بازار 15:01 - 02 شهریور 1400

کیفیت تلویزیون شیائومی

شرکت شیائومی یک شرکت چینی است که در زمینه تولید و عرضه گوشی‌های همراه بسیار فعال بوده و اخیرا در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است. این شرکت مدتی است که فعالیت خود را توسعه داده و به تولید لوازم خانگی نیز می‌پردازد. تقریبا اکثر محصولات شیائومی امکانات و کارایی بالایی داشته و حتی تلویزیون‌های شیائومی نیز که مدت زیادی از عرضه آن‌ها نمی‌گذرد، کیفیت بالایی دارند. همین امر سبب شده است که این برند با سایر برندهای معروف جهان مانند ال‌جی و سامسونگ رقابت کند. بهتر است بدانید که قیمت تلویزیون شیائومی نسبت به سایر تلویزیون ها مقرون به صرفه تر محسوب می  شود.

تلویزیون‌های شیائومی قابلیت‌ها و امکانات زیادی دارند و این مسئله باعث شده است که محبوبیت بالایی در بین مصرف‌کنندگان داشته و سهم فروش عالی را در بازار ایران و جهان به دست آورند. در این مقاله، کیفیت تلویزیون شیائومی بررسی شده است و در کنار آن برخی از مهم‌ترین امکانات و قابلیت‌های تلویزیون‌های این برند نیز ذکر شده‌اند.

اگر برای خرید تلویزیون اقدام کرده باشید، احتمالا می‌دانید که مهم‌ترین فاکتوری که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید، کیفیت تلویزیون و طراحی به‌روز آن می‌باشد. تلویزیون شیائومی با داشتن کیفیت بالا در ویژگی‌هایی مانند، کیفیت تصویر 4K، زاویه دید گسترده، سیستم عامل اندروید، ریموت کنترل هوشمند و همچنین تکنولوژی‌های صوتی مانند DTS و Dobly Atmos توانسته است در بین تلویزیون‌های باکیفیت قرار گرفته و نظر مصرف‌کنندگان را به خود جلب کند.

  • در رابطه با کیفیت بالای تصویر و وضوح نمایشگر تلویزیون‌های شیائومی می‌توان گفت که:

این تلویزیون‌ها دارای پنل IPS هستند که در نتیجه آن، یک زاویه دید گسترده برای کاربر فراهم خواهد شد. طبق نظریه این شرکت پنل‌های مورد استفاده در تلویزیون ‌های شیائومی از شرکت‌های ال‌جی و سامسونگ تامین شده‌اند و به همین جهت، کیفیت تصویر و پنل نمایشگر این تلویزیون‌ها نیز همانند تلویزیون های برند ال‌جی و سامسونگ خواهد بود.

از طرفی، تلویزیون‌های شیائومی، کیفیت تصویر 4K را پشتیبانی کرده و همچنین از عملکرد HDR10 بهره می‌برند. در نتیجه، می‌توان گفت که سطح کنتراست و کیفیت تلویزیون شیائومی در حد متوسط و قابل قبول است؛ گرچه هنوز تلویزوین‌های این برند نمی‌تواند در سطح تلویزیون‌های برندهایی مانند سامسونگ و سونی قرار بگیرد. اما می‌توان گفت که قیمت تلویزیون‌های شیائومی در مقایسه با امکانات و قابلیت‌های آن و همچنین در مقایسه با قیمت‌های بالای تلویزیون‌های سامسونگ بسیار به‌صرفه است.

در رابطه با سیستم‌عامل تلویزیون‌های شیائومی می‌توان گفت که:

تلویزیون‌های شیائومی سیستم عامل اندروید را پشتیبانی می‌کنند و به همین جهت کاربران می‌توانند انواع برنامه‌های موردعلاقه خود را روی دستگاه نصب کرده و از آن‌ها استفاده کنند. در کنار آن کاربران می توانند با استفاده از آیتم Google Assistsnt جدیدترین و بروزترین محتواها، بازی‌های آنلاین، موسیقی و انواع برنامه‌های زنده و متنوع اینترنت را به‌سادگی تماشا کرده و از آن‌ها لذت ببرند.

