بازار 13:21 - 28 فروردین 1400

در گذشته واژه‌ی کسب و کار  و شغل بیشتر برای کارهای فیزیکی به کار برده می‌شد. ولی در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و گسترش دنیای وب کسب و کارها به فضای وب کشیده شده‌اند و از حالت سنتی خارج شده‌اند. به طوریکه درآمد حاصل از مشاغل اینترنتی گاها تا چندین برابر مشاغل عادی می‌باشد.در حالت کلی می‌توان گفت معیارها و فاکتورهایی وجود دارند که فارغ از فیزیکی  و مجازی بودن موجب رونق و افزیش فروش در یک کسب و کار خواهند شد. در این قسمت به تعدادی از این معیارها اشاره می‌کنیم:

  • یادگیری مهارت‌های جدید و بسط آن
  • افزایش کیفیت محصولات و بهبود خدمات
  • استفاده از تبلیغات قدرتمند و بازاریاب‌های ماهر
  • ارائه‌ی خدمات پس از فروش عالی
  • به روز بودن و شناخت نیازهای بازار و اقدام در جهت آنها
  • ...

راه اندازی کسب و کار آنلاین

 به جامعه‌ی آنلاین بپیوندید:

برای آنلاین سازی کسب و کار تنها حضور در شبکه‌های اجتماعی کافی نیست. حضور در شبکه ها از جمله اینستاگرام شرط لازم ولی ناکافی هستند. برای اینکه بتوانید با طیف وسیعی از کاربران در ارتباط باشید باید برای کسب و کارتان وب سایت داشته باشید. داشتن وب سایت می‌تواند اعتبار بیشتری به کسب و کار شما ببخشد. گاها افراد از داشتن سایت هراس دارند زیرا فکر می‌کنند هزینه‌ی بالایی برای این کار نیاز دارند و یا اینکه باید دانش کد نویسی بدانند در صورتی که به هیچ وجه چنین نیست. امروزه استفاده از سایت ساز ها و یا طراحی سایت ارزان شرایط را برای تمامی افراد حقیقی و حقوقی فراهم نموده‌اند تا بتوانند به سهولت سایت خود را راه‌اندازی نمایند و از حضور در دنیای اینترنت لذت ببرند.

طراحی سایت

طراحی سایت بهتر است یا خرید سایت آماده؟

 

این سوال مهم‌ترین سوالی است که در ذهن کاربران پیش می‌آید. و یافتن پاسخ آن به یک چالش تبدیل شده است. برای اینکه بتوان به بهترین پاسخ رسید، باید نیازسنجی توسط شرکت طراح انجام شود. برای افرادی که نمی‌خواهند زمان و هزینه‌ی بالایی برای داشتن سایت صرف نمایند و می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن سایت خود را راه‌اندازی کنند خرید سایت آماده راه‌گشا خواهد بود. در صورتی که امکانات مد نظر کاربر در سایت آماده وجود نداشته باشد به ترکیب طراحی اختصاصی و سایت آماده و یا طراحی سایت اختصاصی محض مفید خواهد بود.

آیا می‌توان از سایت ساز‌های رایگان استفاده نمود؟

گاها برخی افراد   برای صرفه‌جویی در هزینه از سایت‌ساز های رایگان استفاده می‌کنند. راه‌اندازی سایت با استفاده از این سایت ساز ها کار ساده‌ای است و نیاز به دانش فنی خاصی ندارد. ولی گاها این سایت ساز ها امکانات مد نظر کاربران را ندارند و با توجه به اینکه پشتیبانی خاصی برای این سایت‌ سازها وجود ندارد، در صورت بروز مشکل برای سایت معمولا کاربران قادر به رفع آن نبوده و مجبور به خرید سایت و طراحی سایت می‌شوند. لذا پیشنهاد می‌شود به جای استفاده از سایت ساز‌های رایگان از شرکت‌های سایت ساز استفاده نمایید. زیرا معمولا شرکت‌های سایت ساز خدمات و محصولات خود را پشتیبانی می‌کنند و از این بابت خیال کاربر آسوده خواهد بود.

