گوناگون 22:57 - 30 آبان 1393
نظرسنجی انجام شده از تهرانی‌ها درباره عملکرد میادین میوه و تره‌بار تهران نشان می‌دهد که شهروندان در مجموع از قیمت و کیفیت محصولات ارائه شده راضی هستند، اما نسبت به سایر مزیت‌های میادین، برخورد فروشندگان هنوز در حد رضایت مطلوب تهرانی‌ها نیست و کمی پایین‌تر از ۵۰درصد مراجعان به میادین از برخورد فروشندگان راضی هستند.

به گزارش دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، درنظرسنجی انجام شده از 1032نفر از مراجعه‌کنندگان به میادین مختلف میوه و تره‌بار تهران 54درصد به‌صورت کلی از عملکرد این مجموعه‌ها ابراز رضایت کردند. شهروندان با درصدی نزدیک به همین، از ارزان بودن محصولات، تنوع و کیفیت آنها و امکانات میادین راضی بودند اما تنها 48درصد گفتند که از برخورد کارکنان رضایت دارند.

  • کیفیت محصولات

نیمی از تهرانی‌ها از تنوع محصولات ارائه شده (میوه و صیفی و فرآورده‌های پروتئینی) در میدان‌های میوه و تره‌بار راضی هستند اما در مورد کیفیت نظرات متفاوت است. 27درصد کیفیت میوه را زیاد و خیلی زیاد ارزیابی کرده‌اند و 50درصد هم گفته‌اند کیفیت میوه‌ها متوسط است. 31درصد از پاسخگویان کیفیت سبزی و صیفی عرضه‌شده میادین میوه و تره بار را زیاد و خیلی زیاد و 44درصد متوسط دانسته‌اند. در مورد کیفیت گوشت قرمز عرضه‌شده، نزدیک به نیمی از پاسخگویان نظر زیاد و خیلی زیاد و 35درصد نیز ارزیابی متوسطی داشتند.

در مورد آبزیان هم عددها تقریبا مشابه گوشت قرمز است. کیفیت آبزیان عرضه‌شده در مراکز میوه و تره‌بار از نظر 48درصد از پاسخگویان زیاد و خیلی زیاد، 33درصد متوسط و از نظر 19درصد آنان کم و خیلی کم بوده است.

در میان مواد پروتئینی میزان رضایت از کیفیت مرغ عرضه شده متفاوت است. از نظر حدود 66درصد پاسخگویان کیفیت مرغ عرضه شده زیاد وخیلی زیاد و 23درصد هم متوسط است. مطابق یافته‌های این نظرسنجی، 70درصد گفته‌اند که از میادین نزدیک به محل سکونت خود خرید می‌کنند.


5235326
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است