ورزشی 09:07 - 08 مرداد 1393
مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر در بازی با پیکان به رحمتی گل هم بزنم و تیمش در اولین بازی لیگ شکست بخورد باز هم چیزی از ارزش‌های این دروازه‌بان کم نخواهد شد.

تمجید خلعتبری از مهدی رحمتی

محمدرضا خلعتبری در خصوص وضعیت تیم فوتبال سپاهان پیش از آغاز لیگ چهاردهم عنوان کرد: شرایط خیلی خوبی داریم و خودمان را برای بازی اول لیگ برابر پیکان آماده می‌کنیم.



وی ادامه داد: بازی روز جمعه برای ما اهمیت زیادی دارد و باید سنگ تمام بگذاریم و بازی اول را با پیروزی آغاز کنیم. پیکان هم یک تیم بسیار خوب است که بازیکنان بزرگی در این تیم جمع شده‌اند و یک مربی قوی و حرفه‌ای هم هدایتش تیم را بر عهده گرفته است.



به نقل از تسنیم، مهاجم تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه رقابت دوباره‌اش با مهدی رحمتی جالب توجه است و آیا می‌تواند دروازه این دروازه‌بان را باز کند یا نه، گفت: مهدی یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران است و درون دروازه بسیار مطمئن عمل می‌کند. نمی‌توانم بگویم گل می‌زنم یا نه چون همه چیز به شرایط بازی بستگی دارد اما اگر بتوانم در اولین بازی تیمم گلزنی کنم و این امر با پیروزی نیز همراه شود، خوشحال می‌شوم.



خلعتبری تأکید کرد: با این حال باید بگویم مهدی رحمتی دروازه‌بان بسیار فوق‌العاده‌ای است و یکی از دوستان خوب من محسوب می‌شود. حتی اگر به او گل هم بزنم و تیمش در اولین بازی لیگ شکست بخورد چیزی از ارزش‌هایش کاسته نخواهد شد اما من فقط برای تیم سپاهان تلاش می‌کنم و برای کسب پیروزی باید بتوانم به تیمم کمک کنم.



وی درباره دیدار دوستانه سپاهان و فنرباغچه ترکیه نیز اظهار داشت: بازی بسیار خوب و سنگینی را پشت سر گذاشتیم و تیم فنرباغچه یک تیم اروپایی قدرتمند و حرفه‌ای بود. آنها مهره‌های بسیار خوبی هم در ترکیب داشتند و در نهایت نیز توانستند ما را شکست دهند.گلی هم که آنها زدند روی یک توپ غیرقابل مهار بود.



مهاجم تیم فوتبال سپاهان افزود: تیم ما هم در برابر فنرباغچه بازی بدی انجام نداد و ما خوب بازی کردیم. خوشبختانه توانستیم نقاط ضعف و قوت‌مان را هم در این بازی تدارکاتی بزرگ بهتر شناسایی کنیم و اکنون با آمادگی بالایی وارد لیگ می‌شویم.








4355136
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال قرقیزستان حریف افغانستان برای تعیین تیم پنجم جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتسال تایلند توانست با برد برابر تاجیکستان، برای سومین بار به فینال جام ملت‌های آسیا برسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان لیگ کشتی از برگزاری مسابقات لیگ بعد از المپیک خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سایت فوتی رنکینگ سهمیه ایران را در مسابقات باشگاهی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ایمانعلی‌زاده گفت: آینده‌سازان کشتی فرنگی در جام تختی مبارزه می‌کنند و تیم ملی امید را در این رقابت‌ها انتخاب می‌کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: برند معنوی قابل عرضه در هیچ بورسی نیست، اما متاسفانه این برند را فروختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با انجام ۷ بازی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس به مصاف آلومینیوم می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است