بازار 10:58 - 03 شهریور 1400

آشنایی با انواع دستگاه های لیزر 2021

آشنایی با انواع دستگاه های لیزر

در چندین سال اخیر افرادی که از دستگاه لیزر مو استفاده کردند و از آن راضی بودند بسیار افزایش پیدا کرده اما مانند هر تکنولوژی که به بازار می آید طرفداران و مخالفان بسیار سر سخت برای استفاده یا عدم استفاده از آن به وجود آمده است. بسیاری از افراد معتقد هستند که لیزر موهای زائد باعث سرطان می شود و بعضی از افراد دیگر این ادعا را دارند که این دستگاه ها هیچ ضرری برای سلامت بدن ندارند. اما آن چیزی که مهم و واضح است این است که ادعای دو طرف تا زمانی که اثبات نشود و مدارک و شواهد نداشته باشد هیچ ارزشی ندارد. در ادامه با مطالب زیر همراه باشید تا با ویژگی چند دستگاه آشنا شوید.

دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم

دستگاه پلاتینیوم یک دستگاه برای از بین بردن موهای زائد و دائمی بدن است. این دستگاه با استفاده از فناوری و تکنولوژی های پیشرفته خود  یک درمان بسیار راحت و ایمن و بدون درد را برای مراجعه کنندگان خود رقم می زند و زیبایی ابدی را به آنها هدیه می دهد. با این دستگاه بیماران با هر نوع تیپ پوستی می توانند از شر موهای زائد خود خلاص شوند و به راحتی پوستی صاف و بدون مو داشته باشند. قابل توجه کسانی که می خواهند از این دستگاه استفاده کنند، این دستگاه لیزر دارای مزایای فراوان است که در مطالب زیر به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

  1. بدون هیچگونه موارد مصرفی انجام می شود
  2. مراجعه کنندگان هیچ گونه دردی تحمل نخواهد کرد
  3. درمانی آرام و سریع برای بیماران
  4. اثر گذاری آن برای هفت سال تمام ثابت شده است
  5. ان دی یاگ، دایود و الکس ترکیب این سه طول موج مختلف به طور هم زمان
  6. استفاده از سیستم خنک کننده برای آسیب نزدن به پوست

 

دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم

دستگاه تیتانیوم دستگاهی موثر برای از بین بردن موهای زائد بدن است. همراه با ویژگی ها و مزیت هایی که  پیشرفته تر شده  برای درمان سریع تر ، ایمن تر و راحت تر بیمار را آماده می سازد. دستگاه لیزر تیتانیوم برای انواع و اقسام پوست و مو و رنگ آن مناسب است و هیچ ضرری برای آنها ندارد. این دستگاه توانایی این را دارد که طول موج های لیزری را به طور هم زمان شلیک کند و تار های موی زائد را هدف قرار دهد و همین طور این دستگاه فناوری خنک‌ کننده نیز دارد که نمی گذارد پوست بیش از حد گرم شود و آسیب ببیند و باعث سوختگی شود. این دستگاه از فناوری دیود سه گانه استفاده خواهد کرد و کاملا موثر موهای زائد را از روی بدن حذف می کند. فناوری دیود سه گانه سه طول موج مختلف شامل Alex 755m Speed ​​810nm و YAG 1064nm ارائه می دهد. این طول موج هایی که نام برده شد، می توانند به عمق پوست های مختلف در رنگ های متفاوت برسند و ساختار های گوناگون آناتومیک را مورد هدف قرار دهند.

دستگاه لیزر موهای زائد دایود

دستگاه لیزر دایود طول موج های بسیار طولانی و با قدرت کمتری از خود خارج می کند. به همین دلیل است که می شود گفت مهم ترین مزایا و ویژگی این دستگاه نسبت به دستگاه های قبلی عوارض کمتر آن می باشد. اما توجه داشته باشید با اینکه این دستگاه جز ایمن ترین دستگاه ها به حساب می آید و افراد زیادی از آن راضی بودند باز هم برای پوست های تیره مناسب نیست و امکان دارد به پوست آسیب برساند و باعث سوختگی یا تورم پوست تیره شود. قابل توجه است که قدرت کم پرتوهای لیزر آن باعث شده که  افرادی که نیازمند این دستگاه هستند و مراجعه می کنند جلسات زیادی را بیایند و این یکی از معایب دستگاه است و کمی عذاب آور است. 

دستگاه لیزر موهای زائد الکس دایود

این دستگاه نام برده در بین افراد بسیار محبوب است و استقبال بالایی از آن شده و یکی از نوین ترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد است برای هر نوع پوست و مو و هر رنگی. دستگاه الکس دایود یک سیستم خنک کننده نیز دارد به دلیل اینکه با استفاده از آن پوست هنگام درمان آسیب نبیند و باعث سوختگی و تورم نشود. هنگام انجام درمان این دستگاه انرژی لیزر را به انرژی گرمایی تبدیل کرده و فولیکول های مو را هدف قرار می دهد بدون اینکه بافت مجاور پوست آسیب ببیند و موهای زائد آن را از بین می برد. مزایای این دستگاه از جمله:

  1. سرعت بالا هنگام درمان
  2. تعداد جلسات پایین در درمان
  3. درمان بدون درد و سوختگی
  4. برطرف کردن موهای زائد به صورت دائم
  5. موثر برای هر نوع پوست هم در بانوان و هم در آقایان

دستگاه لیزر موهای زائد

عوامل زیادی هستند که بر روی نتیجه لیزر موهای زائد تاثیر می گذارند که با مراجعه کردن به پزشک متخصص و مشورت گرفتن از آن می توانید متوجه شوید که کدام دستگاه مناسب پوست شماست و می توانید با کمک آن موهای زائد آن را از بین ببرید. انتخاب دستگاه مناسب بستگی به رنگ‌ مو، نوع پوست، نواحی تحت درمان لیزر و ضخامت مو دارد که یکی از دستگاه های زیر برای آن انتخاب می شود:

 

  1. لیزر و از بین بردن موهای زائد با دستگاه الکساندرایت
  2. لیزر و از بین بردن موهای زائد با لیزر روبی ( یاقوت )
  3. لیزر تور پالسی بالا
  4. لیزر ND:YAG
  5. لیزر و از بین بردن موهای زائد با استفاده از لیزر دایود

 

توجه داشته باشید که برای انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد باید به دو نکته زیر حتما توجه داشت:

  • نوع تکنولوژِی دستگاه
  • نوع برند آن

 

جمع بندی

انتخاب دستگاه مناسب برای لیزر موهای زائد امری مهم است که می توان با مراجعه کردن به پزشک متخصص و کمی اطلاعات جمع آوری کردن به دستگاه مناسب با پوست خود دسترسی پیدا کنید.


11202376
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است