سیاسی 12:05 - 29 مهر 1393
روح‌الامینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
دبیر کل حزب توسعه و عدالت گفت: : آیت الله مهدوی کنی حشر و نشر بسیاری را با اقشار مختلف مردم از جمله نخبگان و دانشجویان داشت و ایشان یک روحانی به تمام معنا بود.

"عبدالحسین روح‌الامینی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی یک شخصیت علمی شاخص بودند و همه روحانیون حریم بخصوصی برای ایشان قائل بودند.



وی ادامه داد: ایشان از عمق جان از ارزش های اخلاقی و انقلابی سخن می‌گفتند و دفاع می‌کردند و در مسیر دفاع از انقلاب، ملامت دیگران هیچ تاثیری در ایشان نداشت.



دبیرکل حزب توسعه و عدالت تصریح کرد: آیت‌الله مهدوی کنی همواره یار امام راحل و یاور مقام معظم رهبری بود و همواره تابع محض ولایت فقیه بود.



روح‌الامینی افزود: زمانی که بحث بر این بود که باید وحدت بین حوزه و دانشگاه ایجاد شود، ایشان دانشگاهی را بنا کرد که بنیاد و نهاد آن بر همگرایی و همسویی آن در معارف و علوم دینی بنا شده است و از اقدامات ماندگار این عالم ربانی تاسیس دانشگاه امام صادق(ع) است که توانسته‌اند دانشمندان بسیاری را تربیت کنند.



وی در پایان خاطرنشان کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی حشر و نشر بسیاری را با اقشار مختلف مردم از جمله نخبگان و دانشجویان داشت و ایشان یک روحانی به تمام معنا بود.

 

انتهای پیام/

 




5001673
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز استفساریه بند 25 ماده 32 قانون انتخابات مجلس درباره اینکه اعضای هیأت مدیره و مدیران عامل شرکت های دولتی و وابسته 6 ماه پیش از ثبت نام در انتخابات باید از سمت خود استعفا دهند، را بررسی و با آن موافقت کردند. ...
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» با تصمیم رئیس جلسه علنی امروز مجلس، طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی برای بررسی بیشتر به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با تصویب کلیات طرح یک فوریتی اصلاح برخی احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت های اقتصادی موافقت کردند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمهور در حکمی سردار محمدرضا حسنی آهنگر را به عنوان «عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی» منصوب کرد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگان مجلس لایحه موافقتنامه تاسیس و چهارچوب فعالیت مراکز فرهنگی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه را جهت تامین نظر شورای نگهبان، اصلاح کردند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: شرکت کنندگان در مسابقات ملی مناظره دانشجویی مورد بازخواست هیچ مرجعی قرار نمی گیرند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» قائم مقام معاونت فرهنگی وزارت علوم در جمع دانشجویان دختر و فعالان فرهنگی گفت: دانشجویان و اساتید سفیران مبانی انقلاب اسلامی در دانشگاه ها هستند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نمایشگاه تجهیزات پزشکی و هوایی در این دانشگاه برپا شده است.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» خضریان با اشاره به برخی اعتراضات در بازار طلا گفت: مهم ترین مسأله طلافروشان با ثبت میزان موجودی طلا و کد ملی خریداران در هنگام فروش است و هرگونه عقب نشینی دولت از اجرای این قانون اعمال نظارت بر این صنف را غیرممکن می کند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» نماینده قائنات در مجلس در تذکر شفاهی خود خطاب به مسئولان دولتی عنوان کرد که بانک ها به تعهدات خود در پرداخت وام عمل نمی کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است