به گزارش سرویس بازار ایسنا، به نقل از روابط عمومی فروشگاه اینترنتی زنبیل، یکی از خدمات اینترنتی که در سال های اخیر به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفته، فروشگاههای اینترنتی و خرید آنلاین است. به همین دلیل در طول سالهای گذشته شاهد ایجاد هزاران فروشگاه اینترنتی در کشور بودهایم که اکثر آنها به دلیل دارا نبودن استراتژی مشخص و عدم خلق مزیت برای مشتریان و یا عدم امکان رقابت با فروشگاه های بزرگتر، از بازار حذف شدهاند و برای همین امروز حداکثر به تعداد انگشتان دست میتوان فروشگاه اینترنتی معتبر در بازار مشاهده کرد.
فروشگاههای اینترنتی معتبری که در حال حاضر مشغول به فعالیت است هر یک سعی دارند به طریقی رضایت مشتریان را جلب و آنها را جزء مشتریان وفادار خود کنند، اما اینکه آنها تا چه میزان موفق بودهاند جای بررسی و تامل دارد.
برای بررسی این امر، چرخی در شبکههای اجتماعی و یا جستجویی از طریق گوگل درباره تجربه خرید از فروشگاههای اینترنتی معتبر میتواند نشان خوبی برای انتخاب از بین آنها باشد. متاسفانه در سالهای اخیر برخی از فروشگاهها پس از کسب اعتبار و شهرت، به شدت قیمت کالاهای خود را افزایش داده و سطح ارائه خدمات را نیز کاهش دادهاند. به نحوی که در بیشتر این فروشگاهها حتی زمان تحویل کالا از یک روز به بیش از 3 تا 4 روز افزایش پیدا کرده است. از طرف دیگر برخی از این فروشگاهها به دلیل پلتفرم خود نظارت دقیقی بر فروشندههای محصولات مختلف نداشته و مشاهده شده که کالاهای تقلبی به دست مشتریان رسیده است.
حال بر این اساس بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور، کدام فروشگاه می باشد؟ آیا ملاک بزرگترین باید بر اساس بیشترین بازدید کننده باشد یا بر اساس بیشترین میزان فروش؟ آیا باید بیشترین تنوع کالایی را ملاک بزرگترین قرار دهیم یا کاملترین تنوع برند و مدل را؟ آیا میزان رضایت مشتریان از نحوه خدماتدهی نیز در انتخاب بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور اهمیت دارد؟
از نظر ما، تمام موارد فوق در انتخاب بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور مهم و تاثیرگذار است. اینکه یک فروشگاه اینترنتی بطور واقعی بازدیدکنندگان زیادی داشته باشد، اینکه تنوع کالایی و تنوع برند بالایی داشته باشد، اینکه هنگام خرید اطمینان داشته باشیم که کالای خریداری شده با بهترین قیمت ممکن خریداری شده است، اینکه اطمینان داشته باشیم کالای خریداری شده در حداقل زمان ممکن به دست ما می رسد، اینکه پس از خرید، در صورت بروز هر گونه مشکل، اطمینان داشته باشیم که شخص پاسخگویی وجود دارد؛ همگی می توانند به عنوان عاملی موثر در انتخاب بزرگترین فروشگاه اینترنتی نقش داشته باشند. پس بزرگترین فروشگاه صرفا با یکی از پارامترهای فوق نیست.
بر این اساس بررسی و مقایسه فروشگاههای اینترنتی معتبر نشان میدهد، فروشگاه اینترنتی زنبیل یکی از بزرگترین فروشگاههای اینترنتی کشور است که توانسته در تمام معیارهای فوق، نمره قابل قبولی کسب کند و از این منظر جایگاه خود را در بین کسب و کارهای اینترنتی کشور تثبیت کند.
فروشگاه اینترنتی زنبیل با تنوع بالایی از کالاهای با دوام، پوشش کلیه برندهای معتبر بازار، ارائه کالاهای اصیل و با گارانتی معتبر شرکتی در کنار 10 روز گارانتی خرید توانسته به راستی خدماتی درخور مشتریان سخت پسند ارائه کند. بر اساس 10 روز گارانتی خرید، تضمین شده که کلیه کالاهای خریداری شده از نظر قیمتی نسبت به تمام فروشگاه های اینترنتی و غیر اینترنتی دارای قیمت بهتری بوده و در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، مازاد وجه پرداختی در کمتر از 2 ساعت به حساب مشتری عودت میشود. علاوه بر آن گارانتی خرید، تضمین میکند مشتریان از نظر سلامت، اصالت، مغایرت و عودت تا 10 روز پس از خرید فرصت بررسی خواهند داشت. تمام این موارد نشان می دهد تجربه خرید از زنبیل تا چه میزان توانسته است در انتخاب این فروشگاه اینترنتی موثر واقع شود.
جهت بهره مندی از مزایای این فروشگاه و کسب یک تجربه خوب خرید اینترنتی لطفا به وب سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه نمائید.
انتهای پیام