گوناگون 15:07 - 28 مرداد 1396
در «ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران» که با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استادان دانشگاه، مدیران و صاحب‌نظران روابط عمومی کشور برگزار شد ، ۴۰ روابط عمومی پیشگام در تعالی و سرآمدی و مدیران تعالی‌گر ارتباطی معرفی شدند که با ارزیابی‌های صورت گرفته، مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، به عنوان یکی از برترین‌های روابط عمومی ایران معرفی شد.

روابط عمومی بانک شهر در جمع سرآمدان روابط عمومی ایران

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک شهر، بر این اساس، «ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران» با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان ملی استاندارد و موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شد و روابط عمومی‌های برتر کشور بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط عمومی در سه سطح معرفی شدند.

مدل تعالی سازمانی EFQM یک استاندارد اروپایی است که به عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم‌ها در سازمان‌های مختلف به‌کار گرفته می‌شود.

دبیر کل ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی با اشاره به اینکه در بررسی و ممیزی هر روابط عمومی ۸۱ شاخص مورد ارزیابی قرار گرفت، گفت: سرآمدی و تعالی یک بسته ترکیبی اعم از رویکردها، عملکردها و ساختارها بوده که می‌تواند روابط عمومی‌ها را به سوی پیشرفت رهنمون سازد.

در این مراسم، با اهدای تندیس بلورین، سیمین و زرین از روابط عمومی‌های برتر کشور قدردانی شد.

انتهای پیام


9374186
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است