استانی 12:46 - 30 مهر 1393
قزوین- خبرگزاری مهر: رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: با تاکید امام جمعه قزوین مراسم ارتحال حضرت آیت الله محمد رضا مهدوی کنی (ره) در هفته جاری در قزوین برگزار می شود.

مراسم ارتحال حضرت آیت الله محمد رضا مهدوی کنی (ره) در قزوین برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هماهنگی ستاد ارتحال حضرت آیت الله محمد رضا مهدوی کنی (ره) ظهر چهارشنبه در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام عباس نظری معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در این جلسه ضمن تسلیت این عالم ربانی و مجاهد اظهارداشت: مرحوم آیت الله مهدوی کنی (ره) یکی از روحانیون برجسته و ولایت مدار بودند که در تمام عمر شریف خود خدمت به مردم و حوزه های علمیه را سرلوحه برنامه های خود قرار داده بودند.

وی بیان کرد: شخصیت بارز علمی و اخلاقی این عالم وارسته که از شاگردان برجسته حضرت امام خمینی(ره) بود، وی را قبل از پیروزی انقلاب در شمار ارکان مبارزه علیه نظام سلطه ستم شاهی قرار داده بود و پس از پیروزی از جمله محورهای عرصه مختلف سیاسی، انقلابی و فرهنگی نظام مقدس و سرافراز جمهوری اسلامی بود.

این مسئول اظهارداشت: از ویژگیهای برجسته ایشان تعبد و انقلابی بودن بود که حتی در سن 18 سالگی دستگیر شده و از شخصیت هایی بودند که همیشه همراه امام ومقام معظم رهبری بودند.

وی ادامه داد: آیت الله مهدوی کنی (ره) تا لحظات عمر شریفشان مدافع و محافظ انقلاب و نظام اسلامی بودند و از ولایت حمایت عملی می کردند.

حجت الاسلام علی قابل مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این جلسه یاد و خاطره این عالم مجاهد را گرامی داشت و بیان کرد: این عالم مجاهد و ولایی در تمام عمر شریف خود را به حوزه های علمیه اختصاص داد.

حجت الاسلام علی ارباب رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین نیز ضمن تسلیت این عالم ربانی و مجاهد از تاکید نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین برای برگزاری مراسمی باشکوه در شان و شخصیت این عالم مجاهد و ولایی خبر داد.

حجت الاسلام ارباب تصریح کرد: ائمه جمعه شهرستانها تلاش کنند در روز جمعه و قبل از برگزاری نماز جمعه مراسمی در خود مصلی ها یاد وخاطره این مجاهد انقلابی را گرامی بدارند.


5013092
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است