در رابطه با اسپیکر و پورت‌های تلویزیون‌های شیائومی می‌توان گفت که:

تلویزیون‌های شیائومی دو کاناله بوده و در قسمت پایینی دارای 2 اسپیکر می‌باشند. این اسپیکرها توان صدای 20 واتی را فراهم می‌کنند و در کنار آن، استفاده از فناوری‌های بروز صوتی Dolby و DTS HD باعث شده است که کیفیت اسپیکرهای این تلویزیون‌ها نیز در حد بالایی قرار داشته باشد.

همچنین تلویزیون‌های شیائومی دارای پورت‌های متنوعی از جمله پورت USB 2.0، پورت HDMI، ورودی AV، خروجی هدفون، خروجی صدا پیشرفته S/PDIF و دو ورودی آنتن می‌باشند که از مهم‌ترین پورت‌های این تلویزیون‌ها محسوب می‌شوند.

در مجموع تمام این ویژگی‌ها می‌توان گفت که کیفیت تلویزیون شیائومی با داشتن ظاهری به‌روز با یک صفحه تخت، داشتن صفحه نمایش بزرگ در کنار کیفیت عالی تصاویر 4K و پنل IPS، سیستم‌عامل اندروید، رابط کاربری آسان، سخت‌افزار داخلی قوی، صدای پخش مناسب و باکیفیت و سایر قابلیت‌های مطرح تلویزیون‌های شیائومی، بسیار بالا است و در کنار قیمت مقرون به‌صرفه آن، یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید محسوب می‌شود. تنها کافی است در هنگام خرید به مزایا و معایب مورد توجه‌تان توجه داشته باشید.

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، برند شیائومی مدت زمان زیادی نیست که فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه لوازم خانگی و تلویزیون آغاز کرده است و به‌همین دلیل نمی‌توان از تلویزیون‌های این شرکت توقع داشت که همانند برندهای معروف جهان مانند ال جی، سامسونگ و یا سونی عمل کنند. همچنین مدل‌های متنوعی از تلویزیون‌های این برند در بازار موجود نمی‌باشد و این مورد نیز از دلایلی محسوب می‌شود که تلویزیون‌های شیائومی هنوز نتوانسته‌اند جای خود را در بازار تلویزیون‌های مطرح جهان بازکنند.

بهترین تلویزیون شیائومی

گرچه همانطور که گفته شد هنوز مدل‌های متنوع زیادی از تلویزیون‌های شیائومی در بازار عرضه نشده است؛ اما در کل می‌توان بهترین مدل‌های تلویزیون‌های شیائومی را در موارد زیر خلاصه کرد:

  • تلویزیون LED شیائومی 4S-2019
  • تلویزیون LED شیائومی مدل 4A
  • تلویزیون هوشمند شیائومی 4 A-L32M5 GLOBAL
  • تلویزیون شیائومی pro

البته ذکر این نکته نیز ضروری است که تلویزیون‌های شیائومی در ابعاد مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند؛ اما چهار مدل ذکر شده به‌دلیل داشتن قابلیت‌ها و امکانات برتر توانسته‌اند محبوبیت بیشتری در بین کاربران به دست آورند. در کل می‌توان گفت که قیمت تلویزیون شیائومی نسبت به امکانات و قابلیت‌هایی که دارد و همچنین در مقایسه با قیمت‌های بالای تلویزیون‌های برند بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه است.

فروشگاه بانه تک با کادری مجرب و کار آزموده در کردستان، شهرستان بانه در زمینه فروش لوازم خانگی فعالیت دارد و در همان اول راه صداقت و مشتری مداری و تحویل کالای با کیفیت و اصیل به مشتریان را سر مشق کار خویش قرار داده و با وجود نوپا بودن، پیشرفت چشم گیری از لحاظ رضایت مندی مشتریان داشته است. شما عزیزان برای خرید تلویزیون با قیمت مناسب و اطمینان از اصل و سلامت کامل می توانید با شماره های 09904190074، 09904190072، 09903884006، 09183844801و شماره دفتر 08734240711 تماس حاصل نمایید و با بهترین قیمت خرید خود را انجام دهید.


11201327
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است