استانی 15:12 - 02 مرداد 1393
نماینده مردم سبزوار:
سبزوار- خبرگزاری مهر: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: سبزوار در برخی از شاخص های توسعه از میانگین استانی عقب تر است.

سبزوار از میانگین استانی توسعه در خراسان رضوی عقب تر است

به گزارش خبرنگار مهر، رمضانعلی سبحانی فر ظهر پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه  فرماندار سبزوار در سالن اجتماعات شهید فرودی اظهار کرد: فرماندار جدید باید برای عقب ماندگی های های شهرستان برنامه ریزی ویژه ای تدوین کند تا مسیر توسعه شهرستان با کوشش و تلاش مضاعف مدیران پیموده شود.

 نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خدمت 36 ساله برادر عزیزمان آقای شعبانی عطار نشان از توانمندی وی در کارهای اجرائی است چرا که برخی از مدیران ما زودتر از 30 سال خود را بازنشسته می کنند.

وی با اشاره به اینکه بیکاری و به ویژه اشتغال جوانان و فارغ التحصیلان یکی از مهمترین مشکلات اصلی جامعه و شهرستان سبزوار است بیان کرد: خوشبختانه فرماندار جدید از بدنه صنعت و تولید است و با فکر و نگاه توسعه و عمران خواهند توانست با رونق به بخش تولید دغدغه های این بخش را تا حد امکان برطرف نماید.

منتخب مردم در مجلس با تاکید بر اینکه شهرستان سبزوار هنوز در برخی از شاخص های توسعه از میانگین استانی عقب تر است افزود: تلاش های زیادی برای رفع محرومیت و کمبودها از سوی مسئولان دستگاه های اجرائی و نمایندگان مجلس صورت گرفته اما هنوز به سطح مقبولیت نرسیده ایم و باید با کار مضاعف این امر محقق شود.

عضو مجمع نمایندگان استان همراهی و همدلی مدیران را لازمه رسیدن به توسعه دانست و گفت: مشکلات مردم در بخش های گازرسانی، آبرسانی و راه روستایی بیشتر از سایر بخش هاست که باید با  کار ویژه  مدیران رفع و رضایت مردم را در پی داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی هم در این مراسم با اشاره به بیانات حضرت علی(ع) درباره ویژگی های مسئولان نظام اسلامی گفت: مهمترین دستاورد مدیران نظام اسلامی رضایت مردم است و رضایت مردم مطمئنا رضایت خداوند را نیز به همراه دارد.

علی اصغر رشید با بیان اینکه بهترین انسان ها برترین کارهایشان را در مسیر حق انجام می دهند؛ مدیران اجرائی را بر میانه روی در انجام امور دعوت کرد.

وی با تاکید بر اجتناب از  افراط و تفریط و تساهل و تسامح بی جای مدیران در پیشبرد امور افزود: لازمه این مهم علاقه به کار، طرح برنامه، خویشتن داری و مشورت است.

معاون استاندار گسترش عدل را محوری ترین ویژگی کار مدیران دانست و بیان کرد: شعار اعتدال دولت تدبیر و امید از امیر مومنان سرلوحه گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید عدالت را به معنای واقعی اجرا کنند و از تبعیض دوری کنند تصریح کرد: باید در خدمتگزاری به مردم اهتمام بیشتری صورت گیرد و در این راه مدیر نظام اسلامی نباید دچار غرور شود.

رشید از خدمات قاسم شعبانی عطار در طول 36 ساله خدمت به نظام تقدیر و گفت: وی به کسوت بازنشستگی نائل می آیند اما در صورت تمایل وی از تجربیات شان در مدیریت عالی استان در قالب مشاوره بهره خواهیم برد.

وی همچنین با بیان اینکه آقای برادران ویژگی های یک فرماندار را دارا می باشند؛ گفت: وی در حوزه های مختلف اجرائی سابقه مدیریتی  و اجرائی دارند و صاحب علم و دانش و کشت و صنعت هستند که امیدواریم خدمات وی مقبول نظام و مردم دیار سربداران واقع شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار نیز گفت: شهرستان سبزوار دارای پتانسیل های فراوانی در بخش های مختلف نیروی انسانی مستعد، مراکز علمی و آموزشی، صنعت و معدن ، حوزه علمیه و منابع خدادادی طبیعی است.

احمد برادران با تاکید بر اینکه  باید زمینه توسعه پایدار و بالندگی با همگرایی و اتحاد در مسیر اعتدال فراهم شود بیان کرد:  با پیشرفت و آبادانی سبزوار را به معنای واقعی به جایگاه دومین شهر استان برسانیم.

 وی از همه مدیران و صاحب نظران خواست در راه خدمت به مردم و عمران وآبادانی دیار سربداران وی را از نظرات بی بهره نگذراند.

قاسم شعبانی عطار فرماندار سابق سبزوار نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از توفیق خدمتگزاری به مردم دیار شیعی سربداران گفت:  آنچه در دوران مدیریت بنده اتفاق افتاد با همکاری و مساعدت همه مدیران دستگاه های اجرائی بود .

و با بیان اینکه تمام طول خدمتگزاری بنده  در وزارت کشور بوده است؛ افزود: از اول تیرماه 1359 کارم را در وزارت کشور با بخشداری کلات نادری آغاز کردم و پس از طی پست های مختلف زیر مجموعه های این وزارتخانه در استان خراسان بزرگ و رضوی امروز هم در اول مردادماه 1393 در آخرین ایستگاه سنگر خدمت در شهرستان سبزوار خدمتم را به پایان می رسانم.

شعبانی عطار تامین امنیت و رفاه و آسایش، ایجاد تعامل، وحدت و همدلی بین مسئولین، ارتباط و ایجاد عدالت در بین گروه ها و احزاب سیاسی و اجتناب از فعالیت های سیاسی جناحی و تلاش برای شان و جایگاه و اقتدار فرمانداری را از مهمترین رویکرد های مدیریت خود در مدت 5 سال 3 و ماه و 11 روز در سبزوار برشمرد.

وی با بیان اینکه موسسه دیار آبادانی سبزوار  به حق یک پتانسیل در توسعه و عمران و آبادانی شهرستان است بیان کرد: ارتقاء 2 بخش خوشاب و داورزن از مهمترین اقدامات دوران مدیریتی بنده در سبزوار است.

فرماندار سابق سبزوار برگزاری همزمان  4 انتخابات مهم کشور در سبزوار را هم با کمترین هزینه و بیشترین مشارکت را یکی دیگر از عملکرد ویژه خود دانست.

شعبانی عطار با بیان اینکه در سال 1388 که بنده به عنوان فرماندار معرفی شدم سبزوار در بیشتر شاخص های توسعه از نرم استانی پائین تر بود تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش همه مدیران  کارهای زیادی در حوزه های گازرسانی ، جمع آوری فاضلاب، انتقال آب، راه، برق، مخابرات، بهداشت و درمان ، دیجیتالی شدن شبکه های تلویزیون و ...  انجام گرفت و امروز ما در بیشتر این حوزه ها ارتقاء یافته ایم و از میانگین استانی عبور کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه در همه روزهای مدیریتم در سبزوار تمام توان و تجربه 36 ساله ام را برای پیشرفت و آبادانی سبزوار به کار بستم از همه مردم و مسئولان حلالیت طلبید.

 


4316817
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است