استانی 14:36 - 06 مرداد 1393
در نشست شورای شهر مطرح شد:
بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر گفت: کارکنان آتش نشانی بیمه تکمیلی ندارند و باید این مشکل حل شود.

مشکل بیمه آتش‌نشانان بوشهر حل شود/ لزوم جلوگیری از دو بانده شدن خیابان خلیج فارس

به گزارش خبرنگار مهر، ندا عبدالله زاده ظهر دوشنبه در نشست علنی شورای شهر بوشهر با اشاره به برخی از مشکلات آتش‌نشانان بوشهر، اظهار داشت: هیچ گونه اقدامی برای پرداخت حق بیمه کارکنان آتش نشانی صورت نگرفته است

عضو شورای شهر با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: باید نگاه ویژه ای به کارکنان آتش نشانی شده و هوای این قشر چان بر کف را بیشتر از اینها داشته باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ادامه داد: کارکنان آتش نشانی فاقد بیمه تکمیلی بوده و این گروه از کارکنان نجات دهند جان مردم در شرایط دشوار هستند و جان خود را به خطر انداخته که نداشتن بیمه پایما کردن حق آنان است.

وی تاکید کرد: شهرداری ترتیبی اتخاذ دهد که مسئله بیمه این گروه حل شده تا دیگر آتش نشانان دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

جلوی دوبانده شدن خیابان خلیج فارس را بگیرید

الهام بارگاهی عضو شورای شهر بوشهر نیز در این نشست با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: روز گذشته صحبت های نگران کننده ای در شورای ترافیک شنیدم که بسیار جای نگرانی و تعمل دارد.

وی تصریح کرد: شورای ترافیک تصمیم گرفته خیابان خلیج فارس(چهارباندی) را دو باندی کرده و این مسئله جای کارشناسی و بحث فراوان دارد.

عضو شورای شهر با بیان اینکه نباید این موضوع بدون کارشناسی تصویب شود گفت: نباید گذاشت مشکلاتی که برای خیابان چمران و بار ترافیکی زیادی که برای این قسمت به وجود آمده گریبانگیر چهارباندی هم شود.

وی افزود: مردم این خیابان قطعا برای تبدیل این خیابان به دوباند رضایت نخواهند داشت چرا که این خیابان راه رفت و آمد به خیابان های مسکونی تجاری بوده و این مهم رفت و آمد مردم را مختل خواهد کرد.

بارگاهی ادامه داد: شورا نباید در مقابل این اقدام سکوت کرده و نمی دانم چرا شورای ترافیک خیابان چمران را ندیده که چنین تصمیمی گرفته است.

وی اضافه کرد: چهارباندی تنها خیابانی است که مشکلی برای رفت و آمد مردم به وجود نمی اورد و تمامی قسمت ها اعم از دوچرخه سورای، عابر پیاده ، محل عابر پیاده و....مشخص شده است.


4348236
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است