ورزشی 16:22 - 25 مرداد 1393
تیم های ملی رشته های مختلف اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون در حالی خود را برای حضور در این رقابتها آماده می کنند که شمارش معکوس حضور 22 رشته حاضر در این بازیها از روزهای قبل آغاز شده است.

به گزارش پارسینه ، تمرینات تیمهای مختلف ملی کشورمان در حالی از ابتدای آغاز سال جدید و حتی در برخی فدراسیونها از روزهای واپسین سال قبل آغاز شده بود که در نهایت کاروان ورزشی ایران شامل 22 رشته به بازیهای آسیایی اینچئون اعزام می‌شود.



تکواندو (زنان ومردان)، تیروکمان (زنان و مردان)، دوومیدانی (زنان و مردان)،قایقرانی (زنان و مردان)،کبدی (زنان و مردان)،کاراته (زنان و مردان) ، تیراندازی (زنان و مردان )، ووشو (زنان و مردان) ، فوتبال (تیم امید)،وزنه‌برداری، هندبال، جودو، بسکتبال، بوکس، دوچرخه‌سواری، شمشیربازی، کشتی آزاد و فرنگی، والیبال سالنی، شنا، ژیمناستیک، تنیس روی میز (زنان و مردان) و بدمینتون (زنان و مردان) 22 رشته اعزامی ایران به این بازها هستند.



به قل از ورزش سه پیش از این فدراسیون شمشیربازی اعلام کرده بود تیم بانوان این رشته هم به بازیهای آسیایی اعزام می‌شود اما در فهرست کمیته المپیک شمشیربازی بانوان دیده نمی‌شود.

4485709
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (شنبه) خود را در حالی انجام داد که علی علیپور هم مورد استقبال سرخپوشان قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال باید ورزشگاه‌های دیگر را هم به جز ورزشگاه آزادی برای انجام میزبانی‌ها مدنظر قرار دهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسلمی گفت: ما تلاش می‌کنیم که سوله‌های صالحین را تبدیل به خانه کشتی می‌کنیم و در استان مازندران در ۴ شهرستان خانه کشتی بسیج داریم و این کار ادامه دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نشاطی گفت: نزدیک ۳ هزار سالن ورزشی در اختیار بسیج است و در ابلاغیه به استان‌ها خواستار فعال شدن خانه‌های کشتی در سراسر کشور شدیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس برای برپایی اردوی برون مرزی خود، هفته آینده راهی هلند خواهد شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در حالی به اردوی آلمان می‌رود که ۹ بازیکن از فهرست این تیم برای این اردو کنار گذاشته شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس فدراسیون فوتبال دخالت امیر قلعه‌نویی در مورد پرونده علیرضا بیرانوند را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی راگبی هفت نفره ایران ۱۰ سوال و مسئله کارشناسی را مطرح کرد و خواستار پاسخگویی مسئولان وزارت ورزش به آنها شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های ورزشی امروز اروپا به نقل و انتقالات در فوتبال این قاره پرداختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ایوب العملود بازیکن مراکشی پرسپولیس دوشنبه وارد تهران خواهد شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است