استانی 00:10 - 31 مرداد 1393
نماینده ایلام:
نماینده ایلام، مهران، سیروان، چرداول، ملکشاهی و ایوان در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه پتروشیمی ایلام به استخدام جوانان بومی ایلامی ضروری است.

لزوم توجه پتروشیمی ایلام به استخدام جوانان بومی

احمد شوهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام ضمن تقدیر از تلاش مسئولان پتروشیمی ایلام در استخدام و به کارگیری جوانان این استان اظهار داشت: در استخدام‌ها باید اولویت اول و آخر به جوانان بیکار و دانش‌آموخته تعلق پذیرد.

وی ادامه داد: استان ایلام یکی از مناطق در حال توسعه کشور بوده که بسیاری از جوانان دانش‌آموخته این دیار فاقد هرگونه شغل بوده و بسیاری از مراجعات روزانه به نمایندگان مجلس رفع مشکل اشتغال این قشر بزرگ است.

این نماینده مجلس ضمن استقبال از جذب و استخدام در استان ایلام از سوی شرکت پتروشیمی این استان اضافه کرد: مهم‌ترین دغدغه اینجانب به کارگیری جوانان ایلامی است که باید در دستور کار مسئولان امر قرار گیرد.

شوهانی با بیان اینکه امیدوارم این مهم مورد عنایت مسئولان امر قرار گیرد، تصریح کرد: در نامه‌ای به مسئولان ارشد وزارت نفت این دغدغه را مطرح کرده و خواستار توجه به اولویت استخدام جوانان استان ایلام هستم.

نماینده ایلام، مهران، سیروان، چرداول، ملکشاهی و ایوان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان ایلام از شمال تا جنوبش همه‌اش متعلق به استان است و همه جوانان این استان حق اشتغال در این مجتمع بر اساس ظرفیت‌های استخدامی مجتمع پتروشیمی را دارند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان شرکت پتروشیمی برای فراهم آوردن زمینه اشتغال جوانان بیکار ادامه داد: مسئولان امر حتما به اولویت جوانان ایلامی توجه و عنایت ویژه‌ای داشته باشند و همه ظرفیت‌های اشتغال در مجتمع باید متعلق به مردم استان ایلام باشد.


4531625
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است