استانی 07:59 - 29 فروردین 1393
استاندار کردستان:
استاندار کردستان گفت: کردستان می‌تواند قطب فوتبال در غرب کشور باشد.

کردستان می‌تواند قطب فوتبال در غرب کشور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالمحمد زاهدی شامگاه پنج‌شنبه در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: تقویت زیرساخت‌های ورزش کردستان به یژه در رشته محبوب فوتبال متناسب با نیاز جوانان در این رشته ورزشی ضروری است.

وی افزود: کردستان دارای استعدادها و ظرفیت‌های بالقوه و مناسبی در زمینه‌های ورزشی بویژه در رشته فوتبال است اما متأسفانه در طول سال‌های گذشته آن چنان که شایسته مردم ورزشکار این دیار باشد در حوزه ورزش سرمایه‌گذاری نشده است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: کمک به ورزش استان وظیفه مدیران تمام دستگاه‌های اجرایی است، چرا که با سوق دادن جوانان به سوی ورزش علاوه بر افتخارآفرینی برای تمامی مردم و دست اندرکاران استان، می ‌توان از سلامت جسم و روح نیز مطمئن شد.

زاهدی یادآور شد: شهرداری باید حمایت‌های لازم را از ورزش استان داشته باشد و در کنار آن جذب سرمایه‌گذار باید اولویت کاری هیأت فوتبال استان کردستان باشد.

وی ادامه داد: داشتن برنامه و حمایت‌های فدراسیون می‌تواند کردستان را به یکی از قطب‌های فوتبال غرب کشور تبدیل کند.

استاندار کردستان ابراز داشت: با توجه به زیرساخت‌های مناسبی که در رشته فوتبال وجود دارد، کردستان آمادگی برگزاری مسابقات در سطح کشور را نیز دارد.

در ادامه این دیدار رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: فوتبال در کردستان دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که باید به بالفعل تبدیل شوند و این امر نیازمند برنامه‌ریزی مستمر خواهد بود.

علی کفاشیان با اشاره به اینکه کردستان در چند سال اخیر مورد حمایت فدراسیون قرار نگرفته است، ابراز داشت: با ارائه برنامه توسط هیئت فوتبال استان کردستان، فدراسیون حمایت‌های همه‌جانبه خود را از فوتبال این استان آغاز می‌کند.

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: زیرساخت‌های توسعه فوتبال فراهم است و انتظار می‌رود که با جذب بازیکنان در رده‌های سنی پایه، زمینه برای توسعه فوتبال کردستان فراهم شود.

کفاشیان اضافه کرد: در راستای حمایت از ورزش این استان، کلاس‌های ارتقای درجه داوری و مربیگری با حضور مدرسان فدراسیون به میزبانی کردستان برگزار می‌شود.

به گفته وی؛ تعامل مناسب با آموزش و پرورش و استفاده از نخبگان و پیشکسوتان این رشته می‌تواند در توسعه فوتبال استان نقش بسزایی داشته باشد.


3508779
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است