گوناگون 16:14 - 16 اردیبهشت 1395
نشست اتحادیه جهانی علمای مقاومت
رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان این‌که «ایستادگی در مقابل باطل هویت علمای اسلام است» گفت: اکنون راه حق در مقاومت تجلی یافته است و راه باطل با استکبار جهانی، صهیونیسم جهانی و مزدوران آن در منطقه نشان داده شده است.

تسخیری: ایستادگی در مقابل باطل هویت علمای اسلام است

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، آیت‌الله محمدعلی تسخیری در اجلاس اتحادیه جهانی مقاومت که با شعار "مقاومت آبادگر و تروریسم ویرانگر" در بیروت برگزار شد، اظهار کرد: اولین پیام این اجلاس این است که علمای جهان اسلام از مقاومت و راه مقاومت حمایت و پشتیبانی می‌کنند و این پیام چنان واضح و مشخص است که نیاز به اثبات ندارد.

وی تأکید کرد: همانطور که خداوند متعال وعده داده است، این درگیری‌های میان حق و باطل در نهایت به پیروزی حق منجر خواهد شد.

تسخیری افزود: پیام دوم من برای دشمنان مقاومت است. دشمنان مقاومت امروز از ابزارهای زیادی برای مقابله با مقاومت بهره می‌گیرند اما به آنها می‌گوییم هر چند شما از توانایی نظامی و امکانات رسانه‌ای وسیعی برخوردارید اما با همه این امکانات به پیروزی نخواهید رسید زیرا نیروی شیطان اگر جمع شوند به جای اینکه قوی‌تر شوند روز به روز ضعیف‌تر می‌شوند و مقاومت پیروز خواهد شد.

وی در ادامه گفت: پیام سوم من برای رزمندگان اسلام است ما به آنها می‌گوییم راه خود را ادامه دهید و شما پیروز خواهید شد اگر همه جهان هم دست از حمایت شما بردارند باز هم شما پیروز خواهید شد زیرا راه شما راه صحیح است.

انتهای پیام


7870781
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است