اجتماعی 21:43 - 28 مرداد 1396
دو تن از مأموران حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در اثر واژگونی خودرو در منطقه کوهستانی باباعلی جان خود را از دست دادند.

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان اعلام کرد: عصر امروز (شنبه) تعدادی از نیروهای سخت‌کوش یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان پس از انجام ماموریت حفاظتی خود در منطقه لاتون و بابا علی در حوزه لوندویل شهرستان آستارا و در مسیر بازگشت دچار حادثه شده و خودروی سازمانی ایشان پس از واژگونی به دره سقوط نموده است که در این حادثه دلخراش دو تن از ماموران منابع طبیعی به نام های جلیل فرازی مقدم و شهروز شریفیان در دم جان به جان آفرین تسلیم نموده و ۷ تن دیگر نیز مصدوم و مجروح شده‌اند.


مجروحان بلافاصله به بیمارستان شهرستان آستارا منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند اما حال ۲ تن از مجروحان وخیم بوده و با توجه به شدت جراحات احتمال اعزام ایشان به مراکز درمانی مجهزتر در دستور کار پزشکان و کادر درمانی قرار گرفته است.


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های این دو جنگلبان پاکباز و پرتلاش علو درجات درگذشتگان و شفای عاجل مصدومان و مجروحان حادثه را از خداوند منان خواستار شد.


محسن یوسف‌پور همچنین اظهار کرد: برای مداوا و درمان مصدومان از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد و تمامی نیروهای مرتبط با این موضوع تا آخرین لحظه در کنار این عزیزان خواهند بود.

9375514
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد بدهکار که متهم است در یک قرار ساختگی با خوراندن آبمیوه مسموم به زن طلبکار وی را مورد تعرض قرار داده در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار تهران با بیان اینکه مناطق جنوبی پایتخت فوق‌العاده باارزش هستند، گفت: ما بدهکار مردم هستیم و برای خدمت به آنها تلاش می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از ‌امدادرسانی به ٨٠٠ نفر در حادثه سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۴ اردیبهشت) در شرایط قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تغییرات اقلیمی در محیط‌های شهری بر سلامت انسان، معیشت و زیرساخت‌های کلیدی و بر کشاورزی، جنگل‌داری، شیلات، انرژی و گردشگری اثرگذار می‌گذارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره ارائه خدمات به کارگران نخبه نکاتی را بیان کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» هواپیمای اولین گروه زائران عمره استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی پس از ۱۰ روز حضور در سرزمین وحی به کشور بازگشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر ستاد حقوق بشر ایران گفت: آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در زندان‌های هرمزگان در جریان سفر رئیس دستگاه قضا به این استان قطعی شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به بازدید نظارتی که تعدادی از اعضای این مجمع از محله فیروزآبادی شهرستان ری داشتند، مخالفت مجمع نمایندگان استان تهران و مردم شهرری را نسبت به تفکیک این شهرستان در جریان تفکیک استان تهران اعلام کرد و...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ۶۳ کودک مشغول به کار در غرفه‌های گل‌فروشی در حاشیه بهشت زهرا (س) به منظور ساماندهی جمع آوری شدند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است