بازار 13:01 - 09 مرداد 1402

بهترین قیمت سایبان پارکینگ خودرو سایه سازان

سایبان پارکینگ خودرو، سازه‌ای است که در پارکینگ‌ها و سایر مکان‌های عمومی به منظور جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب به خودروها نصب می‌شود. این سازه ممکن است از جنس‌های مختلفی مثل فلز، پلیمر، بتن و ... باشد. همچنین این سایبان‌ها در اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی طراحی می‌شوند تا با نیاز و محیط مورد استفاده، سازگار باشند.

شرکت سایه سازان توانا با تجربه و دانش خود در زمینه صنایع فلزی، توانسته است به یکی از برترین شرکت‌های تولید انواع سایبان در کشور تبدیل شود. همچنین ارائه محصولات با کیفیت بالا و استفاده از فناوری‌های نوین و ارائه محصولات باکیفیت، عامل موفقیت این شرکت است. در کنار این‌ها، قیمت سایبان‌ ماشین سایه سازان نسبت به کیفیت ارائه شده برای آن‌ها، بسیار مطلوب بوده و گزینه‌ای به صرفه برای خرید هستند.

انواع سایبان پارکینگ خودرو فلزی

سایبان پارکینگ خودرو فلزی، یکی از انواع محبوب و پر استفاده در پارکینگ‌های عمومی و خصوصی است. این نوع سازه‌ها در ساخت و ساز ساختمان‌ها و پارکینگ‌ها از دیدگاه ایمنی، اهمیت بالایی دارد، چون این تجهیزات می‌توانند به طور مستقیم در جلوگیری از آسیب به خودروها، موثر باشند. در ادامه به معرفی بعضی از انواع سایبان پارکینگ فلزی می‌پردازیم.

نوع تک پایه

 این نوع از سازه شامل یک ستون عمودی با ارتفاع قابل تنظیم و یک تیر افقی است که به ستون متصل می‌شود. سایبان پارکینگ تک پایه، برای پارک کردن خودروها در محل‌هایی که دیوارها و سایر سازه‌ها کنار پارکینگ وجود ندارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سایبان پارکینگ دو پایه

 این نوع سازه، مانند نوع  تک پایه، شامل ستون عمودی با ارتفاع قابل تنظیم و تیر افقی است. با این تفاوت که دارای دو پایه است که به زمین متصل می‌شوند.

نوع زاویه دار

 این نوع سازه شامل یک ستون عمودی با زاویه‌ است و به دو پایه متصل می‌شود. از این نوع سایبان در محل‌هایی با فضای محدود و زاویه‌های منحصر به فرد استفاده می شود.

نوع بیضی شکل

 این نوع سازه فلزی، شامل یک ستون عمودی با شکل بیضی و یک تیر افقی است که به ستون متصل می‌شود.

از دیگر انواع سایبان های ماشین، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مدل‌های دارای لوله‌های مخروطی
  • مدل‌های دارای پایه‌ مستطیلی
  • مدل‌های دارای پایه‌ مستطیلی و لوله‌های مخروطی

به طور کلی، سایبان پارکینگ خودرو فلزی، با انواع مختلفی که در بالا معرفی شد، به راحتی می‌تواند در جلوگیری از آسیب به خودروها موثر باشد. البته برای خرید و نصب این سازه‌ها، حتماً باید به میزان فضا و تعداد ماشین مورد نظر نیز توجه داشته باشید.

مشخصات سایبان فلزی پارکینگ خودرو

سایبان‌های فلزی مختص پارکینگ‌های خودرو، دارای انواع مختلفی هستند که بر اساس ساختار و استفاده‌های آن‌ها، دارای مشخصات گوناگونی هستند. در این جا به بعضی از مشخصات عمومی این سازه‌ها اشاره می‌کنیم.

جنس: این نوع از سازه از جنس فلز و با کیفیت بالا ساخته می‌شود که از مقاومت بالایی برخوردار است و قابلیت تحمل فشار و ضربه را دارد.

ابعاد: ابعاد این سازه‌ها متفاوت بوده و معمولاً براساس نوع و کاربرد آن تعیین می‌شود. برای مثال، ارتفاع سایبان پارکینگ دو پایه معمولاً بین ۷۰ تا ۱۰۰ سانتی‌متر است.

طراحی: سازه‌های پارکینگ فلزی دارای طراحی‌های خاص و شکل و اندازه‌های مختلف است. این سازه‌ها می‌توانند به شکل تک پایه، دو پایه، زاویه دار و... باشند.

