دیگر، وجود تعداد پرسنل کافی برای انجام امورات مرتبط با تعمیر و نگهداری آسانسور، می‌تواند به دریافت به‌موقع خدمات مربوطه کمک کرده و از اتلاف وقت جلوگیری کند.

رزومه کاری مناسب

یک مجموعه می‌بایست از رزومه مناسبی برخوردار باشد. با تحقیق در رابطه با فعالیت پیشین مرکز مربوطه و همچنین مراجعه به آرشیو نظرات پیج‌های مراکز تعمیر و نگهداری آسانسور می‌توانید از رزومه کاری و کیفیت فعالیت آن‌ها آگاه شوید.

خصوصیات بهترین شرکت تعمیر آسانسور

به‌کارگیری قطعات اورجینال و استاندارد

با استفاده از قطعات اورجینال می‌توان بهره‌وری آسانسورها را افزایش داد. بهترین شرکت‌های شمال تهران از قطعات برندهای مطرحی نظیر ریل فالکون، ریل مارازی ایتالیا، مونته فرو ایتالیا، مونته فرو چین، سیم بکسل برندهای مطرحی مانند گوستاولف آلمان و چین استفاده کرده و بدین ترتیب بهره‌وری و ایمنی آسانسورها را ارتقا می‌بخشند.

ارائه گارانتی و خدمات پس‌ از فروش

استفاده از قطعات دارای گارانتی می‌تواند کیفیت کاری یک مجموعه را نشان دهد. از آنجایی که قطعات آسانسور از هزینه بالایی برخوردار هستند، می‌بایست از قطعات استاندارد و دارای گارانتی بهره‌جویی کرد. استفاده از این قطعات می‌تواند به‌صورت همزمان رضایت کارفرما و مشتری را افزایش دهد.

فاصله مناسب دفتر مربوطه

دسترسی به شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور می‌بایست آسان باشد؛ چراکه، فاصله کم می‌تواند امکان ارائه به‌موقع خدمات اضطراری این مراکز را افزایش دهد.

وجود راه‌ های ارتباطی متعدد

وجود راه‌های ارتباطی متعدد و وجود یک اپراتور پاسخگو می‌تواند موجبات آسودگی کاربرین را فراهم آورد. همچنین از طریق راه‌های ارتباطی نوین مانند وب‌سایت‌ها و پیج‌های رسمی می‌توان سطح فعالیت یک مجموعه را مشاهده کرده و از خدمات ارائه‌شده توسط آن‌ها اطلاعات لازم را کسب کرد.

ارائه مشاوره حرفه ای

یک شرکت تعمیر آسانسور می‌بایست به ارائه مشاوره تخصصی و راهنمایی لازم بپردازد. این مجموعه‌ها می‌بایست برحسب نوع کاربری، شرایط ساختمان مربوطه، میزان استفاده از آسانسور و سایر نیازهای مشتریان به معرفی آسانسورها و قطعات لازم آن‌ها بپردازند.

رفع خرابی آسانسور در شمال تهران در کدام مناطق انجام می گیرد؟

همان‌طور که گفته شد، نزدیکی یک مرکز تعمیر و نگهداری آسانسور اهمیت ویژه ای دارد. با توجه به وسعت شمال تهران و فاصله موجود میان محله‌های نیاوران، تجریش، جردن، ونک، الهیه و غیره انتخاب مراکزی که بتوانند به ارائه خدمات فوری و اضطراری بپردازند، امر دشواری خواهد بود.

رفع خرابی آسانسور در شمال تهران

از این رو، استارت‌آپ‌های مجهز مانند مجموعه آمانج شرایطی را تدارک دیده‌اند که در رابطه با مسئله تعمیر آسانسور شمال تهران جای نگرانی وجود نداشته باشد. اکنون ساختمان شما در هر کجای تهران که واقع باشد، یک تکنسین مجرب از مجموعه آمانج در نزدیکی شما وجود دارد. این مجموعه سریع‌ترین و باکیفیت‌ترین راه‌های دریافت خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور را ارائه می‌کند.

