استانی 21:44 - 14 اسفند 1393
معاون فرماندار چرام:
معاون فرماندار چرام گفت: یکی از مهمترین مشکلات این شهرستان فضای فیزیکی ادارات و نهادها است.

یکی از مهمترین مشکلات چرام فضای فیزیکی اداره‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، داریوش پاداش، امشب در نشست کتاب و فرهنگ کتابخوانی که در فرمانداری چرام برگزار شد با بیان اینکه جلسات فرهنگی باید خروجی مناسبی داشته باشند تا بتوان به مشکلات این حوزه بهتر کمک کرد به وضعیت ساختمان جدید کتابخانه چرام اشاره کرد و اظهار داشت: با رایزنی و صحبت‌هایی که با مسئولان استانی داشته‌ایم امیدواریم که در سال 94 این مکان فرهنگی در اختیار جوانان و مردم شریف چرام قرار گیرد.

معاون فرماندار چرام با اشاره به نوپا بودن شهرستان چرام، عنوان داشت: یکی از مهمترین مشکلات این شهرستان فضای فیزیکی ادارات و نهادها است.

وی با تاکید بر این مطلب که آموزش و پرورش و کتابخانه چرام با همکاری هم، فرهنگ کتابخوانی را در مدارس نهادینه کنند، ابراز کرد: آموزش و پرورش مدارس هدف داشته باشند که با کمک کتابخانه مرکزی چرام آن‌ها را از نظر کتاب تامین کرده تا دانش‌آموزان در اوقات فراغت از آن استفاده کنند.

پاداش، اضافه کرد: شهرداری چرام بیشترین پرداخت مطالبات و کمک را در استان به کتابخانه چرام داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت و تلاش مدیر جوان کتابخانه مرکزی چرام، گفت: مدیر کتابخانه چرام از نظر ما می‌تواند به جای حضور در بعضی از جلسات پیگیر کارهای کتاب و کتابخانه در استان و مرکز باشد که ما هم این مدیر جوان و پرتلاش را حمایت می‌کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه آینده همه فرزندان ما از کتاب و کتابخوانی می‌گذرد، تاکید کرد: شهرستان چرام آمار ضعیفی در قبولی در کنکور سراسری را دارد و این ضعف در مسائل آموزشی و علمی شهرستان، برای همه ما جای تأسف دارد.

معاون فرماندار چرام، تصریح کرد: امیدوارم همه نهادها و ادارات خصوصا آموزش و پرورش ، ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات و شهرداری با توجه به ظرفیت‌ها و اشتراکاتی که در حوزه کتاب و کتابخوانی دارند مدیریت کتابخانه چرام را حمایت و پشتیبانی کنند.


5982612
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است