استانی 16:22 - 19 اردیبهشت 1400
ایسنا/خوزستان سرمربی برکنار شده تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری با بیان این‌که در تیم ما جایگاه‌ها عوض شده بود و خیلی از کارهای مربوط به سرپرست را من انجام می‌دادم و برخی کارهای فنی را هم سرپرست انجام می‌داد، گفت: من خیلی صبوری کردم و نجابت به خرج دادم که هیچی نگویم اما رفتار امروز باشگاه با من خوب نبود.

اظهارات جنجالی سرمربی تیم فوتسال بانوان حفاری پس از برکناری

مینا بارانی که امروز از سوی باشگاه ملی حفاری از سمتش کنار گذاشته شد، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: از فصل گذشته، کمی مشکلات داشتیم و یکسری اتفاقات رخ داد که تیم حفاری نتوانست به فینال برسد که کم و بیش تلاش کردیم با آن مشکلات کنار بیاییم. برای فصل جدید لیگ برتر نیز باشگاه از من لیستی برای جذب بازیکن خواست که من هم در لیستی که به باشگاه و سرپرست تیم تحویل دادم، خواستار جذب سه چهار بازیکن بودم که تنها یک بازیکن (مهسا کمالی)، آن هم با هزار دردسر، التماس و خواهش، جذب شد و سایر نفرات مدنظر من به تیم‌های دیگر رفتند.

مجبور شدیم، بازیکنان سرپرست را در تیم داشته باشیم

وی بیان کرد: طبیعتا باشگاهی که به دنبال قهرمانی است باید بازیکنان با کیفیتی جذب کند که چنین نفراتی برای من جذب نشدند و البته کمی مبالغ بازیکنان هم بالا بود. در تمام این مدت، من به احترام باشگاه حفاری سکوت کردم ولی متاسفانه به دلیل این‌که بازیکنان مدنظرم را جذب نکردند، مجبور شدیم بازیکنان درجه ۲ و ۳ و لیستی که فقط بازیکنان سرپرست بودند و توسط او انتخاب شدند را داشته باشیم، در حالی که این نفرات در لیست من نبودند. متاسفانه من سکوت کردم و نجابت به خرج دادم چون می‌خواستم کار انجام دهم. ضمن این که در قرارداد من ذکر شده بود که فقط تیم را تا مرحله پلی‌آف بیاورم که محقق شد.

آن‌طور که باید و شاید امکانات در اختیار ما قرار داده نشد

این مربی فوتسال گفت: دو سه هفته‌ای بود که بازیکنانم خیلی اذیت شدند و آن طور که باید و شاید امکانات در اختیار ما قرار داده نشد و از نظر تغذیه بازیکنان مشکلاتی وجود داشت. حتی وقتی مسابقات تیم فوتسال آقایان حفاری تمام شد به باشگاه پیشنهاد دادم که خوابگاه آقایان را در اختیار بانوان قرار دهند تا اتفاقات بازی با سایپا که پنج بازیکن ما به کرونا مبتلا شدند، تکرار نشود اما گفتند نمی‌شود و واقعا شرایط بازیکنانم سخت شد.

در دو هفته اخیر دنبال سالن، یخ و غذای بازیکنانم بودم

وی افزود: تا پیش از بازی اخیر با خراسان رضوی، بازیکنانم حتی یک هزار تومانی هم دریافت نکرده بودند و در دو هفته اخیر من دنبال سالن، غذای بازیکنانم، یخ، ماساژ بازیکنان و کارهایی بودم که مربوط به حیطه اختیاراتم نبود. اما من هم کار سرپرستی و هم کار مربیگری انجام دادم و واقعا شرایط سخت شده بود و شاید تمرکز به هم ریخته بود زیرا فشار زیادی در این دو هفته روی دوش من بود.

بازیکنم شب قبل از بازی، سوسیس و تخم مرغ خورده بود

بارانی افزود: در بازی با پالایش نفت آبادان، در اهواز میزبان بودیم اما بازیکنانم نوشیدنی ورزشی و مکمل نداشتند و فقط آب می‌خوردند. غذای یک ورزشکار باید با یک فرد عادی متفاوت باشد اما بازیکن من به خاطر این‌که کیفیت غذا پایین بود، شب قبل از بازی سوسیس و تخم مرغ خورده بود. حتی ۹۰ روز پیش نیز بازیکنانم به خاطرهمین موضوع اعتصاب کردند و بعد هم با مسئولان باشگاه جلسه گذاشتیم که گفتند مشکل حل می‌شود اما واقعا درست نشد.

