استانی 10:07 - 01 آبان 1393
با حضور کارشناسان انجام شد
دوره¬های آموزشی آشنایی با مکانیزاسیون شبکه¬های توزیع و یک دوره توجیهی در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به اجرا درآمد.

اجرای 2 دوره آموزشی توزیع برق در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رئیس گروه آموزش و برنامه¬ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع برق استان سمنان صبح امروز در حاشیه برگزاری این دوره‌ها اظهار کرد: دوره آموزشی آشنایی با مکانیزاسیون شبکه¬های توزیع و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در دفتر آموزش دانشگاه صنعت آب و برق سمنان برگزار شد.

حسین‌علی تبیانیان گفت: این دوره آموزشی به مدت 30 ساعت و برای 29 نفر از کارشناسان این شرکت و به میزان 870 نفرساعت اجرایی شد.

وی افزود: اهداف مکانیزاسیون شبکه، به‌روزرسانی اطلاعات در مکانیزاسیون توزیع، تهیه بانک اطلاعات توصیفی مکان محور، روش¬ها و فرم¬های برداشت اطلاعات مکانی و توصیفی عوارض توزیع، نرم¬افزارهای GIS مکانیزاسیون و نقش و اهمیت آن به عنوان سرفصل و محتوای این دوره آموزشی است.

رئیس گروه آموزش و برنامه¬ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع برق استان سمنان اضافه کرد: دوره آموزشی توجیهی نیز به شیوه الکترونیکی به مدت 70 ساعت و برای 12 نفر از کارکنان این شرکت و در مجموع به میزان 840 نفرساعت به اجرا درآمده است.


5019864
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است