به گزارش ایسنا، کیوان رئیسی، مدیرعامل باشگاه خوشگذرونا در پایان سال ۹۷ ضمن تشکر از مخاطبان و همراهان خوشگذرونی و آرزوی سالی پر از شادی با بیان اینکه، ما با بکارگیری از شیوههای نوین در ارائه تخفیفهای فوقالعاده از زمان آغاز تلاش کردیم تا خوشگذرونی سالم به همراه خانواده را در جامعه ترویج و فرهنگسازی کنیم، عنوان کرد: باشگاه خوشگذرونا در تلاش است تا با ارائه پیشنهادات، از یک سو برای صاحبان کالاها و خدمات سودآور و هم از سوی دیگر برای مشتریان و خریداران صرفه اقتصادی بالایی داشته باشد.
مدیرعامل باشگاه خوشگذرونا افزود: در سالی که گذشت باشگاه خوشگذرونا علاوه بر ارائه تخفیفهای ویژه، سرگرمیهای میدانی و ایوتهای مفرحی برای عموم مردم برگزار کرد تا سهم کوچکی در شادی و هیجان جامعه داشته باشد.
از این رو باشگاه خوشگذرونا در سال آینده نه تنها با تبلیغهای میدانی بلکه با تمرکز روی یک کالا یا سرویس به صورت روزانه، در صدد است فرآیند انتخاب را برای کاربران آسان کند.
رئیسی با بیان اینکه خدمات باشگاه خوشگذرونا معرفی مکان مناسب جهت خوشگذرانی و همچنین ارائه تخفیف ویژه برای قشر متوسط و رو به پایین جامعه میباشد، یادآور شد: ما معتقدیم تجارت الکترونیک و اینترنت، بسترهای دنیای جدیدی برای ارتباط این دو گروه و معرفی آنان به یکدیگر است. ما در باشگاه خوشگذرونا بزرگترین نقش را در این فضا ایفا خواهیم کرد.
مدیرعامل باشگاه خوشگذرونا با اشاره به اینکه فارغ از تشریفات، عناوین شغلی و مراتب سازمانی، باشگاه خوشگذرونا متشکل از متخصصان و کارشناسان حوزه تجارت الکترونیک، مدیریت و IT است، خاطرنشان کرد: باشگاه خوشگذرونا با تمرکز روی یک سرویس بهصورت روزانه، هم فرایند انتخاب را برای کاربران آسان میکند و هم با استفاده از قدرت خرید گروهی، خدمت مورد نظر را به قیمتی عرضه میکند که به سختی میتوان از خرید آن صرفنظر کرد.
انتهای رپرتاژ خبری