استانی 18:53 - 31 اردیبهشت 1401

پرداخت ۳۵۰میلیارد تسهیلات اشتغالرایی به مددجویان بهزیستی کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، صفدر مظفری راد عصر شنبه در اولین رویداد استارت آپی که با حضور کارآفرینان و کارشناسان بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: معلولین، زنان سرپرست خانواده، خانواده‌های آسیب دیده اجتماعی از جمله اقشار جامعه هدف بهزیستی هستند.

وی افزود: توانمند ساختن خانواده‌های زیر پوشش یکی از بهترین راهکارهای بهزیستی برای مقابله با چالش‌های روزمره است و باید حداقل‌ها برنامه‌های لازم را برای کسب درآمد خانواده‌ها فراهم کنیم‌.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: از سال ۹۰ تاکنون میزان تسهیلات پرداختی برای اشتغالزایی مددجویان ۳۵۰ میلیارد تومان بوده که این مقدار تسهیلات برای موارد مختلف اشتغال به افراد زیر پوشش بهزیستی داده شده است.

مظفری راد گفت: با توجه به بالا بردن سهم اشتغال می‌توان مهارت و درآمدها را بالا برد و آسیب‌های جامعه را کم کرد که در این راه مراکز مثبت زندگی می‌توانند کمک کنند.

وی بیان کرد: در اولین رویداد استارت آپی کارآفرینان و کارشناسان بهزیستی را دعوت کرده تا با ایجاد یک نهضت، همگرایی درون سازمان مددجویان را افزایش داده و مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: با کارآفرینان، کارشناسان و مراکز مثبت زندگی موجبات به کارگیری مددجویان کارگاه‌ها و خانه‌های خودشان را ایجاد کنیم.

مظفری راد افزود: در ۲ ماهه بهار امسال آمار بیکاری کرمانشاه ۴.۷ بوده که رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده و در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به کارگیری چهار هزار و ۱۱۱ نفر رتبه بیکاری را تغییر دهیم.

وی گفت: ۴۱۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغالزایی مددجویان در نظر گرفته شده که با استفاده از بند الف تبصره ۱۸ امکان افزایش یک تا ۲ میلیاردی این تسهیلات وجود دارد.


11568698
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است