بازار 14:45 - 07 شهریور 1400

بزرگترین تولید کنندگان لوله و اتصالات ایران را بشناسید



از مهم ترین قسمت های یک ساختمان سیستم لوله کشی و تاسیسات میباشد.

کیفیت محصولات استفاده شده در این بخش بسیار مهم است چون در زیرکار استفاده میشود و باید طول عمر زیادی داشته باشد.

در ایران شرکت های زیادی در حال حاضر مشغول تولید لوله و اتصالات  پنج لایه ، تک لایه ، فاضلابی و ... میباشند.

در این مقاله سعی کردیم ۴ شرکت که از نظر کارشناسان و مصرف کنندگان امتیازات بالاتری کسب کرده اند را به شما معرفی کنیم.

گیتی پسند اصفهان

مجموعه گیتی پسند اصفهان از سال  1377 کار خود را در حوزه صنعت تاسیسات ساختمان شروع کرد.این گروه با تولید محصولات مختلف و سبد خرید متنوع بخش بزرگی از نیاز مصرف کنندگان را تامین میکند.

سه گانه نیوپایپ،آذین،نیوفلکس این مجموعه جزو برترین و محبوب ترین محصولات میان پیمانکاران و مجریان تاسیسات میباشد.ویژگیهای مهم محصولات این شرکت قیمت مناسب و رقابتی میباشد.کیفیت محصولات گیتی پسند استاندارد های ملی و بین المللی را کسب کرده است.

سبدمحصولات گیتی پسند به جز لوله پنج لایه نیوپایپ و تک لایه آذین و پوشفیت نیوفلکس،شامل لوله پلی اتیلن دینا پلیمر،پکیج و رادیاتور گیتی پسند،سپهر فوم نیز میباشد تا کارفرما ها به راحتی تمام نیاز خود را تامین کنند.

 



پلیران اتصال

شرکت پلیران در دهه ۵۰ در حوزه تاسیسات فاضلاب و شبکه های آبیاری و آبرسانی شروع به فعالیت کرد و اولین سری محصولات خود را وارد بازار کرد.

در طی این سال ها شرکت پلیران در بخش تولید لوله و اتصالات پوشفیت پرچم دار این صنعت بوده است.پلیران با بهره گیری از تکنولوژی های به روز و دانش طراحان ایرانی با طراحی اتصالات جدید محصولات خود را در بازار تاسیسات معرفی کرده است.سیستم فاضلابی پوشفیت پلیران در دو مدل پروتکت و سایلنت در بازار موجود میباشد.

تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت پلیران دارای استاندارد های اروپایی است و این شرکت جزو اولین شرکت های ایرانی صنعت تاسیسات میباشد که تولیدات خود را به کشورهای خارجی صادر میکند

پلی ران اولین و تنها تولیدکننده لوله و اتصالات پوش فیت سایز ۲۰۰ در ایران میباشد.

لوله و اتصالات پوش فیت سایز ۲۰۰ پلی ران در ده ها پروژه مرجع در سال های گذشته به کار گرفته شده است

پوشفیت پلیران سایلنت برای کاهش میزان انتقال صدای عبور سیال داخل شبکه فاضلاب ساختمان که براساس استانداردهای ملی و بین المللی تولید میشود.

بدلیل کاهش صدای بی نظیر این محصول ،بهترین انتخاب برای مراکز درمانی،بیارستان ها،مراکز دولتی،آسایشگاه سالمندان،کتابخانه،فضاهای آموزشی،هتل،استودیو ضبط صدا و منازل مسکونی میباشد

سوپرپایپ

در سال 1376اتفاق بزرگی در بخش لوله و اتصالات افتاد.برای اولین بار شرکت سوپرپایپ اینترنشنال شروع به تولید لوله پنج لایه در ایران کرد.

این اقدام سوپرپایپ موجب ورود دانش و تنکولوژی جدیدی به ایران شد.همکاری شرکت سوپرپایپ با شرکت آلمانی یوپونور و ویلو باعث انتقال تجربه های باارزش در صنعت لوله و اتصالات ایران شد.

نگاه متفاوت سوپرپایپ در صنعت تاسیسات باعث تولید محصولات خلاقانه و جدید،و طراحی و نوآوری های این شرکت ،کار مجریان تاسیسات را بسیار آسان کرده است.

 

سوپرپایپ با بهره گیری از دانش و تجربه متخصصین ،تکنولوژی آر تی اس و کد رنگ را در طراحی لوله و اتصالات خود به کار کرفت

که دو مشکل اساسی مجریان تاسیسات را حل کرد;تکنولوژی آر تی اس سیستم تست ایمنی فشار میباشد که با طراحی جدید اتصالات پرسی سوپرپایپ احتمال عدم اب بندی سیستم را به صفر میرساند.هم چنین نوار رنگی روی لوله ها و حلقه های رنگی روی اتصالات پرسی سوپرپایپ که هرسایز را از دیگری متمایز میکند و خطای انسانی را به حداقل میرساند..

 

پلیمرگلپایگان

شرکت پلیمرگلپایگان با بیش از ۳۰ سال فعالیت در زمینه تولید لوله و اتصالات فاضلابی دارای محصولاتی متنوع و طرح های جدید و خلاقانه در سیستم آبرسانی و فاضلاب شهری ،سیستم ابیاری تحت فشار ،سیستم فاضلاب شهری و هواکش و انتقال کابلهای مخابراتی میباشد.

سبد محصولات شرکت پلیمر گلپایگان تنوع بالایی دارد و مشتریان می‌توانند بخش بزرگی از نیاز خود را برای تامین لوله و اتصالات برطرف کنند 

شرکت پلیمر گلپایگان همواره شعار حق با مشتری است را تحقق بخشیده و با تغییرات زمان و شرایط، توانسته است که مجموعه خود را با سیستم موجود تطابق دهد و رضایت مشتریان را، به دست آورد

بدلیل وجود شرکت های سودجو که برند پلیمرگلپایگان با پسوند یا پیشوند های مختلف تولید میکنند ،در هنگام خرید به نام و مشخصات کامل کارخانه تولید کنده دقت کنید. روی تمامی لوله و اتصالات پلیکا نام پلیمرگلپایگان که و به اختصار PGدرج شده است..

در مورد ویژگی های لوله پلیکا پلیمر گلپایگان می توانیم به مقاومت در برابر شکستگی و فشار، کارایی و اثر بخشی بهتر نسبت به سایر لوله ها، زنگ نزدن و برخی خصوصیات دیگر اشاره کنیم..

 

 

 

 

.



برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از برندهای ذکر شده و دانلود کاتالوگ محصولات به سایت پایپوکالا مراجعه کنید.

فروشگاه پایپوکالا با حذف واسطه های اضافی و دریافت نمایندگی فروش مستقیم ،اقدام به پخش محصولات این شرکت ها کرده است.برای دریافت آخرین لیست قیمت و اطلاع از درصد تخفیف ها با کارشناسان پایپوکالا درارتباط باشید

دفتر پایپوکالا:02133175991

مدیرفروش:09126265361

مشاوره و راهنمایی:09035847086


11208061
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است