 

برای ساخت سایت به راحت‌ترین روش باید چکار انجام داد؟

 

برای اینکه بتوان در سریع‌ترین زمان ممکن به راه‌اندازی سایت پرداخت، می‌توان از سایت سازهای آماده استفاده نمود. ولی به این مورد دقت کنید که سایت سازهای رایگان زیادی در اینترنت موجود هستند. ولی آیا تمامی این سایت‌سازها مناسب هستند؟

در جواب باید بگوییم خیر معمولا تمامی سایت سازها مناسب نیستند. زیرا بسیاری از آنها زیر مجموعه‌ا‌ی از سایت و یا شرکت دیگر هستند و این احتمال وجود دارد که شما از امنیت و سرعت و گرافیک سایت و همچنین امکانات موجود در سایت رضایت کافی را نداشته باشید. لذا سایت ساز زرین با تجربه‌ی چندین و چند ساله در زمینه‌ی طراحی سایت و همین طور ساخت سایت، آماده‌ی خدمت رسانی به تمامی کاربران گرامی با بهترین قیمت می‌باشد. شما کاربر گرامی می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایت فروشگاهی با شماره 09104326225 تماس حاصل نمایید.

 

خرید سایت فروشگاهی

 

برای کسب و کارهای فروشگاهی بهترین گزینه کدام است؟

 

همانطور که در بخش قبل گفته شد با توجه به  نیازهای کسب و کار می‌توان بهترین گزینه را در  نظر گرفت. در صورتی که زمان و پول کافی دارید و همین طور می‌خواهید سایت متناسب با سلایق شما باشد بهتر است از طراحی سایت فروشگاهی استفاده نمایید. مساله‌ی مهم در طراحی سایت فروشگاهی انتخاب شرکت طراحی است. یک شرکت طراحی معتبر در تمامی طول مسیر با شما خواهد بود و همواره به پشتیبانی سایت طراحی شده می‌پردازد.

ولی در صورتیکه در ابتدای راه هستید و نمی‌خواهید هزینه‌ی بالایی برای داشتن سایت پرداخت نمایید بهترین گزینه برای شما خرید سایت آماده وردپرسی می‌باشد.

 

آیا طراحی سایت ارزان می‌تواند مفید باشد؟

 

با توجه به اینکه  امروزه صاحبان کسب و کارها  به اهمیت آنلاین سازی کسب و کار از جمله ایجاد سایت پی برده‌اند، لذا درخواست‌های طراحی سایت از جمله طراحی سایت ارزان افزایش یافته است. این مورد موجب ایجاد رقابت بین شرکت‌های طراحی سایت شده و آنها را وادار به کاهش برخی هزینه‌ها نموده است تا سایتی با قیمت پایین را به کاربران ارائه نمایند و بتوانند از این طریق مشتریان بیشتری را جذب نمایند. حالا مساله مهم این است که آیا طراحی سایت ارزان پاسخگوی نیازهای مشتری خواهد بود یا خیر؟

در پاسخ باید گفت در صورتیکه ویژگی‌های اصلی از جمله: بهینه بودن کدهای سایت، بالا بودن سرعت سایت، سئو داخلی اولیه از جمله متاتگ‌ها و عناوین ، واکنشگرا بودن و ... رعایت شود می‌توان به این نوع طراحی نیز امیدوار بود.

 

مزایای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی چیست؟

 

امروزه افراد جهت سهولت و صرفه جویی در زمان و هزینه بیشتر خریدهای خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند. لذا فروشگاه‌های اینترنتی از این بابت کمک کننده خواهند بود. زیرا گاها مراجعه به چندین مغازه و فروشگاه برای خرید اجناس موردنیاز  کاری طاقت فرسا است در صورتی که با استفاده از سایت فروشگاهی می‌توان  به صورت آنلاین  کاتالوگ عظیمی از محصولات را مشاهده نمود و با خیال راحت به انتخاب و خرید پرداخت. یکی دیگر از مزایای فروشگاه اینترنتی این است که افراد می‌توانند به خرید محصولات و اجناسی بپردازند که در شهر آنها وجود ندارد.

 

با خرید سایت فروشگاهی این مزایا را به دست آورید:

 

  • کسب و کار خود را آنلاین کنید

با استفاده از فروشگاه ساز آنلاین و یا خرید سایت فروشگاهی به راحتی کسب و کار خود را در معرض دید کاربران بسیاری قرار خواهید داد.

