بازار 14:43 - 10 دی 1401

فاکتورهای تاثیرگذار در تعیین هزینه طراحی سایت مطب دندانپزشکی

طبق نظرسنجی‌های اخیر، نزدیک به 90 درصد از بیماران دندانپزشکی از طریق موتورهای جستجو همچون گوگل اقدام به یافتن مطب پزشک کرده اند که این موضوع اهمیت طراحی سایت کلینیک دندانپزشکی را برای پزشکان دوچندان می کند. همین اصل نیز برای افرادی که گاها به دنبال دندانپزشک متخصص جدید هستند هم صدق می کند. برای این منظور، نه تنها پزشکان بلکه حتی مشاغلی که محصولات یا خدماتی را به صورت آنلاین می فروشند نیز باید یک وب سایت برای ارائه خدمات خود در اینترنت داشته باشند. در واقع این امر منجر به شناخت بهتر مشتریان و اعتماد بیشتر آنها به بیزینس و خدماتی که ارائه می دهید می شود. در این محتوا سعی میکنیم تا در رابطه با فاکتورهای تاثیرگذار در تعیین قیمت و هزینه طراحی سایت مطب دندانپزشکی بیشتر صحبت کنیم.

 

دلایل اهمیت طراحی سایت چیست؟

در دنیای امروز بسیاری از بیماران قبل از هر اقدامی برای دریافت خدمات به صورت خصوصی ابتدا به اینترنت مراجعه می کنند و در واقع آن ها از گوگل می خواهند که ارائه دهندگان خدمات پزشکی در موقعیت مکانی نزدیک را به آن ها معرفی کند. حال اگر برای کسب و کار خود وب سایتی ایجاد نکرده باشید، در اولین قدم بیماران جدیدی را از دست خواهید داد. البته باید بدانید که صرف طراحی سایت مطب پزشک دلیلی برای جذب بیمار نیست، بلکه تهیه محتوای کاربردی و مفید در مورد نوع خدمات خود و همچنین توضیحات واضح در مورد نحوه عملکردتان در وبسایت بسیار مهم است.

چه عواملی بر هزینه ساخت وب سایت پزشکی تاثیر می گذارد؟

طراحی و راه اندازی وب سایت در سال 2022 به عوامل مختلفی بستگی دارد که ارائه پاسخ های دقیق به این سوالات به شما این امکان را می دهد تا هزینه های مورد نیاز برای طراحی وب سایت مطب خود را پیش بینی کنید. حالا بیایید به ارائه هر عاملی که بر قیمت نهایی یک وب سایت تأثیر می گذارد، بپردازیم:

  • نام دامنه اولین عامل موثر در هزینه طراحی وب سایت پزشکی

نام دامنه در واقع آدرس وب سایت شما بوده و دامنه ها معمولا با پسوندهای مختلفی مانند com، ir، org، co و غیره شناخته می شوند. برای خرید نام دامنه با هر یک از این پسوندها، باید هزینه های متفاوتی بپردازید که بعضی از آن ها با قدمت چندین ساله به مبالغ میلیونی نیز خواهد رسید.

  • هزینه هاست در طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی

در واقع تمامی اطلاعات و محتوای سایت بر روی هاست ذخیره می شود و زمانی که کاربر وبسایت شما را جستجو می کند این اطلاعات توسط هاست به کاربر نمایش داده می شود. به همین دلیل سرعت و امنیت وبسایت بسیار مهم است و هر چه یک هاست سریع تر اطلاعات را به کاربر ارائه دهد و بتواند امنیت بیشتری را برای سایت ها فراهم کند، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

  • روش برنامه نویسی در طراحی سایت

در حال حاضر دو روش مختلف برای طراحی سایت دندانپزشکی و مطب پزشکی وجود دارد که دونوع کدنویسی و وردپرسی هستند. اینکه کدام روش را برای ایجاد یک وب سایت انتخاب می کنید می تواند تأثیر زیادی بر هزینه طراحی وب سایت شما داشته باشد. به طور کلی، وب سایت هایی که با سیستم های مدیریت محتوا یعنی وردپرسی ساخته می شوند، هزینه کمتری نسبت به ساخت وب سایت با استفاده از کدنویسی خواهند داشت.

  • امکانات وب سایت ضروری

ویژگی های وب سایت به معنای همان نیازهای مطب شما برای طراحی وب سایت است. مثلا اگر فرم سازمانی خصوصی دارید که در سایت قرار می دهید هزینه طراحی جداگانه به همراه دارد. همچنین وجود بخش امکانات دیگری که در وبسایت وجود دارد می تواند بر تعیین قیمت طراحی وبسایت تاثیرگذار باشد.

  • خدمات نگهداری سایت

معمولا آژانس های دیجیتال مارکتینگ طراحی و سئو سایت خدمات مختلفی را در بسته های خدماتی خود به مشتری ارائه می دهند. هر یک از این عناصر می تواند بر قیمت نهایی تأثیر بگذارد. به عنوان مثال برخی از مجموعه ها خدمات نگهداری و پشتیبانی وب سایت را پس از تحویل ارائه می دهند که این خدمات مستلزم هزینه های اضافی برای افراد خواهد بود.

  • آموزش کار با وب سایت

وقتی وب سایت شما آماده شد، باید برای کار با آن آموزش ببینید که اکثر تیم های حرفه ای طراحی وب سایت این خدمات را به صورت رایگان ارائه می دهند. اما برخی از آن ها نیز برای آموزش بیشتر و خصوصی پول زیادی را دریافت می کنند.  

  • تیم طراحی سایت

این واقعیت که شما تصمیم می گیرید چه تیمی طراحی وب سایت را انجام دهد می تواند بر هزینه کل طراحی سایت پزشکی تأثیر بگذارد اما دلایل این تاثیر قیمتی چیست؟ سوالاتی مانند نوع کدنویسی استفاده شده در طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی، زبان برنامه نویسی، نحوه عملکرد برنامه نویسی (استفاده از ماژول ها و کدهای آماده یا برنامه نویسی از صفر تا صد) و دیگر فاکتورهای مهم در این روش طراحی سایت می تواند بسیار مهم و تاثیرگذار باشد.

کلام آخر و پایانی

طراحی سایت در سال های اخیر به یک روند رو به رشدی را در بین مشاغل مختلف بالخصوص پزشکی و دندانپزشکی ایجاد کرده است. اکثر پزشکان مطب  می دانند که برای دیده شدن بیشتر و جذب مشتریان جدید باید خود را در اینترنت معرفی کنند. به همین خاطر اقدام به ارائه اطلاعاتی به شما عزیزان بالخصوص پزشکان عزیز کردیم که بدانید در تعیین قیمت طراحی سایت دندانپشکی و پزشکی چه عواملی دخیل هستند.

منبع: آژانس طراحی وبسایت و مشاوره سئو سایت پاخوروب

 

 

 

 

 

 


11772676
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است