گوناگون 00:37 - 09 آذر 1394
سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات گفت: «جایزه بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا را به منوچهری مالک باشگاه تقدیم می‌کنم که زحمات زیادی کشیده است.»

شمسایی: خوشحال نیستم / از علی کریمی تقلید کردم / جایزه را به منوچهری تقدیم می کنم

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، وحید شمسایی در خصوص انتخابش به عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا و همچنین انتخاب تیم تاسیسات دریایی به عنوان بهترین تیم سال قاره کهن اظهار داشت: «لطف خدا و ائمه اطهار شامل حال من شد تا بتوانم در این سن باز هم این جازه را به دست آورم. در تمامی سال هایی که این جایزه را می گرفتم خیلی خوشحال بودم اما امسال آنطور که باید و شاید خوشحال نیستم. فکر می کنم دلیلش هم این باشد که آن زمان صرفا بازیکن بودم الان مربی هم هستم. اکنون دوست داشتم این جایزه به تک تک بازیکنانم تعلق گیرد. این جایزه برای آنها هم هست.»

 

وی ادامه داد: «من نماینده‌ای از تمام بازیکنان بودم که این جایزه خود را هم به دکتر منوچهری مالک تاسیسات تقدیم می‌کنم چرا که زحمات زیادی برای تیم کشیده است. همچنین از دکتر نوروزی و خانم محمدی تشکر می‌کنم که با توجه به اینکه PCL من پاره بود اما با تلاش شبانه‌روزی این پزشکان توانستم به جام باشگاه‌های آسیا بروم.»

 

سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات در مورد اینکه فوتسال بار دیگر جور دیگر موارد را در فدراسیون فوتسال کشید، یادآور شد: «همیشه فوتسال آبروداری کرده است و واقعا باید دست تک تک همه کسانی که زحمت می‌کشند را بوسید. محمد طاهری، محمد کشاورز و سایر بازیکنان هر ساله به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شدند که جای تقدیر دارد و باید سرمایه‌گذاری بیشتری شود تا بتوانیم در آینده موفق‌تر ظاهر شویم.»

 

تلاش های زیاد باعث شد تاسیسات چنین جایگاهی داشته باشد. او با مشقت فراوان خدمت بزرگی به فوتسال این قاره بزرگ کرد.

 

وی درباره کسانی که علیه او حرف های زیادی می زنند تاکید کرد: «آنهایی که چشم ندارند موفقیت من را ببینند چشم من هستند! زیرا اگر آنها نبودند من هم در این جایگاه قرار نداشتم؛ صحبت های این افراد بود که باعث پیشرفت من شد. من آنها را دوست خود می دانم نه دشمنم. البته از کسانی هم که به یاد من بودند و از زمانی که اعلام شد جایزه به من تعلق گرفته است با تماس های خود دلگرمم کردند ممنونم. برخی یادشان نرود که سن یک عدد است و در هر سنی می توان افتخار آفرید.»

 

وی درباره اظهارات چندی پیش خود خطاب به مسئولین فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه انقدر خوب کار می کنم که برایم فرش قرمز پهن کنند گفت: «این حرف ها همیشه شعار بازیکنان بزرگ بوده است. یادم می آید مدت ها پیش مطلبی از قول علی کریمی می خواندم که گفته بود آنقدر خوب کار می کنم تا همه جا از من بنویسند. من هم در واقع از او تقلید کردم و گفتم آنقدر افتخار کسب می کنم که برایم فرش قرمز پهن کنند.»

 

مرد سال فوتسال آسیا افزود: «باز هم می گویم آنقدر خوب خواهم شد تا همه به دنبالم بیایند و من دنبال کسی نروم.»

 

شمسایی در خصوص مصدومیتش یادآور شد: «امروز نتوانستم به میدان بروم اما خدا را شکر تیمم همانگونه که فکرش رامی‌کردم بازی کرد و به جایگاه اصلی خود بازگشت. امیدوارم در ادامه لیگ هم اینگونه باشیم و بتوانیم صدر جدول را حفظ کنیم چرا که بهترین‌ها را در خدمت داریم و نباید به چیز دیگری فکر کنیم.»

 

وی افزود: «طبق گفته پزشک من 21 روز باید استراحت کنم که هم اکنون 9 -10 روز آن گذشته است و امیدوارم هر چه زودتر بتوانم پا به توپ شوم.»

109


7447164
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است