  • از محدوده‌های جغرافیایی گذر کنید

زمانی که برای کسب وکارتان سایت راه اندازی می‌کنید دیگر نیازی به این نیست که خود را به شهر یا استان خاصی محدود کنید. و می‌توانید به صورت جهانی کار کنید و مخاطبینی از سراسر دنیا داشته باشید.

  • 24 ساعته فعالیت کنید

زمانی که کسب و کار به صورت فیزیکی باشد، محدود به زمان و مکان خواهید بو و براساس ساعت های مشخصی نیاز به حضور در مغازه، فروشگاه و یا شرکت خواهد بود. در صورتیکه داشتن سایت این مورد را برطرف نموده و می‌توانید فارغ از زمان و به صورت 24 ساعته کسب و کار خود را مدیریت نموده و با مشتریان در ارتباط باشید.

  • کاتالوگی از محصولا ت خود ایجاد کنید

سایت فروشگاهی همانند کاتالوگ و یا ویترین آنلاین کسب و کار شما است. شما به راحتی می‌توانید با قرار دادن محصولات در سایت یک کاتالوگ آنلاین از محصولاتتان ایجاد نمایید. و به راحتی محصولاتتان را در معرض دید کاربران خود قرار دهید از این طریق انتخاب محصول توسط مشتریان بسیار راحت تر خواهد بود.

  • بازار مشتریان خود را گسترش دهید

زمانی که کسب و کارتان به صورت فیزیکی است شما محدود به زمان و مکان و همچنین مشتریان حضوری خواهید بود. در صورتیکه با داشتن یک سایت فروشگاهی شما می‌توانید با مشتریان مختلف از سراسر کشور در ارتباط باشید. در این صورت بازار فروش شما گسترش یافته و محدود نیستید و این مورد موجب افزایش فروش خواهد شد.

 

  • برندسازی کنید

پس از اینکه فروش شما افزایش یافت و مشتریان با کسب و کار شما آشنا شدند. در این صورت با برند شما آشنا خواهند شد و پس از مدتی شما را با نام برند در اینترنت جستجو می‌کنند. این مورد موجب می‌شود شما به صورت کامل با برند خود شناخته شوید و جستجوهای انجام شده با نام برند می‌تواند موجب بهبود رتبه و افزایش ترافیک سایت شما شود.

  • اعتبار کسب کنید

 

با راه اندازی کسب و کار اینترنتی می‌توانید به اعتبار کسب و کار خود بیفزایید. شاید براییتان این سوال پیش بیاید که چطور می‌توان با کسب و کار اینترنتی اعتبار کسب نمود؟

باید بگوییم زمانی که شما کسب و کار فیزیکی افراد محدود تری می‌توانند به مغازه، فروشگاه و یا شرکت شما دسترسی داشته باشند. در صورتی که با آنلاین شدن کسب و کار شما از محدوده‌های جغرافیایی رد می‌کنید و می‌توانید مشتریانی از سراسر کشور و حتی مشتریانی از کشورهای دیگر داشته باشید. در  این صورت برند شما به خوبی شناخته می‌شود و از می‌توانید اعتبار خوبی کسب نمایید.

ویژگی‌های یک فروشگاه ساز خوب چیست؟

تفاوت فروشگاه اینترنتی و فروشگاه فیزیکی

زمانی که افراد اقدام به خرید سایت فروشگاهی آماده می‌کنند در انتخاب یک فروشگاه ساز مناسب دچار مشکل و سر درگمی می‌شوند. این سردرگمی معمولا به دلیل داشتن اطلاعات کم در زمینه‌ی طراحی سایت و تنوع بالای فروشگاه سازها می‌باشد. شرکت ارائه دهنده فروشگاه ساز در این مورد نقش مهمی را ایفا می‌کند. زیرا مشاوره‌ی قبل از راه‌اندازی فروشگاه آنلاین از اهمیت بالایی برخوردار است. ویژگی‌های اصلی یک فروشگاه ساز خوب عبارتند از :

 

  • تیم پشتیبانی قوی
  • هاست مناسب
  • قابلیت توسعه وب سایت
  • امکان قرار دادن و فروش انواع محصولات فیزیکی و دانلودی
  • سئو و بهینه سازی اولیه سایت
  • طراحی ریسپانسیو
  • مدیریت ساده و کاربری آسان
  • و ...

