استانی 14:45 - 09 آبان 1393
زنجان؛
همایش رهروان زینبی در قالب تجمع بزرگ بانوان همزمان با دوازدهم ماه محرم در زنجان برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ به نقل از روابط عمومی ؛مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه از برنامه‌های مهم اجرایی اوقاف و امور خیریه استان زنجان برگزاری همایش رهروان زینبی است، گفت: زمان برگزاری این همایش دوازدهم ماه محرم خواهد بود.

حجت الاسلام باقری با اشاره به اینکه برنامه همایش رهروان زینبی در قالب تجمع بزرگ بانوان برگزار خواهد شد افزود: این طرح در جوار 12 بقعه متبرکه استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه مذکور در آستان امامزادگان شاخص و بقاع متبرکه استان اجرایی خواهد شد، افزود: در این مراسم از ظرفیت هیئت‌های مذهبی، بسیج خواهران، حوزه‌های علمیه خواهران، دانش‌آموزان و دانشجویان نیز استفاده خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های شاخص این برنامه حضور گسترده بانوان است، خاطر نشان کرد: در این مراسم از حضور قاریان استان، سخنرانان شاخص، شعرای آئینی و مذهبی و مداحان نیز استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ا






5083066
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است