من از نظر فنی هیچ مشکلی نداشتم

وی بیان کرد: تیم‌های دیگر امکانات زیادی دارند و وقتی بازیکن من این شرایط را می‌دید، از نظر روحی روانی به‌هم می‌ریخت و ذهنش درگیر می‌شد. خود بازیکنان به من می‌گفتند که از نظر روحی روانی آمادگی نداریم که بخواهیم بازی را برای شما دربیاریم. چه انتظاری از بازیکنی می‌رود که سر نیمکت یا قبل از بازی به من می‌گوید، اشتباه کردم که با این امکانات به حفاری آمدم. مگر ذهن این بازیکن می‌تواند آمادگی انجام بازی را داشته باشد؟ من از نظر فنی هیچ مشکلی نداشتم و مشکلات ما به خاطر امکاناتی بود که در اختیار ما قرار ندادند. درست است که ابتدای فصل به بازیکنان گفتند که مشخص نیست چه زمانی به شما پول بدهیم اما این‌که هفت ماه از تمرینات گذشته و هر هفته می‌گفتند، هفته بعدی به شما پول می‌دهیم، ذهن بازیکن مشغول می‌شود و چه انتظاری است که برای من بازی کند.

قبل از اخراج من، سرمربی را مشخص کرده بودند

این مربی گفت: به هر حال امروز به باشگاه رفتم و قطع همکاری را اعلام کردند و جالب این است که متاسفانه از قبل سرمربی بعدی شان را هم انتخاب کرده بودند و جالب این است که من را اخراج کردند و بعد به بازیکنان هم پول دادند تا با توجه به این تغییرات، با انگیزه کار کنند.

وی عنوان کرد: در نامه برکناری من عنوان شده که این موضوع به خاطر نتایج ضعیف است، در حالی که من در قراردادم نوشته بودم که تیم را به مرحله پلی‌آف می‌رسانم که این کار را هم انجام دادم. ما حتی هنوز هم شانس داشتیم که به جدول برگردیم. اختلاف ما با تیم صدرنشین، تنها سه امتیاز بود  اما چون من یکی دو بار متاسفانه از بازیکنانم دفاع کردم و منافع بازیکن را در نظر گرفتم، این گونه با من رفتار شد و تمام قضایا را گردن من و نتایج ضعیف انداختند. البته از این موضوع ناراحت نیست.

خیلی صبوری کردم و نجابت به خرج دادم

بارانی ادامه داد: بازیکن را به اردو برای مسابقه می‌بریم، بعد به من می‌گویند، تغذیه هر بازیکن ۳۵۰۰ تومان است، در حال که قیمت خرید یک شیرکاکائو برای یک بچه، ۷ هزار تومان است. من خیلی صبوری کردم و نجابت به خرج دادم که هیچی نگویم اما رفتار امروز باشگاه با من خوب نبود. ضمن این‌که از قبل هم به بازیکنان گفته بودند که قرار است، سرمربی تیم را تغییر دهیم، البته بازیکنان به من حرفی نزده بودند.

باشگاه چرا امکانات ضعیف خود را در نظر نمی‌گیرد؟

وی عنوان کرد: در تیم ما جایگاه‌ها عوض شده بود و خیلی از کارهای مربوط به سرپرست را من انجام می‌دادم و برخی کارهای فنی را هم سرپرست انجام می‌داد. تنها باید از کیاوش علاسوند که در این مدت خیلی به من لطف داشت و بسیار من را کمک کرد، تشکر کنم. من دوست نداشتم بیشتر از این در این تیم به شخصیتم لطمه وارد شود و البته حتی قصد صحبت درباره این مسائل را هم نداشتم اما وقتی تا این حد به من بی‌احترامی ‌شد، این مسائل را عنوان کردم. خیلی بد است که در نامه قطع همکاری من قید شده بود که به دلیل نتایح ضعیف،  این مهم انجام شد، در حالی که وقتی به من بازیکن و امکانات نداده بودند، با چه ابزاری قرار بود کار کنم و باشگاه چرا امکانات ضعیف خود را در نظر نمی‌گیرد؟ من در قراردادم شرط گذاشته بودم که با این تیم، حفاری را به پلی‌آف می‌رسانم که رساندم. من حتی از جیب شخصی‌ام به بازیکنان پاداش دادم و برای بازیکنان هزینه کردم، آیا باشگاه به من پول داده بود؟ خیر. من هنوز بخشی از مطالبات فصل قبل خود را هم از باشگاه دریافت نکرده‌ام.

انتهای پیام


11059047
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است