چه نکاتی  در رابطه با ساخت سایت فروشگاهی باید رعایت شوند؟

  • ساده و در دسترس بودن
    • سایت فروشگاهی باید به گونه‌ای باشد که محصولات در ساده‌ترین حالت ممکن در آن قرار بگیرند و برای تمامی کاربران قابل دسترسی و مشاهده باشد.
  • گرافیک ساده و در عین حال جذاب
    • گرافیک سایت فروشگاهی نباید از پیچیدگی بالایی برخوردار باشد. و در عین سادگی باید از زیبایی برخوردار باشد.
  • آسان بودن فرآیند خرید از سایت
    • معمولا فرآیند خرید از سایت فروشگاهی به صورت آنلاین صورت می‌گیرد. از این جهت کاربر باید بتواند در ساده‌ترین حالت ممکن خرید و پرداخت خود را انجام دهد.
  • سرعت بالا
    • با توجه به اینکه سایت فروشگاهی همانند یک ویترین است و کاربران انتخاب خود را براساس محصولات موجود در آن انجام می‌دهند از این رو بسیار مهم است که سایت از سرعت بالا برخوردار باشد.
  • تجربه کاربری مناسب
    • تجربه‌ی کاربری به این معناست که وقتی کاربری وارد سایت می‌شود و از سایت بازدید می‌کند به راحتی بتواند به قسمت‌های مختلف سایت مانند منو و صفحات مهم سایت دسترسی داشته باشد.اگر بخواهیم به زبان عامیانه بگوییم کاربر باید بتواند به راحتی با سایت کار بکند.
  • ریسپانسیو و واکنشگرا بودن
    • با توجه به اینکه امروزه بیشترین جستجوهای افراد در فضای اینترنت از طریق گوشی و تبلت انجام می‌شود از این جهت بسیار مهم است که سایت در دستگاه‌های مختلف به درستی نمایش و بدون به هم ریختگی باشد. لذا برای این مورد طراحی سایت به صوت ریسپانسیو از معیارهای بسیار مهم می‌باشد.
  • رعایت سئو اولیه در سایت
    • موارد گفته شده در بالا مانند سرعت، ریسپانسیو بودن و ... از مواردی هستند که در سئوی سایت فروشگاهی تاثیر گذار هستند. موارد دیگری از جمله بهینه بودن کدها و تصاویر سایت و نسبت متن به کد نیز از موارد مهم دیگر هستند.
  • هاست مناسب برای سایت
    • با توجه به اینکه سایت‌های فروشگاهی تعداد بالایی محصول و اطلاعات دارند بسیار مهم است که هاست مناسب برای این نوع از سایت‌ها انتخاب شود.

تماس با ما

آیا داشتن سایت می‌تواند در جهت برندسازی کمک کننده باشد؟

 

در پاسخ باید بگوییم بله این مورد در طولانی مدت تاثیر گذار است. با داشتن سایت و معرفی و فروش محصولات به مرور زمان مشتریان وفادار و ثابت خواهید داشت و بخشی از فرآیند بازاریابی محصولات شما توسط مشتریانتان انجام خواهد شد که به مرور زمان برند شما شناخته تر می‌شود.

سخن پایانی:

در انتها باید بگوییم با توجه به نیاز روزافزون جامعه به دنیای آنلاین، روز به روز میزان حضور افراد در فضای آنلاین و سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی گسترش یافته است. و بیشتر خریدها و تبادلات و ارتباطات از طریق اینترنت انجام می‌شود. لذا اگر از دید مثبت به این مسئله بنگریم قطعا فرصت بسیار عالی برای کسب و کارها فراهم است تا بتوانند فروش خود را گسترش و افزایش دهند و برندسازی و همین طور به جهانی شدن تجارت و شغل خود بیاندیشند.

 


11028769
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...
بازار
«پارسی نیوز» دغدغه بسیاری از افرادی که به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کاری خود هستند، انتخاب یک شرکت کار درست در حوزه دکوراسیون داخلی می‏باشد. برای انتخاب یک شرکت دکوراسیون داخلی ایده‏آل، بایستی به نکات مختلفی توجه داشت و از یک راهنمای گام به گام ...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است