گوناگون 14:51 - 29 دی 1395
در آغاز هفتمین سال فعالیت بانک گردشگری، همایش سراسری دو روزه مدیران ستاد و شعب آغاز شد.

همایش سراسری مدیران ستاد و شعب در سالگرد تاسیس بانک گردشگری

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک گردشگری، در نخستین روز این همایش که در ۲۹ دی‌ماه در محل هتل‌های فرودگاهی با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران ستاد و شعب برگزار شد، اولویت‌ها و سیاست‌گذاری‌های آتی تشریح شد.

خسرو خواجه‌حسنی مدیرعامل بانک‌گردشگری در این همایش گفت: در بازار رقابتی موجود بانک‌ها گریزی جز تن دادن به تغییرات و ارتقای سطح مسئولیت‌پذیری و تعهد سازمانی ندارند.

خواجه حسنی با اشاره به اهمیت توجه به حوزه بانکداری و تجارت الکترونیک در افزایش سطح کیفی ارائه خدمات و توسعه بازاریابی محصول یادآوری کرد: باید با تغییر نگرش به نحوه جذب و به کارگیری منابع مشتریان و گسترش مطالعات علمی به ویژه در حوزه تحارت الکترونیک، دارایی معنوی بانک که همان برند سازمانی است را تقویت کنیم.

وی افزود: با بهبود شرایط و مراودات بانکداری بین‌الملل باید بتوان برنامه‌های مدونی را در خصوص گسترش بازار بانک در سطح بین‌الملل و افزایش زمینه سودآوری مهیا کرد.

مدیرعامل بانک‌گردشگری گفت: در بخش محصولات، تشکیل کارگروه خلاقیت و ایجاد محصول برای افزایش مزیت رقابتی ضروری است که بنیان هم‌افزایی واحدهای مربوطه را برای طراحی محصولات جذاب برای مشتریان جدید و جلب رضایت و تامین نیاز مشتریان فعلی شکل می‌دهد.

اتکای بیشتر به درآمدهای کارمزدی، ارتقای فرهنگ سازمانی، جوان‌گرایی و شایسته سالاری در انتصابات و ارتقاهای شغلی و تنوع بخشیدن کمی و کیفی به دامنه مشتریان بانک از دیگر موارد مورد تاکید خواجه حسنی در همایش سراسری مدیران ستاد و شعب بود.

این همایش در دو روز و با دستور کار هم‌اندیشی در خصوص آسیب‌شناسی عملکرد گذشته و سنجش ظرفیت‌های عملکردی سال آینده با حضور مدیران ارشد برگزار می‌شود.

انتهای پیام


8682218
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است