سیاسی 07:59 - 11 مهر 1394
مراسم استقبال رسمی از ورود نخستین گروه پیکرهای مطهر جانباختگان فاجعه منا، صبح امروز با حضور رییس جمهوری در فرودگاه مهرآباد تهران برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا: مراسم استقبال رسمی از ورود نخستین گروه پیکرهای مطهر جانباختگان فاجعه منا، صبح امروز با حضور رییس جمهوری در فرودگاه مهرآباد تهران برگزار می شود.



وزیر بهداشت گفت: 104 پیکر مطهر حجاج جانباخته در فاجعه منا وارد کشور می شود. در مراسم استقبال از این ابدان مطهر مقامات کشوری و لشگری حضور خواهند داشت.



پیکرهای مطهر جانباختگان فاجعه منا ساعتی پیش از مکه به جده منتقل شدند و قرار است تا ساعاتی دیگر هواپیمای حامل این حجاج جان باخته در خاک وطن فرود آید.



هیات دولت نیز با انتشار بیانیه ای، از عموم مردم برای شرکت در مراسم تشییع و یادبود جانباختگان فاجعه منا که روز یکشنبه در تهران و همه استانهای کشور به طور همزمان برگزار خواهد شد، دعوت کرد.



امسال 64 هزار زائر ایرانی برای انجام مناسک حج راهی عربستان شدند.



465 تن از حجاج ایرانی در مراسم رمی جمرات حج امسال به لحاظ بی کفایتی مسوولان حج عربستان جان خود را از دست دادند.



دراین فاجعه که مصادف با روز عیدقربان بود، نزدیک به پنج هزار حاجی از سراسر دنیا جان باخته اند.

7152306
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: پترشیمی ها با وجود اینکه گاز را با قیمت یارانه ای دریافت می کنند حاضر به پرداخت همین هزینه محدود هم نیستند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» چهارصد و چهل و چهارمین شماره هفته نامه خط حزب الله، با عنوان «کدام مجلس در رأس امور است؟» منتشر شد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگان مجلس این هفته 3 روز جلسه علنی داشتند که با تعطیلی شنبه ها و همچنین معافیت مالیاتی شرکت های دولتی موافقت کرده و پرونده هایی را نیز برای بررسی به قوه قضائیه ارسال کردند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز جهت تأمین نظر شورای نگهبان جداول لایحه بودجه 1403 را اصلاح عبارتی و یا محتوایی کردند و به تصویب رساندند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: بنا به مصوبه هیئت دولت ارز حاصل از صادرات فعالان صنایع دستی در اختیار خودشان قرار می گیرد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر کار گفت: نرخ بیکاری در 7 استان زیر 7 درصد است و دولت در کاهش نرخ بیکاری رکورد تاریخی ثبت کرد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به اتمام رسیدگی به طرح الزام به ثبت رسمی اموال غیرمنقول در مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح از تخلفات مختلف در حیطه اموال غیرمنقول جلوگیری و آثار و برکات آن در کشور مشاهده شود.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر اقتصاد از تصویب اصلاح آیین نامه رفع تعهدات ارزی صادر کنندگان خبر داد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» محمدباقر قالیباف در جلسات علنی هفته جاری مجلس به علت بیماری غایب بود.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» با پیگیری و ورود دیوان محاسبات کشور به موضوع مددجویان جامانده سازمان بهزیستی از دریافت مستمری، مستمری فروردین ماه این مددجویان پرداخت می شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است