ورزشی 00:50 - 04 فروردین 1402
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در گذشته هم در این خصوص صحبت کردم و گفتم وقتی پتانسیل آن در کشورمان وجود داشته باشد چرا نباید از آن استفاده کنیم؟

عزت‌اللهی: تیم ملی رو به جلو در حال حرکت است/ چرا از مربی ایرانی استفاده نکنیم؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید عزت اللهی پس از تساوی مقابل تیم فوتبال روسیه اظهار داشت: اول از همه سال نو را به همه ایرانیان عزیز تبریک عرض می کنم و امیدوارم سال بسیار خوبی برای همه مردم باشد. از همه هواداران به ویژه بانوان تشکر می کنم که به ورزشگاه آمدند تا از تیم ملی حمایت کنند. از مسئولان هم تشکر می‌کنم که شرایط را فراهم کردند تا این اتفاق رخ بدهدو به جرأت دلگرمی بسیار خوبی بود.  با توجه به عید نوروز و در سفر بودن اکثر مردم هواداران خوبی به ورزشگاه آمده بودند. 

وی افزود: بازی امروز هم نشان داد که تیم ملی رو به جلو در حال حرکت است. باید به این موضوع هم توجه کنیم که تنها 3 روز در کنار هم تمرین کردیم. از وقتی هم که امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی به تیم ملی آمدند تفکرات جدید با خود آوردند و در تمرینات تیم ملی هم تمام سعی خود را می‌کنیم تا بتوانیم برنامه‌هایی که می خواهند را در تمرینات پیاده کنیم. ولی با این همه تیم ملی فوتبال ایران امروز یک بازی بسیار خوب و قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت. فکر می‌کنم امروز 5 موقعیت 100 درصد را ایجاد کردیم و اینها همه نسان دهنده این است که تیم ملی رو به جلو حرکت می کند اما باز هم نیاز به زمان داریم و باید سخت کار کنیم تا بتوانیم برابر مردم کشورمان سربلند باشیم.

عزت اللهی در خصوص صحنه پنالتی که در طول بازی رخ داد گفت: من فکر نمی‌کنم آن صحنه پنالتی می بود من پایم را مقابل بازیکن روسیه قراردادم اما بالاخره بازی دوستانه بود و VAR که نباشد چنین چیزهایی طبیعی است. در ادامه هم بازیکنان تیم ملی از جا مایه گذاشتند و بازی بسیار خوبی را ارائه دادند. حداقل اتفاقی که می توانست در بازی امروز رخ دهد نتیجه 2 بر یک به سود تیم ملی فوتبال ایران بود.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص حضور مربیان ایران در نیمکت تیم ملی عنوان کرد: من در گذشته هم در این خصوص صحبت کردم و گفتم وقتی پتانسیل آن در کشورمان وجود داشته باشد چرا نباید از آن استفاده کنیم؟ من می‌دانم که مربیان ایران این توانایی را دارند که تیم ملی فوتبال را هدایت کنند. همیشه در صحبت هایم هم گفته‌ام چرا نباید سطح مربیان ایرانی در این حد ببینیم که چندین مربی لژیونر داشته باشیم. این اتفاق بزرگی بود و آن را به فال نیک می گیریم. هدف بزرگی داریم اما کار راحتی را در پیش نداریم. قهرمانی در آسیا با وجود تیم های قدرتمند کمی سخت است اما مطمئن هستم با این بازیکنانی که در اختیار داریم می توانیم دل مردم کشرمان را شاد کنیم. 

پایان پیام/


11846818
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان را جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه های انضباطی مربوط به جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است