بین‌الملل 09:19 - 14 خرداد 1399
پس از گذشت بیش از دو سال انتظار برای موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با انتصاب امیره اورون به عنوان سفیر این رژیم در مصر، در نهایت او به عنوان سفیر جدید اسرائیل در مصر انتخاب شد.

پس از ۲ سال سفیر رژیم صهیونیستی در مصر تعیین شد

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت عبری زبان "ماکو"، گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم عصر سه‌شنبه توافق انتصاب امیره اورون به عنوان سفیر جدید اسرائیل در مصر را امضا کردند و این توافق جهت موافقت یکشنبه آتی به کابینه ارائه خواهد شد.

امیره اورون تجربه زیادی در فعالیت‌های دیپلماتیک دارد، او در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی پست‌های مختلفی را بر عهده داشته است و اولین زنی است که به عنوان سفیر این رژیم در مصر مشغول فعالیت می‌شود. همچنین انتصاب اورون اولین ماموریتی است که اشکنازی، به عنوان وزیر خارجه جدید اسرائیل انجام داد.

اورون پیش از این نیز در مصر فعالیت داشته است، او سرپرست موقت سفارت رژیم صهیونیستی در آنکارا بوده و همینطور در گذشته سخنگوی وزارت خارجه این رژیم در جمع رسانه‌های عربی بوده است.

انتهای پیام


10558975
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن پنجشنبه شب در بیانیه‌ای از حمله پهپادی و موشکی به اهداف اسرائیلی در خلیج عدن و فلسطین اشغالی خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان چند دانشگاه در شهر واشنگتن ضمن حضور در تظاهرات از سرکوب معترضان به شیوه‌های گوناگون پرده برداشتند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا از استعفای خود برای اعتراض به سیاست‌های دولت جو بایدن در قبال غزه خبر داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» برنی سندرز در پاسخ به نتانیاهو که دانشجویان آمریکایی را یهودستیز خوانده بود، به او هشدار داد که باید مسئولیت جنایات خود در غزه را بپذیرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در ادامه اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا برای حمایت از مردم غزه، دو استاد دانشگاه در شهر «آتلانتا» ایالت جورجیا آمریکا بازداشت شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک خبرنگار فلسطینی دیگر در حملات رژیم اشغالگر به رفح به شهادت رسید.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در ادامه حفاری برای کشف اجساد در گور‌های دسته‌جمعی جنوب غزه، مقامات از شواهد هولناکی مبنی بر اعدام، شکنجه و زنده به گور کردن افراد خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از «بنیامین نتانیاهو» خواست به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت فلسطین از سمت خود کناره‌گیری کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرد که به دلیل حملات مداوم هوایی و کمبود نیروی متخصص امکان تحقیق در خصوص نقض حقوق بشر در نوار غزه را ندارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» حماس بار دیگر خواستار پایان دادن به جنگ به عنوان بخشی از هرگونه معامله برای آزادی اسرای صهیونیست شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است