استانی 23:21 - 25 تیر 1399
استاندار خراسان شمالی:
ایسنا/خراسان شمالی استاندارخراسان شمالی گفت: برگزاری جلسات احزاب سیاسی بدون راهکار، خروجی مناسبی نخواهد داشت.

برگزاری جلسات بدون راهکار، خروجی مناسب ندارد

 محمدعلی شجاعی، ۲۵ تیرماه، در نشست با احزاب و فعالان سیاسی خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه انتقاد کردن یکی از آسان‌ترین کارهای ممکن است، اضافه کرد: اگر کسی بخواهد پیشرفت و توسعه استان و کشور را رقم بزند و توصیه‌ها و منویات مقام معظم رهبری را عملیاتی کند باید تلاش و برنامه‌ریزی داشته باشد.

وی ادامه داد: از همراهی و همکاری فعالان سیاسی استان برای اجرای برنامه‌ها قدردانی می‌کنم و در استان از ظرفیت‌های تمام جناح‌های سیاسی استفاده می‌کنیم تا نتایج مثبت آن را مردم مشاهده کنند.

شجاعی تصریح کرد: در وضعیت کنونی که نسبت به سایر استان‌ها در شاخص‌های مختلف، وضعیت خوبی نداریم اما در سایه انسجام و هم‌افزایی توانستیم بر مشکلات غلبه کنیم.

وی با تاکید براینکه بدون در نظر گرفتن نداشته‌ها تلاش کردیم کارها انجام شود، بیان کرد: در دو ماهه اخیر توانستیم در قالب چندین تفاهم‌نامه نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار وارد استان کنیم و دو هزار میلیارد تومان کلنگ‌زنی داشتیم.

 مقام عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید به تفاهم‌نامه کمیته امداد، اظهار کرد: با کمیته امداد کشور هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه داشتیم و در این مورد یکی از چهار استان برتر هستیم.

وی افزود: برنامه‌ریزی استان گازرسانی به روستاهای باقی‌مانده تا یک سال آینده و آبرسانی به روستاهای فاقد لوله‌کشی آب شرب تا دو ساله آینده است.

شجاعی اضافه کرد: تا مرداد سال ۹۸ تعداد کل طرح‌های اشتغال دهیاری‌های استان به وزارت کشور تنها ۱۱ طرح بود اما امروز این عدد به هزار طرح رسیده است که دستاورد مناسبی است.

وی با تاکید براینکه در تمامی نشست‌ها و رفت و آمدها به تهران تلاش می‌کنیم نداشته‌های استان را تامین و به یک فرصت و داشته تبدیل کنیم، ادامه داد: شوراهای مشورتی مختلف در حوزه زنان، جوانان و دانشجویان با هدف بهره‌مندی از نظرات همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی در استان تشکیل دادیم.

وی با تاکید بر پایین بودن چرخه مالی استان، بیان کرد: خراسان جنوبی ۱۰ برابر خراسان شمالی چرخه مالی دارد و این نشان می‌دهد که با وجود جمعیت پای کار استان، خروجی مناسب وجود ندارد.

شجاعی اظهار کرد: وقتی در استان ۳۴۰ واحد صنعتی کوچک و متوسط داریم در حالی که این تعداد در سایر استان‌ها بسیار بیشتر است و این یعنی اوضاع خوب نیست.

وی در پایان تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذار آداب دارد و اگر به یکدیگر کمک نکنیم نمی‌توانیم بخش خصوصی استان را فعال کنیم.

انتهای پیام


10621017
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است