استانی 03:04 - 22 مرداد 1399
سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی:
ایسنا/خوزستان سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام با بیان این که خوشحالم که با کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر جواب اعتماد مدیران پتروشمی را دادیم، گفت: نشان دادیم که ماهشهر دارای فرزندان زیادی است که اگر مدیران به آن ها اعتماد کنند، می توانند خودشان را ثابت کنند.

با قهرمانی در لیگ برتر، پاسخ اعتماد مدیران را دادیم

وحید کاظمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص قهرمانی این تیم در لیگ برتر تنیس روی میز کشور و اهدای جام قهرمانی به این باشگاه، اظهارکرد: از همان ابتدای کار، تیم برای اولین بار به صورتی بسته شد که ۶۰ درصد از اعضای تیم یعنی از کادرفنی گرفته تا بازیکنان، بومی بودند که این اتفاق بزرگی بود.

وی بیان کرد: همچنین در یک اقدام بی سابقه، ۲ تنیسور ماهشهری را به ترکیب تیم اضافه کردیم و این کار ارزشمندی بود که با حمایت مدیران پتروشیمی و نگاه ویژه به بومی گرایی صورت گرفت. حتی این دو تنیسور ماهشهری نیز در لیگ برتر به میدان رفتند که این ارزشمندتر بود.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام با بیان این که از ابتدا که لیگ را شروع کردیم، هم قسم شده بودیم که به قهرمانی برسیم، افزود: پتروشیمی عقبه زیادی در تنیس روی میز ایران دارد و حتی در گذشته بازیکن خارجی نیز استخدام کرده بودیم. لیگ برتر تنیس روی میز ایران نیز بزرگ و معتبر است و امسال پتروشیمی توانست با همدلی بین اعضای کادرفنی و بازیکنان و نگاه ویژه مسئولان پتروشیمی، به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

وی گفت: اتفاق خوبی که برای خودم نیز افتاد، این بود که بهترین ترکیبی که طی چند سال گذشته برای تیم پتروشیمی داشتم، ترکیب تیم مقابل دانشگاه آزاد بود. در این دیدار با تغییر نفرات در بازی ۲ نفره، یک نتیجه قاطع کسب کردیم و با حساب ۶ بر صفر رقیب دیرینه مان را شکست دادیم. با همین برد، راه قهرمانی مان هموار شد و البته همان موقع نیز روی کاغذ قهرمانی را تثبیت کردیم.

کاظمی نژاد با تشکر از رستمی مدیرعامل شرکت پتروشیمی و معاوی مدیرعامل و همچنین اعضای هیات مدیره باشگاه، عنوان کرد: آن ها برای اولین بار به یک فرد بومی اعتماد کردند و خوشحالم که جواب اعتماد این دوستان را با قهرمانی دادیم. ما نشان دادیم که ماهشهر دارای فرزندان زیادی است که اگر مدیران به آن ها اعتماد کنند، می توانند خودشان را ثابت کنند.

وی گفت: پتروشیمی با تیم داری علاوه بر این که میدان را برای نشان دادن جوانان و بومی ها ایجاد کرد، حامی ملی پوشان ایران نیز بود.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام در پایان نیز عنوان کرد: برگزاری لیگ در بحث بازیکن سازی، کشف استعدادها و آمادگی ملی پوشان تاثیر بسزایی دارد و هر کشوری که می خواهد تیم ملی آماده و خوبی داشته باشد باید لیگ آن نیز پویا باشد. در واقع لیگ برتر، ویترین یک فدراسیون است.

انتهای پیام


10663211
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است