استانی 08:48 - 20 فروردین 1399

ضدعفونی معابر عمومی توسط سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه دارد

سردار سید صاددق حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اقدامات و فعالیت‌های مختلف سپاه بیت‌المقدس کردستان در راستای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: سپاه بیت‌المقدس کردستان در کنار سایر نهادها و ادارات و سازمانهای دولتی اقدامات و برنامه‌های مختلفی را در راستای مقابله با ویروس کرونا در سطح این استان در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه‌های سپاه بیت المقدس کردستان که با همکاری ارتش، فرماندهی انتظامی، شهرداری ها و جمعیت هلال احمر از ۱۸ اسفندماه سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، ضدعفونی معابر عمومی است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در راستای اجرایی کردن این طرح هر شب تمامی معابر عمومی در سطح شهرهای مختلف استان کردستان به صورت مستمر و منظم ضدعفونی می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه تا این لحظه بالغ بر ۵۳۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در سطح استان کردستان مورد استفاده قرار گرفته است، یادآور شد: خوشبختانه در سایه تعامل و همکاری صورت گرفته و همچنین با کمک تمامی بسیجیان سطح استان این طرح با بهترین کیفیت ممکن و به صورت شبانه‌روزی در دست اجراست.

سردار حسینی ضمن تاکید بر اینکه برای شکست ویروس کرونا وجود همدلی و همکاری یکی از نیازهای اصلی و ضروری است، افزود: سپاه بیت المقدس کردستان در سایه همراهی تمامی بسیجیان در دیگر حوزه های مورد نیاز نیز فعالیت ها و برنامه های خوبی را در راستای مقابله با ویروس کرونا اجرایی کرده است.

وی با اشاره به شکل گرفتن فعالیت های مختلف جهادی در راستای تامین اقلام مورد نیاز به ویژه ماسک و لباس های مخصوص بیمارستانی، گفت: هم اکنون در سطح استان کردستان ده ها کارگاه تولیدی با حضور گروه های جهادی و بسیجیان استان کردستان ایجاد شده و روزانه تولیدات خود را در اختیار مراکز بهداشتی و درمانی قرار می دهند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به راه اندازی نقاهتگاه ها اشاره کرد و گفت: در همین راستا نیز سپاه بیت‌المقدس کردستان از تمامی توان و ظرفیت های بهداشتی و درمانی خود در راستای کمک به شکست ویروس کرونا استفاده کرده است.

وی در پایان بار دیگر از مشارکت بسیار خوب بسیجیان در راستای اجرایی کردن طرح های مختلف مقابله با ویروس کرونا از سوی سپاه بیت‌المقدس کردستان تقدیر کرد و افزود: بسیج در هر شرایط زمانی و مکانی در آماده خدمت به مردم است و در این راستا از تمامی توان خود به بهترین شکل ممکن بهره‌برداری می‌کند.


10474912
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است