ˈمهرداد جلالی پورˈ روز چهارشنبه در شهرکرد در همایش ملی آب معدنی با محور تولید و صادرات افزود: در صنعت آب امروزه توجه به برندسازی براساس توانمندی های منطقه و خصوصیات کالاست و برندسازی محصول، تضمین فروش آن را ضروری کرده است.
وی گفت: امروزه یکی از محورهای رقابت در کشورها سه محور آب، تامین غذا و تامین انرژی های نو بوده و جنگ ها دیگر بر سر نفت نیست بلکه جنگ بر سر آب و تضمین تامین آن است.
مدیرکل دفتر امور ترویج سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به ارائه لایحه ضد رکود از سوی دولت به مجلس، گفت: این لایحه با توجه به اقتصاد بدون تورم و رویکرد توسعه صادرات بویژه بازاریابی و بازارسازی به مجلس تقدیم شده است.
جلالی پور گفت: در ایران سرمایه گذاری ها براساس پتانسیل های بالفعل است درحالی که بسیاری از کشورهای صنعتی نیازها و پتانسیل های آینده را ارزیابی و براساس آن برنامه ریزی می کنند.
نخستین همایش ملی تولید و بسته بندی آب معدنی با رویکرد صادرات روز چهارشنبه در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و استانداری چهارمحال وبختیاری برگزار شد.
7361(3)**547/ 684
انتهای پیام /*
4522595