به گزارش ایسنا، شرکت سورنا گیمز که ۱۵ سال از فعالیتش در حوزه تولید و نشر بازیهای کامپیوتری میگذرد، از قدیمیترین استودیوها و شرکتهای بازیسازی در ایران است که چند سالی است با انتشار بازی پرطرفدار «زولا» شهرت بیشتری پیداکرده است. حدود سه سال است از انتشار بازی زولا در ایران میگذرد و این بازی توانسته حدود نیم میلیون مخاطب جذب کند و عنوان پرمخاطبترین بازی ایرانی را از آن خود کند.
سورنا گیمز علاوه بر طراحی و ساخت بازی، در حوزه نشر هم فعالیت دارد و محصولات خود را علاوه بر ایران در حوزه بینالملل هم ارائه میکند. در غرفه این شرکت در نمایشگاه الکامپ بازدیدکنندگان این امکان را دارند که بازیهای «زولا Zula»، «تراوین Travian»، «چه اتفاقی افتاد what happened» و «آن سایت Unsight» را تجربه کنند و در مسابقاتی که در غرفه برگزار میشود شرکت کنند.
حسن مهدیه، مدیر شرکت سورنا گیمز با اشاره بازار داغ زولا در نمایشگاه و برگزاری مسابقات در غرفه این شرکت میگوید: «زولا یک محصول مشترک است و افتخار میکنیم که یک تیم ایرانی به سطحی رسیده که میتواند محصولش را در سطح بینالمللی ارائه کند. تلاشهای زیادی برای تهیه نقشه تهران و تخت جمشید در این بازی صورت گرفته است همچنین طراحی اسلحههای ایرانی به این بازی اضافه شده است. همه این تلاشها برای این بود که جامعه gaming و PC gaming را از حالت انزوا بیرون بیاوریم، ما در ایران بازی PC نداشتیم که بتواند بیشتر از ده هزار مخاطب جذب کند، اما زولا ثابت کرد که اگر خدمات خوب ارائه شود مخاطب استقبال میکند.»
مهدیه در پایان به طراحی بازی جدیدی اشاره میکند که با توجه به بازخوردهایی که از بازیهای پرطرفدار این شرکت دریافت کردهاند، بهزودی روانه بازار خواهد شد.
انتهای رپرتاژ خبری