گوناگون 10:17 - 05 اردیبهشت 1398

جلد اول «تاریخ فلسفه غرب» در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، اثر چهار جلدی «تاریخ فلسفه غرب» نوشته آنتونی کنی، به گواهی صاحب‌نظران و به گفته نشریه «فرست تینگ» از، معتبرترین تاریخ فلسفه غرب تک مؤلف بعد از تاریخ فلسفه کاپلستون است. جامعیت و روزآمد بودن این کتاب از آثار مشابه خود بیشتر است.

این کتاب اخیرترین فلاسفه مهم غرب از جمله ژاک دریدا و بزرگان فلسفه تحلیلی مثل استراوسون، کواین، دیویدسون، رایل را از قلم نینداخته است. ضمناً مؤلف کوشیده است تا هم مثل راسل قلمی روان و جذاب داشته باشد و هم مانند کاپلستون معتبر، مستند و دقیق بنویسد.

نسخه اصلی این اثر چاپ آکسفورد و کتاب درسی دانشجویان دوره کارشناسی است. تحلیل‌ها و تفسیرهای بدیع و ابتکاری او از همان صفحات اول خواننده را مجذوب می‌کند.

جلد اول این اثر که دربردارنده فلسفه دوره باستان است اکنون از جانب بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه در دسترس مخاطبان قرار گرفته و مجلدات بعدی هم در دست انتشارند.

جلد اول کتاب «تاریخ فلسفه غرب» اثر آنتونی کنی با ترجمه رضا یعقوبی در ۵٠٢ صفحه با قیمت ۶٩٠٠٠ تومان از سوی بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه منتشر شده است. این کتاب در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شده است.


10110977
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است