گوناگون 12:32 - 08 خرداد 1395
اولین همایش سراسری روسای شعب بانک کارآفرین در سال 95 با حضور مدیرعامل، معاونان مدیرعامل، مدیران ستادی و روسای شعب سراسر کشور برگزار شد.

برگزاری همایش سراسری روسای شعب بانک کارآفرین

به گزارش سرویس بازار ایسنا، در این همایش عطاالله آیت­‌اللهی مدیرعاملبانک کارآفرین، با تشریح وضعیت اقتصادی کشور و تبیین استراتژی­‌ها و اولویت­‌های بانک در سال 95خاطرنشان کرد: علی­‌رغم وجود مشکلات اقتصادی موجود در کشور از جمله رکود و تأثیر آن بر صنعت بانکداری، تلاش می­‌کنیم همچون گذشته با فائق آمدن بر مشکلات و فشارها، کارنامه مطلوب و قابل قبولی ارایه کنیم.

مدیرعامل بانک همچنین تصریح‌کرد: پس از حصول توافق هسته­‌ای و لغو تحریم­‌ها، تمایل شرکت­‌های خارجی به سرمایه­‌گذاری در بخش‌­های مختلف اقتصادی افزایش یافته است. در این میان بانک کارآفرین که از ابتدا راهبرد اصلی خود را ارتباط با مشتریان کلان و مؤثر بانکی قرار داده، تمام ظرفیت‌های خود را به کار خواهد گرفت تا از بهبود شرایط به نحو مناسبی منتفع شود. به همین دلیل به ویژه در ماه‌های پایانی سال، ملاقات­‌ها و جلساتی با نمایندگان بانک­‌ها و شرکت­‌های خارجی صورت گرفته که با یاری خدا در ماه‌­های آینده نتایج آن به ثمر می‌نشیند.

مدیرعامل بانک کارآفرین با اشاره به اجرایی‌شدن برنامه استراتژیک بانک خاطر نشان کرد: چشم‌انداز بانک کارآفرین، تبدیل‌شدن به سازمانی چابک و پیش‌رو در ارایه راه‌حل‌های مالی جامع است. بر همین اساس ماموریت بانک کارآفرین به عنوان یک بنگاه خدمات مالی، تلاش برای بهبود شرایط اقتصادی کسب و کار از طریق ارایه راه‌حل‌های جامع به مشتریان و خلق ارزش پایدار برای ذینفعان است.

آیت‌اللهی تاکید کرد: با توجه به پیشرفت‌­های اطلاعاتی و تکنولوژیکی به ویژه در یک دهه اخیر، آینده صنعت بانکداری در دنیا، بر گسترش و توسعه هر چه بیشتر بانکداری الکترونیک استوار است. بانک کارآفرین در راستای تحقق هر چه بیشتر شعار «دانش جهانی، راه حل ایرانی» در صدد تقویت بیش از پیش خدمات به ویژه در بخش بانکداری ­الکترونیک بوده و ارتقای سیستم متمرکز بانکداری الکترونیک (Core Banking) و ارایه محصولات و خدمات الکترونیکی جدید و متنوع، از جمله برنامه‌های بانک در سال 95 است.

مدیرعامل بانک کارآفرین با اشاره به ضرورت آموزش مستمر و حرفه‌ای همکاران تاکید کرد: بروز و ظهور و گسترش تکنولوژی‌های اطلاعاتی و ارتباطاتی، ضرورت آموزش مستمر و همیشگی را دو چندان کرده، در همین راستا برنامه‌ریزی­‌های لازم صورت گرفته که همکاران در سال 95 با حضور در دوره‌های تخصصی مورد نیاز متناسب با تحولات نرم‌افرار‌های بانکی دانش حرفه‌ای خود را ارتقا داده و بر غنای فکری و حرفه‌ای­ خود بیفزایند.

آیت‌اللهی با اشاره به ضرورت تغییر نحوه بازاریابی برای جذب مشتریان جدید خاطر نشان کرد: امروزه شیوه جذب مشتریان در بانک‌ها و موسسات اقتصادی نیز تغییر کرده و بازاریابی تبلیغات محور به بازاریابی با محوریت روابط عمومی تبدیل شده و بنابراین ضرورت تدوین استراتژی بازاریابی بیش از گذشته وجود دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: با یاری خداوند و با همت و تلاش تمامی همکاران از جمله همکاران مستقر در شعب و کارکنان مدیریت­‌های ستادی و با برنامه‌­ریزی‌­های صورت گرفته، تلاش می‌کنیم EPS در نظرگرفته شده برای سال 95 محقق شود.

در این همایش معاون مدیرعامل در امور بانکی، مدیران امور بین­‌الملل، اعتبارات، امور شعب، مشاوره و تأمین منابع مالی، طرح و توسعه، حقوقی و همچنین رییس اداره آموزش و توسعه دانش طی سخنانی برنامه‌­ها و اولویت­‌های کاری خود در سال 95 را تبیین کردند.

انتهای پیام


7931183
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است