پوشش: بعضی از انواع این سازه‌ها دارای پوشش ضد زنگ هستند که در برابر عوامل جوی و رطوبت، مقاومت بالایی دارند.

نصب: سایبان پارکینگ فلزی به راحتی نصب می‌شوند و معمولاً با پیچ و مهره به زمین یا سطح پارکینگ متصل می‌شوند.

رنگ: این سازه‌ها در رنگ‌های مختلفی ساخته می‌شوند، اما رنگ آبی و زرد بیشترین کاربرد را دارند.

مقاومت در برابر آتش: ب ازعضی انواع این سازه‌ها دارای مقاومت در برابر آتش هستند و در صورت حریق، آسیبی به خودروها و سایر سازه‌ها نمی‌رسانند.

قابلیت تنظیم ارتفاع: این نوع سازه‌ها معمولاً دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند و می‌توان آن‌ها را با ارتفاع مورد نظر برای هر نوع خودرویی تنظیم کرد.

سایه سازان ساخت پارکینگ خودرو

سایه سازان دارای فعالیت گسترده در زمینه تولید و نصب انواع سایبان، آلاچیق و ایستگاه‌های مختلف است که محصولات خود را با استفاده از جدیدترین متد های روز دنیا و استفاده از متریال باکیفیت تولید می‌کند. جهت خرید این سازه‌ها، می‌توانید به سایت سایه بان مراجعه کنید و محصول مورد نظر را با سلیقه دلخواه سفارش دهید.

 


11959169
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» بازی‌های "The Walking Zombie 2" و "Alien Shooter" هر دو در سبک اکشن و تیراندازی قرار دارند. این دو بازی، با ویژگی‌های منحصر به فرد و گیم‌پلی متفاوت، تجربه‌های متفاوتی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. "The Walking Zombie 2" شما را در دنیا...
بازار
«پارسی نیوز» خرید آی پی ثابت می‌تواند به شما امکان دسترسی ثابت به اینترنت با سرعت و پایداری بالا بدهد. با خرید آی پی ثابت، می‌توانید ارتباطات آنلاین خود را بهبود ببخشید.
بازار
«پارسی نیوز» در صنعت فولاد، محصولات و فراورده‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند که ورق فولادی از جمله آن‌ها است؛ البته به اشتباه به ان‌ها ورق آهن هم می‌گویند. با این حال، کارخانه‌ها انواع مختلفی از ورق را تولید می‌کنند که برخی از آن‌ها پرفروش‌‍‌تر است؛ ...
بازار
«پارسی نیوز» قطع شدن برق بخصوص در فصل تابستان بر اثر ظرفیت کم نیروگاه‌ها موجب می‌شود که در محیط‌های اداری یا در منزل نتوانیم در زمان مناسب رسیدگی کنیم و این معضل بسیاری مهمی است که امروز اغلب سازمان‌ها با آن مواجه هستند. برای پیشگیری از چنین مشکلاتی نیاز به ...
بازار
«پارسی نیوز» دادسو با تلفیقی از تجربه، دانش و نوآوری، خدمات حقوقی متمایز و قابل اعتمادی را به موکلین خود ارائه می‌دهد. این مؤسسه با تمرکز بر رضایت و منافع موکلین، نقش مهمی در تسهیل و دسترسی به خدمات حقوقی در ایران ایفا می‌کند.
بازار
«پارسی نیوز» اروپا از محبوب‌ترین مقاصد برای سفرهای خارجی محسوب می‌شود که حتما باید به یکی از کشورهای آن سفر کنید. اما این که بدانید بهترین زمان سفر به اروپا چه زمانی هست، در بالا بردن کیفیت مسافرت به شما کمک زیادی می‌کند. به همین دلیل بهتر است قبل از سفر از ...
بازار
«پارسی نیوز» در عصر دیجیتال امروز، تقاضا برای برنامه‌های کاربردی موبایل به طور تصاعدی در حال افزایش است. این برنامه‌ها به بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی روزمره افراد تبدیل شده‌اند و برای انجام طیف گسترده‌ای از وظایف، از برقراری ارتباط و سرگرمی گرفته تا خرید و مدیر...
بازار
«پارسی نیوز» کولر گازی چیست؟ کولر گازی یکی از مهم‌ترین وسایل سرمایشی است که در خانه‌ها و اماکن تجاری به کار می‌رود. در این مقاله قصد داریم تا به طور جامع و مفصل به معرفی و بررسی این وسیله بپردازیم. با ما همراه باشید تا همه چیز را در مورد کولر گازی بدانید. ک...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است