استانی 15:04 - 19 اردیبهشت 1400
مدیر کلینیک مهرانه خبر داد
ایسنا/زنجان مدیر کلینیک مهرانه زنجان گفت: به زودی بخش پزشکی هسته‌ای کلینیک مهرانه برای ارائه خدمت به بیماران مبتلا به سرطان راه‌اندازی خواهد شد.

راه‌اندازی بخش پزشکی هسته‌ای در مهرانه زنجان

جواد گران‌مایه ظهر امروز (۱۹ اردیبهشت‌ماه) در نشست خبری که در محل انجمن خیریه مهرانه برگزار شد، از خریداری دستگاه پت‌اسکن در استان زنجان توسط انجمن خیریه مهرانه پس از چهار سال تلاش خبر داد و اظهار کرد: دستگاه فوق پیشرفته تشخیص سرطان «پت‌اسکن» با هزینه ۱۲ میلیارد تومان توسط انجمن خیریه مهرانه خریداری شده است و این دستگاه در شهرهای بزرگی مانند تهران، مشهد، کرج و غیره بود که با تلاش چهار ساله مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مهرانه، این افتخار نصیب زنجان شده است و تا شش ماه آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه خرید دستگاه «پت‌اسکن» با ارز دولتی انجام شد و اگر با ارز آزاد خریداری می‌شد، هزینه آن به بیش از ۷۰ میلیارد تومان می‌رسید، افزود: گفتنی است تهیه این دستگاه کمک شایانی به تشخیص دقیق و به موقع سرطان می‌کند.

این مسئول از راه‌اندازی بخش پزشکی هسته‌ای در ‌کلینیک مهرانه خبر داد و تصریح کرد: بخش پزشکی هسته‌ای در ‌کلینیک مهرانه به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع احداث می‌شود که تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در شش ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر کلینیک مهرانه زنجان با بیان اینکه با راه‌اندازی بخش پزشکی هسته‌ای، برای اولین‌بار در کشور یددرمانی نیز به بیماران مبتلا به سرطان ارائه خواهد شد، گفت: این روش برای درمان بیماران تیروئیدی بوده چهار تخت برای بیماران تیروئیدی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام


11058901
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است