بدیهی است که رضایت مشتریان می‌تواند بهترین و کم‌هزینه‌ترین راه برندینگ برای شرکت‌های تعمیر و نگهداری آسانسور باشد؛ لذا این شرکت با یک هدف بلندمدت به فعالیت پرداخته و به جذب تکنسین‌های متخصص و حرفه ای پرداخته است.

رفع خرابی آسانسور در سریع ترین زمان با آمانج 

مجموعه آمانج به فاکتور ایمنی توجه داشته و مطابق با استانداردهای ایمنی به فعالیت پرداخته است. این تیم از یک برنامه‌ریزی دقیق برای ارائه خدمات سرویس دوره‌ای آسانسور بهره‌مند بوده و با تبعیت از این برنامه‌ریزی به فعالیت می‌پردازد. فاکتور دیگری که این موسسه به آن توجه دارد، ارائه خدمات و قطعات با قیمت‌های منصفانه است. بدین ترتیب، می‌توان گفت مجموعه آمانج به تمامی نیازهای کاربران توجه داشته و در سریع‌ترین زمان به رفع خرابی آسانسور پرداخت.

 

برچسب ها : اسانسور,تعمیر آسانسور,شرکت خدمات آسانسور


12014739
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» بازی‌های "The Walking Zombie 2" و "Alien Shooter" هر دو در سبک اکشن و تیراندازی قرار دارند. این دو بازی، با ویژگی‌های منحصر به فرد و گیم‌پلی متفاوت، تجربه‌های متفاوتی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. "The Walking Zombie 2" شما را در دنیا...
بازار
«پارسی نیوز» خرید آی پی ثابت می‌تواند به شما امکان دسترسی ثابت به اینترنت با سرعت و پایداری بالا بدهد. با خرید آی پی ثابت، می‌توانید ارتباطات آنلاین خود را بهبود ببخشید.
بازار
«پارسی نیوز» در صنعت فولاد، محصولات و فراورده‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند که ورق فولادی از جمله آن‌ها است؛ البته به اشتباه به ان‌ها ورق آهن هم می‌گویند. با این حال، کارخانه‌ها انواع مختلفی از ورق را تولید می‌کنند که برخی از آن‌ها پرفروش‌‍‌تر است؛ ...
بازار
«پارسی نیوز» قطع شدن برق بخصوص در فصل تابستان بر اثر ظرفیت کم نیروگاه‌ها موجب می‌شود که در محیط‌های اداری یا در منزل نتوانیم در زمان مناسب رسیدگی کنیم و این معضل بسیاری مهمی است که امروز اغلب سازمان‌ها با آن مواجه هستند. برای پیشگیری از چنین مشکلاتی نیاز به ...
بازار
«پارسی نیوز» دادسو با تلفیقی از تجربه، دانش و نوآوری، خدمات حقوقی متمایز و قابل اعتمادی را به موکلین خود ارائه می‌دهد. این مؤسسه با تمرکز بر رضایت و منافع موکلین، نقش مهمی در تسهیل و دسترسی به خدمات حقوقی در ایران ایفا می‌کند.
بازار
«پارسی نیوز» اروپا از محبوب‌ترین مقاصد برای سفرهای خارجی محسوب می‌شود که حتما باید به یکی از کشورهای آن سفر کنید. اما این که بدانید بهترین زمان سفر به اروپا چه زمانی هست، در بالا بردن کیفیت مسافرت به شما کمک زیادی می‌کند. به همین دلیل بهتر است قبل از سفر از ...
بازار
«پارسی نیوز» در عصر دیجیتال امروز، تقاضا برای برنامه‌های کاربردی موبایل به طور تصاعدی در حال افزایش است. این برنامه‌ها به بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی روزمره افراد تبدیل شده‌اند و برای انجام طیف گسترده‌ای از وظایف، از برقراری ارتباط و سرگرمی گرفته تا خرید و مدیر...
بازار
«پارسی نیوز» کولر گازی چیست؟ کولر گازی یکی از مهم‌ترین وسایل سرمایشی است که در خانه‌ها و اماکن تجاری به کار می‌رود. در این مقاله قصد داریم تا به طور جامع و مفصل به معرفی و بررسی این وسیله بپردازیم. با ما همراه باشید تا همه چیز را در مورد کولر گازی بدانید. ک...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است